![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#761 |
ford::advanced
![]() Imię: WR
Zarejestrowany: 09-04-2008
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Model: Ford Focus ST-Line
Silnik: 1.5 EcoBoost 150>195KM 340Nm
Rocznik: 2018/2019
Postów: 249
|
![]()
Wg instrukcji ori olej to Ford-Castrol Magnetec SAE 5W-20.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#762 |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,694
|
![]()
Wszystkie benzyniaki Focusów zalewane są od 2014 w fabryce olejem Castrol 5W20. Już mój przedlift MK3 z połowy 2014 miał taki wlany, ale szybko go zamieniłem na 5W30, bo nie kupiłem Ecoboosta tylko poczciwego Durateca. Natomiast 5W30 jest wymieniany do benzyniaków POZA EcoBoost 1,0, jako olej alternatywny dopuszczalny. Tak twierdzą i wszystkie instrukcje (strona 230) i ASO.
Ostatnio edytowane przez AdoKrycha007 ; 08-05-2019 o 09:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#763 | ||
ford::advanced
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 21-09-2014
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 241
|
![]() Cytat:
Dla mnie, póki co, zbędny bajer, gdy potrafisz samemu operować autem. A gdy dodatkowo masz wspomaganie czujnikami i kamerami to już w ogóle bajka. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jak dalej będą problemy to sprawdziłbym czujniki parkowania, może są jakieś zabrudzone. Cytat:
Z innej beczki trochę. Gdy pojeździsz troszkę dynamicznie i wracasz do normalnej, spokojnej jazdy, takiej bardziej miejskiej ~60km/h, to odczuwasz u siebie zwiększone wibracje jakby dwumasa nie wyłapywała/wytłumiała drgań? Tryb jazdy bez znaczenia. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#764 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,423
|
![]() Cytat:
No i dokładnie to samo przy przełączaniu D-R-D - stuknięcie i szarpnięcie. Mam gdzieś film który zostawiłem też w ASO, mogę gdzieś wrzucić jak trzeba. Tryb jazdy bez znaczenia, ważna jest temperatura skrzyni - problemy pojawiają się głównie po długiej i/lub szybkiej trasie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#765 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 16-01-2019
Skąd: Brzostek/Tarnów
Model: Focus Active M6 MK4 2019.75
Silnik: 1.5 EcoBlue 120KM
Rocznik: 2019
Postów: 910
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#766 | ||
ford::advanced
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 21-09-2014
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 241
|
![]() Cytat:
Postaram się to może jakoś lepiej zdiagnozować, na szczęście rzadko się zdarza. Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#767 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,423
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
jeśli chodzi o pracę silnika, to generalnie trochę się zmieniło po wymianie węża od turbo na ten dłuższy, zamocowany jak należy. Wcześniej zdarzały mu się jakieś historie z drganiami, potrafił też po przegazówce dostać czkawki i o mało nie zgasnąć. Teraz spokój...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#768 | |
ford::advanced
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 21-09-2014
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 241
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#769 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 06-04-2019
Model: Focus
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2019
Postów: 12
|
![]() Cytat:
Pytanie - czy to skrzypienie skrzyni przy R na D to podstawa do wezwania serwisu? myśleliście nad tym? czy za bezzasadne wezwanie ford protect ktoś otrzymał fakturę? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#770 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 12-02-2004
Skąd: Mazowsze, TenKraj.
Model: Mondek V5 sedan
Silnik: diesel 2.0 /150 koni
Rocznik: 2019
Postów: 999
|
![]()
z wrażeń jazdy nowym autem Forda mogę dołożyć satysfakcję ze spasowania tego auta.
Przykład jest na fotce w załączniku , listwy nie schodzą się na jakieś 3mm. Jak w Polonezie. |
![]() |
![]() |