![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#621 | |
ford::advanced
![]() Imię: Wiktor
Zarejestrowany: 01-04-2014
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus cztery z kartonem mleka a był mondeusz cztery
Silnik: EB
Rocznik: 2018
Postów: 445
|
![]() Cytat:
Żeby nie było, to ironia. Jak ktoś uważa, że nowe auta są oszukane, wadliwe itp, to zawsze można kupić auta z lat 90-2000. I nie pisze tego że złośliwości, bo sam myślałem nad w124, ale jednak mi przeszło. Min po crash testach no Renault Modus vs Volvo. Ostatnio edytowane przez potraff ; 20-04-2019 o 12:09 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
ford::advanced
![]() Imię: krzysztof
Zarejestrowany: 18-11-2012
Skąd: poznan
Model: FORD FOCUS mk3
Silnik: 1,5tdci 134Km 360Nm
Rocznik: 2017
Postów: 463
|
![]()
Potraff zgadzam się całkowicie,ale wiesz jak to jest,jak ktoś już kupił,to przecież się nie przyzna do błedu ,tylko będzie zachwalał bardziej niż sprzedawca,i biznez się kręci ,na tym to polega
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,927
|
![]()
Są wyjątki od takiej "automatyki wyparcia" - sam nim jestem, jak kupuje i mi się nie podoba, to nie zmuszam się do satysfakcji na siłę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
ford::advanced
![]() Imię: Wiktor
Zarejestrowany: 01-04-2014
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus cztery z kartonem mleka a był mondeusz cztery
Silnik: EB
Rocznik: 2018
Postów: 445
|
![]() Cytat:
Taki mam typ osobowości, bez dokładnych kryteriów, oraz będąc młodszym dałem sobie wcisnąć kilka rzeczy, z których byłem potem niezadowolony. Z Focusa jestem zadowolony, choć zdaje sobie sprawę, że ma niedoskonałości, bo nie ma auta doskonałego. Ba, widzę, że jak pociągnę za tableta, za drzwi, a dokładnie jakieś plastiki, to one trzeszczą. Wiem, że mam silnik od "kosiarki", że auto jest droższe niż podobnie wyposażony Focus mk3. Ale ma dla mnie kilka zalet, które były dla mnie ważniejsze. Ba, jeśli mam się przyznać, to żaden z wcześniejszych Focusów mi się nigdy nie podobał. Może z zewnątrz mk2 polift, mk3 polift. Ale środek? Niestety, ukamienujcie mnie, ale...żaden. Więc kupując nowego Focusa byłem odcięty od jego legendy. A to co się zmieniło, dla większości fanów, na złe, to dla mnie zaleta, czyli nowy kokpit. W końcu nie wchodzi na mnie jak w mk3. Dzięki temu jest więcej miejsca za mną, na tylnej kanapie. Kupując wiedziałem, że ma belkę (ale nie podoba mi się wprowadzenie jej w tym roku, po cichu), auto mi się spodobało i tak swoim prowadzeniem. Plus te rzeczy, które podbijają cenę, te wszystkie systemy. Mi nawet start-stop nie przeszkadza, bo ja nie jeżdżę w korkach (tam mnie wkurza). Ale widzę też wady, tylko jak je sobie zapiszę, to je wpiszę w odpowiedni temat (np świszczenie wiatru z okolic lusterka, uszczelki lewej szyby, przy mocniejszym wietrze). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 29-10-2011
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: Zetec-S 1.6 16V & Ecoboost 1.0
Rocznik: 2004 & 2019
Postów: 53
|
![]() Cytat:
Tak samo jak elektronika (również ta, której obecności wymaga UE) i okablowanie - to wszystko wbrew pozorom swoje waży. Zapewniam, że żaden producent nie dokłada kilogramów jeśli nie musi - to wszystko jest koszt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,423
|
![]() Cytat:
Co do rzekomych "małych oszczędności" - każdy kilogram się liczy, szczególnie przy pomiarach emisji. M in. z tego względu Mercedes w standardzie oferuje pomniejszony bak, można sobie dopłacić za większy. Poza tym wydłużenie samochodu wcale nie oznacza, że miejsca pod podłogą jest więcej, inne komponenty (zawieszenie, wydech, zbiornik AdBlue jeśli jest) też muszą się gdzieś mieścić. No i standaryzacja części to kolejne oszczędności w produkcji. Ostatnio edytowane przez bidżej ; 21-04-2019 o 07:23 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
ford::average
![]() Imię: Konrad
Zarejestrowany: 14-09-2017
Skąd: Wrocław
Model: Focus ST- Line
Silnik: 1.0 EcoBoost
Rocznik: 2025
Postów: 70
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
ford::advanced
![]() Imię: Wiktor
Zarejestrowany: 01-04-2014
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus cztery z kartonem mleka a był mondeusz cztery
Silnik: EB
Rocznik: 2018
Postów: 445
|
![]()
Patrz np Punto Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
ford::beginner
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 23-02-2019
Skąd: Gdańsk
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 150
Rocznik: 2019
Postów: 15
|
![]()
Takie pytanie do bardziej obeznanych
Czy ff MK4 w wersji Te+b posiada ford pass connect? I można wsadzić kartę SIM żeby w aucie bylo wifi?? ( Przy odbiorze auta poinformowano mnie, że aktywują to w serwisie ale jeszcze tam nie dotarłem). Czy aplikacja pokazuje wam ile macie w baku paliwa itp? 2 pytanie zmieniacie olej po 30k km czy lepiej zrobić to po 5k? Bo jednak pojawiają się opiłki? Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez Shell ; 21-04-2019 o 13:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,729
|
![]()
Porównywanie ilości gwiazdek ncap jest bez sensu. Przykładowo C-max mk2 dostał w 2010 roku 5 gwiazdek. Ten sam model po liftingu w 2017 juz tylko 3 gwiazdki. I dokładnie tak samo bylo z Focusem mk3.
Inna kwestia, ze teraz gwiazdki dostaje się za wyposażenie zwiększające bezpieczeństwo niezależnie od samego crash testu. Wedlug aktualnych wymogów foka mk1, pewnie i mk2, nie dostałaby żadnej gwiazdki. |
![]() |
![]() |