|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
07-09-2015, 08:21 | #11 |
FCP member
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,158
|
Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER
gratuluję!
czyli wszystko zadziałało po dociągnięciu zasilania do absu?
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
07-09-2015, 14:34 | #12 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,506
|
Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER
Dokładnie tak,martwi mnie tylko fakt,że tego przewodu na schemacie (ogólnodostępnym) do mondeo mk4 po prostu nie ma.
|
07-09-2015, 17:04 | #13 |
ford::advanced
Imię: Marek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Lincoln UK
Model: Mondeo Titanium X
Silnik: 2.2 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 393
|
Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER
o jakim przewodzie mowa?
Ja dołożyłem keyless (miałem przycisk power) i od momentu włączenia wszystkiego mam problem z pompa ABS. Jak otworze auto poprzez pociągniecie klamki to w trakcie jazdy mi się pompa ABS wyłącza i mam komplet kontrolek na desce: ABS, ESP, ręczny a po chwili dołącza check engine. Po minucie wszystko znika.
__________________
Mondeo mk4 Titanium X Sport Panther Black 2.2 TDCI |
07-09-2015, 17:55 | #14 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,506
|
Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER
W oryginalnej wiązce,która posłużyła mi jako dawca,z jednej z pięciu wtyczek modułu RFA wychodził przewód koloru szarego(nie ma tego na schemacie) i szedł do złącza C12 A/B na pin nr 1.U mnie był na tym pinie juz przewód ,także koloru szarego.Po dogłebnej analizie doszedłem do tego,że jest to IGNITION SIGNAL dla pompy ABS/ESP.Wtedy wydawało mi się,że to bez znaczenia skąd będzie ta informacja,czy z RFA,czy tak jak w moim przypadku z BCM.Po dołożeniu całego układu wszystko działało,ale kierownica się nie blokowała.Okazało się,że po 45 sekundach od skończonej jazdy moduł RFA podaje zasilanie na ten szary przewód po to by zczytać z pompy prędkości z wszystkich 4 kół,jeśli 4 koła podaja prędkość 0km/h , wtedy dopiero moduł RFA blokuje kierownicę (podaje sygnał na blokadę kierowniczą-ESCL),jeśli nie otrzyma informacji zwrotnej z pompy,albo prędkość któregokolwiek koła jest różna od 0 to blokada nie załączy się,także przy jakiejkolwiek awarii czujnika koła (ABS) kierownica nie będzie się blokowała-to taka dygresja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
|
30-10-2015, 15:39 | #15 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,506
|
Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER
Dzieło praktycznie ukończone (pozostał jedynie przycisk w blendzie klapy tylnej do zainstalowania).Wszystko działa poprawnie.Chciałbym podziękować Arturowi(
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
),za podarowanie mi brakującej części wiązki podłogowej do pełnego keylessa.Koszt tej części operacji wyniósł około 800zł,ale część pieniędzy uda się odzyskać ze sprzedaży starych rzeczy(np. zamki z drzwi).
|
14-03-2018, 18:59 | #16 |
ford::beginner
Imię: Leonn
Zarejestrowany: 13-04-2016
Skąd: Sieradz
Model: MONDEO
Silnik: 2.0 I
Rocznik: 2007
Postów: 38
|
Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER
Witaj czy mógł byś udostępnić schemat zapłonu czyli RFA stacyjka czujnik sprzegła itd ? Ja akurat mam system ford Power ale mam usterkę odpalania -
którą musze zlokalizować a bez schematu ani rusz. Na przekażniku rozrusznika pod pinami 1 i 2 czyli obwodu sterującego raz pojawia mi sie 12 V a raz nie i auto nie odpala. Zawsze wsiadając do auta odpala losowo. |
13-01-2019, 00:51 | #17 | |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-04-2018
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 3
|
Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER
Cytat:
|
|
02-08-2019, 19:34 | #18 |
ford::advanced
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
|
Modernizacja na system odpalania bekluczykowy
Witam mam mondeo 2.0 benzyna 145KM przymoerzam sie do zamontowania modulu RFA i przycisku ford power. Szukalem tematu modernizacji znalazlem ale malo rozwiniety.
Mam pytanko do zaawansowanych forumowiczów: Dawcą czesci będzie ford mondeo 2.5turbo wersja europejska, przelozyc chce modul RFA BCM wiazke podlogowa kompletną, wiazke deski rozdzielczej kompletną, anteny KV i kolumna kierownicza kompletna, kpl kluczykow i przycisk ford pwr (wszystko od jednego dawcy) Pytanie dosyc powazne bo chce sie dowiedziec czy warto to robic i glownie mi chodzi czy wiazka podlogowa bedzie pasowac bez zadnego rezania w kablach. Czy dobrze rozumuje ze skoro zakladam modul RFA i BCM do ktorych mam kluczyki to obejdzie sie bez IDS (kodowanie immo) pozostanie tylko skopiowanie ustawien z mojego BCM za pomoca forscan badz elm config Ostatnio edytowane przez hesiek ; 02-08-2019 o 19:37 |
02-08-2019, 21:16 | #19 |
ford::advanced
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-12-2008
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2012
Postów: 264
|
Odp: Modernizacja na system odpalania bekluczykowy
Odpowiedź nie na temat, ale podziwiam Twój zapał Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka |
02-08-2019, 22:23 | #20 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
|
Odp: Modernizacja na system odpalania bekluczykowy
Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|