|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
24-07-2019, 14:22 | #31 |
ford::specialist
Imię: Karol
Zarejestrowany: 25-02-2012
Skąd: Łomża
Model: Jest: Kuga Vignale PHEV 2022, S-Max Vignale 2019, Escape 2014, był S-Max Tianium 2011
Silnik: 2,5 PHEV 225KM; 2,0 Ecoblue 190KM A8 AWD; 2,0 Ecoboost 240KM AWD 6F35, był 2,0 TDCi DW10C 163km
Rocznik: 2022, 2019, 2014, był 2011
Postów: 827
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
No ale gdzie w instrukcji jest napisane - nie jeździj 3km tylko dłużej zanim zgasisz silnik? Przecież to jest śmieszne. Ja mam do pracy 5 km i tak jeżdżę przeważnie, czasem się trafi dalszy wyjazd. To jak ja mam silnik dobierać?
Wiem napiszecie benzyne, ale Ecoboost 160KM jest za słaby do takiego samochodu, lubię mieć "kopa" jak potrzeba, bo się przydaje. Kiedyś jeździłem Passatem 1,9TDI, pancerny to był samochód, przebieg ok 200tys a silnik chodził jak zegarek, a zimą palił mimo tego że miałem 3 świece żarowe spalone.... I nie pytał ile dojeżdżam do pracy... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
"Dobry żeglarz ustawia żagle do wiatru - kiepski narzeka, że wieje nie z tej strony co trzeba..." Ostatnio edytowane przez Yakac ; 24-07-2019 o 14:25 |
24-07-2019, 18:08 | #32 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 07-03-2019
Skąd: Warszawa
Model: S-max
Silnik: Hybrid
Rocznik: 2023
Postów: 151
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Zaraz po zapaleniu silnika wyłączam stop start, z automatu 2 guziczki i gotowe. Jeden z głupszych systemów jaki wymyślili.
Niestety teraz takie beda te silniki, coraz ostrzejsze normy spalin, oraz krótszy czas na opracowanie i sprawdzenie nowych rozwiązań i taki efekt końcowy. Stary, dobry Duratec podkręcony co nieco katuje na torze i nic mu nie jest, ale to ze ne wrati... |
24-07-2019, 23:09 | #33 | |
ford::professional
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Cytat:
Jak kupowałem nowego dostawczaka czytałem w jakiejś broszurze fajny zapis, że jak nie naprawią samochodu w 24h /dotyczy dużych transitów/ to podstawiają o tym samym gabarycie zastępcze, a nawet zagwarantują bezpłatny nocleg jak zajdzie taka potrzeba. Jeśli zle zinterpretowałem, lub nie doczytałem możesz mnie poprawić. We wspomnianym poznaniu za trzy dni motelowania sie nikt nie płacił za mnie, najgorsze że masz załadowanego full i nie możesz nic planować bo dziennie mówią że jutro i inna diagnoza. W Kielcach jak sie ledwo dokulałem, to w kolejce przede mną trzy inne w kolejce z podobnym problem i wszyscy kierowcy w d...więc bardzo doceniam mojego bezawaryjnego 2,2 też w nowej budzie. Przez niewłaściwe podejście do klienta w serwisie, Ford polska nie sprzedał już skalkulowanych 16 budżetowych focusów dla handlowców, które chętnie przejął Opel na Astry. Mało tego, po wspomnianym moim incydencie z aso ford, salon Opla zadeklarował sie w razie potrzeby użyczać bezpłatnie dużego Opla Movano za free /oczywiście w miarę rozsądku/ już dwa razy z okazji trzeba było korzystać. Zdaje sobie sprawę, że serwis serwisowy nie równy, ale problem był, czy jest ogólnopolski Wiem że 16 budżetówek dla Forda to pikuś, ale takich jak ja podchodzących do sprawy jest wielu... Ostatnio edytowane przez tomaszjan31 ; 24-07-2019 o 23:29 |
|
25-07-2019, 07:54 | #34 | |
ford::professional
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 20-02-2013
Skąd: Szczecin
Model: Galaxy '14
Silnik: 2.0 TDCI 163KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,849
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Cytat:
Gwarantem samochodu jest Ford Polska, dealer/serwis jest tylko wykonawcą tej gwarancji. Analogicznie nie wykona Ci żadnej dodatkowej usługi, za którą nie zapłacisz Ty albo FP. Lub jeśli nie będzie w interesie dealera. Dlatego dealer opla dobrze wyczuł sytuacje, poświęcił jedno auto na te kilka dni, a w zamian sprzedał te osobówki i zrobił wrażenie. Z innej perspektywy patrzy na klienta delaer, który widzi człowieka rozczarowanego jakimś działaniem innej marki, a zupełnie inaczej to wygląda w serwisie gdzie dealer stoi pomiędzy oczekiwaniami zdenerwowanego klienta a procedurami i możliwościami Centrali. |
|
25-07-2019, 18:21 | #35 |
ford::average
Imię: Rafał Nycz
Zarejestrowany: 16-08-2012
Skąd: Wrocław
Model: GALAXY MK4, FOCUS MK3
Silnik: 2,0 Ecoblue 190KM, 1,5 Ecobost 150KM
Rocznik: 2018, 2016
Postów: 103
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Niestety w kwestii ze serwis nie moze to jednak nie do konca jest prawda, przykladem moze tu byc wroclawski serwis popularnych dostawczakow (nie ford) gdzie nigdy nic sie nie da, wszystkie awarie sa z winy klienta, do tego stopnia ze nie mozna bylo na g2arancji wymienic przyvisku wlaczamia klimatyzacji bo mial ryse (auto 80k przebiegu) kazda pierdola bylo nie da sie, nie mozna, centrala sie nie zgadza itd, z drugiej strony serwis tej samej marki w opolu, tam nie ma problemu, peknieta rura intercoolera? Wymiana na gwarancji, nikt nie pyta dlaczego pekla, nikt nie odsyla klienta z trzydziestoma autami w cholere, nikt nie pyta centrali o kazda pierdole bo jak sie okazuje do pewnej kwoty decyzje mozna podejmowac na miejscu a dodatkowo ceny przegladow nozsze niz we wroclawiu na tyle ze oplaca sie jechac na serwis 100 km, reasumujac czesto bardzo duzo zalezy od dilera niestety nie zawsze wykasuje on jakiekolwiek zaangarzowanie
|
08-08-2019, 12:00 | #36 |
ford::beginner
Imię: Rafal
Zarejestrowany: 03-12-2013
Model: S-max
Silnik: 2.0 190
Rocznik: 2019
Postów: 12
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Miesiąc temu stałem się "szczęśliwym" posiadaczem S-Max 2.0 ecoblue 190 niestety dziś przy przebiegu 3500km samochód stracił moc i zaczął szarpać właśnie zostawiłem samochód na serwisie zobaczymy co będzie najgorsze w tym że jutro miałem wyjechać na wakacjeGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
08-08-2019, 13:17 | #37 | |
FCP member
Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,168
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Cytat:
Jestem ciekawy co jest powodem problemów w Twoim aucie .
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa Licznik USA na PL i inne zabawy |
|
08-08-2019, 14:21 | #38 |
ford::beginner
Imię: Rafal
Zarejestrowany: 03-12-2013
Model: S-max
Silnik: 2.0 190
Rocznik: 2019
Postów: 12
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Na razie jestem zawiedziony tym że nie dostałem samochodu zastępczego tzn. mogłem ale jak bym wezwał lawetę z assistance i by stwierdzili że samochód nie dojedzie sam do serwisu a że od wystąpienia awarii miałem 10km do serwisu to sam podjechałem tyle że nie przekraczałem 2500 obr. Bo zaczynał się dławić i szarpal
|
08-08-2019, 16:36 | #39 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-06-2007
Skąd: Słubice, Szczecin
Model: S-Max ST-Line
Silnik: 2.0 TDCi 190KM
Rocznik: 2019
Postów: 34
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Cytat:
__________________
sierra⟶scorpio⟶sierra⟶mondeo⟶smax |
|
08-08-2019, 16:52 | #40 | |
ford::beginner
Imię: Rafal
Zarejestrowany: 03-12-2013
Model: S-max
Silnik: 2.0 190
Rocznik: 2019
Postów: 12
|
Odp: EcoBlue - nowe silniki diesla 150, 190, 240KM - HIT czy KIT?
Cytat:
|
|
|
|
|