|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-07-2019, 08:51 | #11 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
|
Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
Silnik i napęd optymalny 190 KM i AWD, wersja Vignale.
Musze poczekać na nowe cenniki polifta i wtedy składać ostateczna konfiguracje. |
23-07-2019, 08:57 | #12 |
ford::specialist
Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Łomża
Model: Jest: Kuga Vignale PHEV 2022, S-Max Vignale 2019, Escape 2014, był S-Max Tianium 2011
Silnik: 2,5 PHEV 225KM; 2,0 Ecoblue 190KM A8 AWD; 2,0 Ecoboost 240KM AWD 6F35, był 2,0 TDCi DW10C 163km
Rocznik: 2022, 2019, 2014, był 2011
Postów: 827
|
Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
Drout - nigdy nie zaczepiłeś o nic? szczególnie zjeżdżając z wysokiego krawężnika? mi to się zdarzało w obecnym S-Maxie nawet na standardowym zawiasie?
A swoją drogą co daje ten sportowy zawias? Danillo - A masz jakieś informacje od kiedy będzie "polift"?
__________________
"Dobry żeglarz ustawia żagle do wiatru - kiepski narzeka, że wieje nie z tej strony co trzeba..." |
23-07-2019, 09:12 | #13 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
|
Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
Dzwonił dealer ze w połowie sierpnia będą znane zakres liftu i wpływ na cennik. Czekam cierpliwie na telefon. A zamiany od września maja być już.
Ktoś tu wrzucił post jak maja wyglądać zderzaki z przodu po lifcie ale post chyba usunięto bo nie mogę go znaleźć. Mysle ze będzie jak w Edge, Life traffic, apka na telefon z możliwością zdalnego odpalenia - fajna opcja na zimę jak się nie ma webasto. Pewnie jakies duperele z tylu, listwy, moze lekko światła. I mam nadzieje ze będzie B&O. |
23-07-2019, 10:22 | #14 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,528
|
Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
Cytat:
Pewnie "odradca" jeździ Lambo, że zawadza o progi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Sportowe zawieszenie jest nieco twardsze i odrobinę niższe - z jednej strony jest nieco mniej komfortowe a drugiej fajniej się jeździe w zakrętach. To ma być auto dla Ciebie, nie dla odradcy. Znajdź w komisie s-maxa st-line, przejedź się i zdecyduj sam.
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc] |
|
23-07-2019, 11:46 | #15 |
ford::advanced
Imię: Puotr
Zarejestrowany: 10-07-2014
Skąd: okolice Wawy
Model: Forek xt, S-Max MK2
Silnik: 2.5t, 2,0 biTDCi
Rocznik: 05, 17
Postów: 211
|
Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
Jazda po zakrętach (co bardzo lubię) to poezja jak na ten typ samochodu.
Bump: Idź do salonu i weź s-max na dzień lub dwa, bo inaczej nie wyrobisz sobie zdania. Ja po jeździe próbnej 3 dniowej i c.a. 500km zdecydowałem się na zmianę konfiguracji. Wziąłem mocniejszy silnik (miało być awd) zrezygnowałem z dachu a miał być i zawias sport wskoczył |
24-07-2019, 16:02 | #16 | |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-07-2014
Skąd: Gdynia
Model: S-Max II
Silnik: 2.0 tdci 210km
Rocznik: 2016
Postów: 74
|
Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
Cytat:
[QUOTE=Danillo;3155515 I mam nadzieje ze będzie B&O.[/QUOTE] Za to B&O twierdził że zdecydowanie nie. Wielka szkoda. Jeździłem na testowym Edgu aby zobaczyć jak sprawuje się skrzynia A8 z motorem 240KM i tam właśnie było B&O - poezja, te biedne Sony w standardzie tylko pierdzą przy nich. Jak serio ich nie będzie to podjeżdżam pod jakiś zakład Car-Audio aby pomajstrowali. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
Jest: S-Max II 2.0 TDI 210KM 2016r 7-os PowerShit Był: Mondeo MK4 2.0 TDI 130KM 2007r M6 | Sierra 2,3 TDI 1985r |
|
24-07-2019, 16:21 | #17 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
|
Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
Robert9011, nie strasz tak, musi być B&O, a jak nie to trzeba będzie szukać rozbitego Edge polifta na części Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
25-07-2019, 08:35 | #18 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
|
Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
Właśnie znalazłem test Edge'a z adaptacyjnym układem kierowniczym. Piszą, że lock to lock są 2 pełne obroty. Bardzo mało jak na rodzinne spokojne auto. Odpuszczam ten układ definitywnie.
|
25-07-2019, 20:29 | #19 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 09-11-2015
Model: Nissan X-trail
Silnik: epower e4orce
Rocznik: 2023
Postów: 43
|
Re: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?
A ja mam i sobie chwalę.
Dokładniej - taka jest propozycja konfiguracji - na "D" jest zwykła przekładnia, a na "S" - tryb dynamiczny. I to bardzo dobrze pasuje - na "D" jeżdżę po mieście, a "S" włączam w trasie. |