![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#961 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,423
|
![]()
3 to nadal więcej niż 1. No i jakby powstaje prawdopodobieństwo, że w tym jednym przypadku po prostu ktoś czegoś nie miał okazji zauważyć...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#962 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-04-2012
Skąd: Trzebnica
Model: Mondeo Mk5 HB-ta + Fiesta ST mk8 był RSmk3
Silnik: 2.0 EB 240 by Vag Tune, 1.5eb 200KM
Rocznik: 2016, 2020
Postów: 715
|
![]()
No raczej skoro 2 osobom się udało.
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
__________________
2016 Mondeo mk5 2.0eb 240KM. 2020 FiST mk8. Był 2017 Focus RS mk3 Stage 2 385/590. |
![]() |
![]() |
![]() |
#963 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-05-2019
Postów: 52
|
![]()
Przymierzam się do kombi 1.5EB manual. Czy ktoś może obserwował jakie są obroty silnika przy 140km/h?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#964 | |
ford::professional
![]() Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,694
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#965 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-05-2019
Postów: 52
|
![]() Cytat:
Wiem. Czytałem. Thx! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#966 | |
ford::average
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 19-01-2017
Skąd: Kalety
Model: Ford Custom, Focus MK4,Transit MK8
Silnik: 2.0 Ecoblue 170 , 1.5 EB 182, 2.0 Ecoblue
Rocznik: 2017, 2019,2018
Postów: 87
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 07-03-2019
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 150
Rocznik: 2018
Postów: 21
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#968 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-05-2019
Postów: 52
|
![]()
Dzięki. Pytałem bo nie miałem okazji testować na autostradzie a powyżej 3.5tys obr silnik zaczyna być głośny (idem komentarz Pertyn’a). 150/180 będą bardzo podobne bo krzywa momentu i mocy jest prawie identyczna do 4tys obr.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#969 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 15-04-2019
Skąd: Lublin
Model: Focus Active HB
Silnik: 1.5 EB 150KM M6
Rocznik: 2019
Postów: 379
|
![]() Cytat:
W danych technicznych widnieją takie przełożenia: 6: 0,651 5: 0,775 4: 0,971 3: 1,290 2: 1,952 1: 3,583 Wsteczny: 3,333 Przeł. główne 1: 4,056 Przeł. główne 2: 4,563 Nie wiem co oznaczają 2 różne przełożenia główne. Przy 4,056 na 6 przy 140 km/h (opony 215/50R17) jest minimalnie ponad 3000 obr. Focus Active na 215/55R17 minimalnie poniżej 3000 obr. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#970 | |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 22-07-2014
Skąd: Wejherowo
Model: Focus MK2 FL
Silnik: 1.6 TDCI 90KM
Rocznik: 2008
Postów: 4,718
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |