|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
12-08-2019, 15:07 | #31 | |
ford::average
Zarejestrowany: 01-07-2012
Model: Mondeo MK IV 2011 r. 2.0 PB
Silnik: 2.0 145 km PB + LPG
Rocznik: 2011
Postów: 59
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
Cytat:
Ja mam akurat sedana. Mi w niczym nie przeszkadza, że to sedan. Dalej można sporo napchać do bagażnika Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jakbyś jednak oglądał sprawdz pod listwami na dole przy drzwiach czy pod nimi nie ma już rdzy. Data produkcji: 22.08.2007
__________________
Był: Mondeo MK III Kombi 2.0 TDDI 115 KM 2001 r. Jest:Mondeo MK IV Sedan 2.0 145 KM FL 2011 r. Fiesta MK VII 1.25 82 KM 2010 r. |
|
13-08-2019, 11:25 | #32 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-07-2012
Model: Mondeo MK IV 2011 r. 2.0 PB
Silnik: 2.0 145 km PB + LPG
Rocznik: 2011
Postów: 59
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Tutaj pod linkiem masz ofertę czarnego Mondziaka w benzynie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Czesław jest u nas na forum. Mi mojego Mondeo też namierzył i jestem zadowolony.
__________________
Był: Mondeo MK III Kombi 2.0 TDDI 115 KM 2001 r. Jest:Mondeo MK IV Sedan 2.0 145 KM FL 2011 r. Fiesta MK VII 1.25 82 KM 2010 r. |
13-08-2019, 14:32 | #33 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 22-07-2019
Model: MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 3
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Znalazłem cztery opinię o tym komisie: - 3 pozytywne: "Auto było faktycznie bezwypadkowe, licznik nie był "po korekcie" choć po przeczytaniu ogłoszenia takie sprawiał. Auto faktycznie było bez wkładu, oprócz opłat. Nadal służy bez ani jednej awarii." "Kupiłem kiedyś u niego Golfa IV, nie było z nim nigdy żadnych problemów, obecnie jeździ nim mój brat. Zobacz jeszcze inny komis z Truskolas - "El - Mot", prowadzi go brat właściciela Auto - Renomy - mój Tata kupił tam Golfa V 1.9 TDI i jeździ nim bezawaryjnie już 5 rok. Ogólnie uczciwi ludzie, tzn. nie wciskają ludziom szrotów, ale ceny mają wyższe od rynkowych." "Witam na forum. W styczniu 2015r kupiłem( w Auto - Renoma Truskolasy ), 9-letniego Opla Vectrę C, 1.8 benz. 140KM - sprowadzonego z Niemiec. Auto w pierwszym lakierze (sprawdzone miernikiem), w ogólnie bardzo dobrym stanie. Moje podejrzenie budził przed zakupem niski przebieg jak na 9-letnie auto z Niemiec tj-105 000. Jednak zostałem mile zaskoczony w salonie Opla - na moje życzenie został samochód sprawdzony po nr. VIN. Przeglądy z książki oraz przebiegi się potwierdziły. Ostatni niemiecki przegląd był z grudnia 2013r z przebiegiem 92 000. Zgadzam się z przedmówcami że , właściciel Auto-Renoma podobnie, jak kilka km dalej brat -prowadzący również sprzedaż samochodów z Niemiec ( El-Mot Truskolasy ), sprzedają samochody trochę drożej ale nie są to auta trefne. Tak więc auto mam na razie dość krótko ale na razie spisuje się super. Póki co mogę polecić tych dwóch sprzedawców." - 1 negatywna: "Niestety stanowczo nie polecam , zakupiłem w tym komisie Passata B6 , za którego Pan chciał dość sporą kwotę ponieważ jak twierdził inni sprzedają złom , u niego jest drożej, ale za to auta są pewne , ponieważ auto po podstawowych oględzinach oceniłem jako warte uwagi , po drobnych negocjacjach zgodziłem się zapłacić za ten egzemplarz kwotę w górnej wartości rynkowej tego auta , Pan sprzedawca nawet sprawdził przy mnie auto czujnikiem lakieru i było wszystko ok. Niestety auto posiadało wadę ukrytą , której nie udało się wykryć przy zakupie tj. uszkodzony silnik , który wymagał kosztownego remontu , wada wyszła dopiero po zmianie oleju i sprawdzeniu auta na diagnostyce , oraz przejechaniu dłuższej trasy nad morze , samochód brał litr oleju na 1000km i dymił niemiłosiernie , prawdopodobnie musiał być zalany jakimś moto doktorem albo gęstszym olejem , bo nie dymił przy sprawdzeniu u sprzedawcy , niestety nie zwróciłem uwagi na dość mocno osmolony wydech i tutaj mój błąd , dałem się Panu naciągnąć. Zatem ostrzegam potencjalnych kupujących przed Panem z Auto-renomy z Truskolasów ponieważ można się nieźle naciąć." O co dokładnie chodzi z tym silnikiem Duratec i olejem, który ostro bierze? Może ktoś więcej powiedzieć? Bo ten ostatni w opinii też o tym pisał. |
13-08-2019, 18:32 | #34 |
ford::advanced
Imię: Andres
Zarejestrowany: 24-01-2013
Skąd: Dolny śląsk .
Model: Monde mk4
Silnik: 2.0 he LPG
Rocznik: 2010
Postów: 251
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
O co dokładnie chodzi z tym silnikiem Duratec i olejem, który ostro bierze? Może ktoś więcej powiedzieć? Bo ten ostatni w opinii też o tym pisał.[/QUOTE]
miałem 3 szt 2,0 HE ostatni brał olej 2l na 2000 km i padł jest to wina zapieczonych pierścieni do tego częste kłopoty z dławiącą się mocą przy ruszaniu plus falowanie obrotów do tego pali sie kabel zasilania pompy paliwowej w baku słowem nie jest taki doskonały 2,0 he i do tego głośny . Ale możliwe że mi odbiło bo sprawiłem sobie x6 3,0 D. |
13-08-2019, 20:52 | #35 | |
ford::advanced
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2015
Skąd: małopolska, śląsk
Model: Focus Mk3, Skoda Karoq
Silnik: 1.6 EB 150>182KM, TSI 150KM
Rocznik: 2014,2022
Postów: 276
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
Cytat:
|
|
13-08-2019, 23:42 | #36 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 22-07-2019
Model: MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 3
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
Czyli nie ma sensu bawić się z nim, bo "kijowy" silnik? ;/
|
14-08-2019, 06:40 | #37 | |
ford::average
Zarejestrowany: 01-07-2012
Model: Mondeo MK IV 2011 r. 2.0 PB
Silnik: 2.0 145 km PB + LPG
Rocznik: 2011
Postów: 59
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
Cytat:
Wszystko zależy od wcześniejszego użytkowania. Jeżeli ktoś jest fanem jazdy na czerwonym polu obrotomierza to może się spodziewać, że ten olej zacznie mu znikać. Te silniki mają delikatne pierścienie dlatego przy autach używanych ważna jest historia. ASO niestety zaleca wymiany co 20 tys. km co wg. mnie na ten silnik jest za długie. Sam mam 2.0 he - poprzednio do końca serwis ASO - na szczęście wymiany przez poprzedniego właściciela jakoś tak się składały, że wychodziły co ok. 15 tys. km no i kupowałem z przebiegiem 150 tys. km. Póki co zrobiłem nim 15 tys km. - jedną wymianę oleju już mam za sobą (ja zmieniam co 10 tys. km) i póki co nie dolewałem nic - zobaczymy co będzie dalej. Odnośnie pompy paliwa rzeczywiście może się dosyć szybko pojawić usterka - ASO oczywiście najchętniej kasuje nową pompę ale często okazuje się, że wystarczy naprawa kabelka i styków przy pompie. Mój egzemplarz przy przebiegu 120 tys. km. miał wymienioną całą pompę (koszt na fakturze 1600 euro - więc sobie ładnie liczą). Kwestia jaki egzemplarz z jaką historią trafisz.
__________________
Był: Mondeo MK III Kombi 2.0 TDDI 115 KM 2001 r. Jest:Mondeo MK IV Sedan 2.0 145 KM FL 2011 r. Fiesta MK VII 1.25 82 KM 2010 r. |
|
14-08-2019, 20:20 | #38 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 22-07-2019
Model: MK4
Silnik: 2.0
Rocznik: 2009
Postów: 3
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
Czy ten silnik Duratec jest dobry do instalacji gazowej?
|
15-08-2019, 17:33 | #39 |
ford::advanced
Imię: Andres
Zarejestrowany: 24-01-2013
Skąd: Dolny śląsk .
Model: Monde mk4
Silnik: 2.0 he LPG
Rocznik: 2010
Postów: 251
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
to jest dobry silnik do lpg wymaga tylko dobrego instalatora.
|
16-08-2019, 07:03 | #40 | |
ford::average
Zarejestrowany: 01-07-2012
Model: Mondeo MK IV 2011 r. 2.0 PB
Silnik: 2.0 145 km PB + LPG
Rocznik: 2011
Postów: 59
|
Odp: Ford Mondeo MK4, czy warto?
Cytat:
__________________
Był: Mondeo MK III Kombi 2.0 TDDI 115 KM 2001 r. Jest:Mondeo MK IV Sedan 2.0 145 KM FL 2011 r. Fiesta MK VII 1.25 82 KM 2010 r. |
|