![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1451 |
ford::advanced
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 25-03-2016
Skąd: Pruszcz Gdański
Model: Focus MK3FL Titanium
Silnik: 1.5 EB@200KM by TuneForce
Rocznik: 2017
Postów: 274
|
![]()
W sumie Ravenol ma bardzo dobre opinie i bazuje na całkowicie syntetycznej bazie, co wcale nie jest regułą. Czytałem o nim i zapomniałem, chyba faktycznie trzeba go spróbować.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1452 | |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-10-2012
Skąd: Szczecin
Model: Kuga Mk2
Silnik: 1.5 EB 150 -> 190 KM
Rocznik: 2019
Postów: 216
|
![]() Cytat:
zygert - Co do oleju to znalazłem Millersa tylko 5W30, nie ma 5W20 ......... Jest przecież MILLERS OILS XF LONGLIFE EB 5w20 Ostatnio edytowane przez razes ; 28-08-2019 o 17:24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1453 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
Co Ty porównujesz poniekąd pancernego 1.6EB do 1.5EB?
To są zupełnie inne i nieporównywalne jednostki napędowe.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#1454 | |
ford::beginner
![]() Imię: Marcel
Zarejestrowany: 19-04-2018
Skąd: Ruda Śląska
Model: Focus mk3
Silnik: 1.6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 15
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1455 | |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 03-02-2019
Skąd: Lublin
Model: Focus mk3 fl
Silnik: 1.5 EB
Rocznik: 2018
Postów: 14
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1456 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 25-09-2009
Skąd: Poznań/Trondheim
Model: Focus RS
Silnik: 2.3EB
Rocznik: 2017
Postów: 1,356
|
![]()
Proponuję zająć się czymś innym, a nie czytaniem bzdur o LSPI.
Taka jest domena turbodołaowanych małolitrażowych jednostek napędowych, które w wielu przypadkach mają już po 200-300k km i nic im nie dolega. Jak ktoś wciska but w podłogę, w benzynie przy 2k rpm to lepiej niech się przesiądzie na diesla..chociaż tutaj, też tego typu jazda jest niezbyt dobra dla układu napędowego...najlepiej napęd elektryczny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Bilverksted Trondheim Verksted Trondheim Vare bil til leie Trondheim SmartKLOKKE BarneKLOKKER |
![]() |
![]() |
![]() |
#1457 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 28-12-2006
Model: Ford C-max Titanium
Silnik: 1.5 EB 150KM
Rocznik: 2018
Postów: 907
|
![]()
Czyli jezdzic benzyna z turbo ,tak jak sie zwykla benia jezdzilo . Utrzymywac odpowiednie obr . i bedzie dobrze. Mowie tu o przyspieszaniu.
Ostatnio edytowane przez grzechu913 ; 17-12-2021 o 07:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1458 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 17-02-2013
Skąd: Mielec
Model: Ford focus mk1/mk3
Silnik: 1,6b/1,5 eb - 100km/182km
Rocznik: 1999/2015
Postów: 597
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1459 | |
ford::average
![]() Imię: Tom
Zarejestrowany: 25-11-2017
Skąd: Warszawa
Model: Fiesta
Silnik: 1.0
Rocznik: 2016
Postów: 77
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1460 |
FCP member
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 05-06-2013
Skąd: Szczecin
Model: C-Max 2016 Titanium
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 310
|
![]()
A skąd wiesz w jakim stanie byłaby używka?
Dostanie nowy silnik, będzie miał gwarancję. Kolegi auto i kolegi pieniądze. |
![]() |
![]() |