Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford S-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-07-2019, 08:51   #11
Danillo
ford::average
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
Domyślnie Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

Silnik i napęd optymalny 190 KM i AWD, wersja Vignale.

Musze poczekać na nowe cenniki polifta i wtedy składać ostateczna konfiguracje.

Danillo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2019, 08:57   #12
Yakac
ford::specialist
 
Avatar Yakac
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Łomża
Model: Jest: Kuga Vignale PHEV 2022, S-Max Vignale 2019, Escape 2014, był S-Max Tianium 2011
Silnik: 2,5 PHEV 225KM; 2,0 Ecoblue 190KM A8 AWD; 2,0 Ecoboost 240KM AWD 6F35, był 2,0 TDCi DW10C 163km
Rocznik: 2022, 2019, 2014, był 2011
Postów: 827
Domyślnie Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

Drout - nigdy nie zaczepiłeś o nic? szczególnie zjeżdżając z wysokiego krawężnika? mi to się zdarzało w obecnym S-Maxie nawet na standardowym zawiasie?
A swoją drogą co daje ten sportowy zawias?

Danillo - A masz jakieś informacje od kiedy będzie "polift"?
__________________
"Dobry żeglarz ustawia żagle do wiatru - kiepski narzeka, że wieje nie z tej strony co trzeba..."
Yakac jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2019, 09:12   #13
Danillo
ford::average
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
Domyślnie Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

Dzwonił dealer ze w połowie sierpnia będą znane zakres liftu i wpływ na cennik. Czekam cierpliwie na telefon. A zamiany od września maja być już.

Ktoś tu wrzucił post jak maja wyglądać zderzaki z przodu po lifcie ale post chyba usunięto bo nie mogę go znaleźć.

Mysle ze będzie jak w Edge, Life traffic, apka na telefon z możliwością zdalnego odpalenia - fajna opcja na zimę jak się nie ma webasto. Pewnie jakies duperele z tylu, listwy, moze lekko światła. I mam nadzieje ze będzie B&O.
Danillo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2019, 10:22   #14
Alecki
ford::professional
 
Avatar Alecki
 
Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,528
Domyślnie Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

Cytat:
Napisał Yakac Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mi odradził też sportowe zawieszenie, bo podobno można zawadzić na przeszkodach, "policjantach" itp.
Najwyższe progi zwalniające mają wysokość 10 cm (na długości 5 m).
Pewnie "odradca" jeździ Lambo, że zawadza o progi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Sportowe zawieszenie jest nieco twardsze i odrobinę niższe - z jednej strony jest nieco mniej komfortowe a drugiej fajniej się jeździe w zakrętach.

To ma być auto dla Ciebie, nie dla odradcy. Znajdź w komisie s-maxa st-line, przejedź się i zdecyduj sam.
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc]
Alecki jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-07-2019, 11:46   #15
drout
ford::advanced
 
Avatar drout
 
Imię: Puotr
Zarejestrowany: 10-07-2014
Skąd: okolice Wawy
Model: Forek xt, S-Max MK2
Silnik: 2.5t, 2,0 biTDCi
Rocznik: 05, 17
Postów: 211
Domyślnie Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

Jazda po zakrętach (co bardzo lubię) to poezja jak na ten typ samochodu.

Bump: Idź do salonu i weź s-max na dzień lub dwa, bo inaczej nie wyrobisz sobie zdania. Ja po jeździe próbnej 3 dniowej i c.a. 500km zdecydowałem się na zmianę konfiguracji.

Wziąłem mocniejszy silnik (miało być awd) zrezygnowałem z dachu a miał być i zawias sport wskoczył
drout jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-07-2019, 16:02   #16
Robert9011
ford::average
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 19-07-2014
Skąd: Gdynia
Model: S-Max II
Silnik: 2.0 tdci 210km
Rocznik: 2016
Postów: 74
Domyślnie Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

Cytat:
Napisał Danillo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
apka na telefon z możliwością zdalnego odpalenia - fajna opcja na zimę jak się nie ma webasto.
Mi dealer w Gdyni też mówił że ma być

[QUOTE=Danillo;3155515
I mam nadzieje ze będzie B&O.[/QUOTE]
Za to B&O twierdził że zdecydowanie nie. Wielka szkoda. Jeździłem na testowym Edgu aby zobaczyć jak sprawuje się skrzynia A8 z motorem 240KM i tam właśnie było B&O - poezja, te biedne Sony w standardzie tylko pierdzą przy nich.
Jak serio ich nie będzie to podjeżdżam pod jakiś zakład Car-Audio aby pomajstrowali.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
Jest: S-Max II 2.0 TDI 210KM 2016r 7-os PowerShit
Był: Mondeo MK4 2.0 TDI 130KM 2007r M6 | Sierra 2,3 TDI 1985r
Robert9011 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-07-2019, 16:21   #17
Danillo
ford::average
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
Domyślnie Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

Robert9011, nie strasz tak, musi być B&O, a jak nie to trzeba będzie szukać rozbitego Edge polifta na części Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Danillo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-07-2019, 08:35   #18
Danillo
ford::average
 
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
Domyślnie Odp: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

Właśnie znalazłem test Edge'a z adaptacyjnym układem kierowniczym. Piszą, że lock to lock są 2 pełne obroty. Bardzo mało jak na rodzinne spokojne auto. Odpuszczam ten układ definitywnie.
Danillo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-07-2019, 20:29   #19
mkur
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 09-11-2015
Model: Nissan X-trail
Silnik: epower e4orce
Rocznik: 2023
Postów: 43
Domyślnie Re: Adaptacyjny układ kierowniczy, mus have?

A ja mam i sobie chwalę.

Dokładniej - taka jest propozycja konfiguracji - na "D" jest zwykła przekładnia,
a na "S" - tryb dynamiczny.

I to bardzo dobrze pasuje - na "D" jeżdżę po mieście, a "S" włączam w trasie.
mkur jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:00.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.