![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-12-2018
Model: Ford S-Max
Silnik: był 2.0 TDCI 163 Km, jest 2.5 FHEV 190km
Rocznik: był 2014, jest 2022
Postów: 339
|
![]()
Witam,
Auto kupiłem zimą - kupując wiedziałem, że przedni zderzak był malowany. Na pozostałych elementach lakier w oryginale. Zderzak do malowania był zdejmowany. Teraz latem zaczęło mi odstawać łączenie błotnika od linii zderzaka. Dziś mając więcej czasu zdemontowałem reflektor. Okazuje się że chyba jakiś partacz montując zderzak po malowaniu nie zamontował czegoś (czego ?) co łączyć powinno zderzak z błotnikiem w jego górnej części. W załączniku zdjęcie jak to wygląda u mnie. Pytanie brzmi - czego brakuje (co powinienem dokupić) by to poprawnie połączyć. Czy jakieś śruby czy też jakiś inny element ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::average
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 17-10-2016
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI DW10 188hp By Heko;)
Rocznik: 2010
Postów: 150
|
![]()
Ten element nazywa się ślizg zderzaka. Ogólnie jest tak że jak już go musisz zdemontować to ślizg idzie na śmietnik śruby które są przykrecane jak i nakrętki tak mocno koroduja że niestety trzeba to wyciąć. No i ktoś w twoim przypadku opał temat i w ogóle ich nie założył. Zakup nowe zamontuj I będzie git pamiętaj że we są lewe i prawe ślizgi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-12-2018
Model: Ford S-Max
Silnik: był 2.0 TDCI 163 Km, jest 2.5 FHEV 190km
Rocznik: był 2014, jest 2022
Postów: 339
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-06-2018
Model: galaxy
Silnik: dw10c
Rocznik: 2011
Postów: 750
|
![]()
Jest to taki plastik ktory wchodzi na zatrzaski w zderzak a potem sciagasz to srubami zeby trzymalo.
Bedziesz musial sciagnac kolo i nadkole zeby miec lepszy dostep Sent from my SM-N960F using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,700
|
![]()
Śruba M6 20 mm. O ile chodzi o ten ślizg między zderzakiem a blotnikiem. Bo że zdjęć jakoś nie mogę się połapać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-12-2018
Model: Ford S-Max
Silnik: był 2.0 TDCI 163 Km, jest 2.5 FHEV 190km
Rocznik: był 2014, jest 2022
Postów: 339
|
![]() Cytat:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Czy wiesz może czy w zestawie są śruby czy też muszę je dokupić osobno ? Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,700
|
![]()
Raczej osobno, ale taką śrubkę w każdym budowlanym markecie dostaniesz za 10 gr. W ASO pewnie z 5 zł.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-12-2018
Model: Ford S-Max
Silnik: był 2.0 TDCI 163 Km, jest 2.5 FHEV 190km
Rocznik: był 2014, jest 2022
Postów: 339
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 31-12-2018
Model: Ford S-Max
Silnik: był 2.0 TDCI 163 Km, jest 2.5 FHEV 190km
Rocznik: był 2014, jest 2022
Postów: 339
|
![]() Cytat:
Mam jeszcze takie pytanie. Demontujac nadkola, zauwazylem ze w 2 miejscach brakuje mi srubek z podkladka, ktore łączą nadkole czy oslone dolną silnika z autem. Zdjecie takiej srubki w zalaczniku. Gdzie takie poza aso dostac? Albo jaki to rozmiar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,700
|
![]()
Ja tam mam blachowkręty z łbem pod klucz bodajże 10, albo 8.
|
![]() |
![]() |