![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Pojechałem do wulkanizacji na wymianę kół.
Obsługa zwróciła mi uwagę na odpadającą farbę z progów. Istotnie tak jest. Byłem zdziwiony, bo w moim drugim aucie (Mondeo MK3 2003r) jest lepiej. Czym je zakonserwować? Co dać na zew i wew? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,152
|
![]()
Zarejestrowany jesteś jak widać od 2006 r ale czy to auto masz też tyle lat?... myślę że od niedawna skoro pytasz o takie sprawy .
Moim zdaniem to tak nie jest, bo np. w moim Maxiu nic nie odpada i nic nie było nigdy poprawiane, na progach a mam go od 2010 roku . Zrób fotki i wrzuć bo może tylko panikujesz ? ... albo Wulkanizator coś spierniczył podczas podnoszenia np. nie podłożył podkładek gumowych na ramieniu podnośnika, lub nie w tym miejscu podnosił auto co mogło spowodować jakieś uszkodzenia na progach .
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 23-10-2006
Skąd: Kostrzyn nad Odrą
Model: S-Max Titanium RS, S-Max x2 Convers+ by Orion
Silnik: 2.2 TDCI 200KM, 2.0 TDCI 164KM
Rocznik: 2010, 2011
Postów: 524
|
![]()
Zanim podniósł auto, pokazał mi odpadającą farbę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::amateur
![]() Imię: Bartek
Zarejestrowany: 04-06-2015
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 0
|
![]()
Może jak w moim przypadku zgubiłeś gumową zaślepkę która jest na spodzie progu, bodajże 4szt. na jeden próg.
Przez otwór wlatuje woda, sól drogowa piasek itp i tak to później ładnie pracuje od środka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::advanced
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 21-11-2012
Skąd: Wałbrzych
Model: Ford S-max / Ford Fiesta mk7
Silnik: 2.0 Pb Flex Fuel / 1.25 Pb
Rocznik: 2008 / 2017
Postów: 269
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-12-2018
Model: Ford S-Max
Silnik: był 2.0 TDCI 163 Km, jest 2.5 FHEV 190km
Rocznik: był 2014, jest 2022
Postów: 339
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,654
|
![]()
wystarczy się położyć i zajrzeć pod próg. Zaślepki od spodu progu po zewnętrznej stronie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 22-04-2019
Skąd: FSW
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2011
Postów: 99
|
![]()
To sa zaslepki to wnetrza progu? Ostatnio konserwowalem profile zamkniete, ale do progow nie wiem jak sie dostac
|
![]() |
![]() |