![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2018
Model: Focus mk3
Silnik: 1.0 Ecoboost 125 KM
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]()
Witam
Od 1,5 roku posiadam focusa mk3 2013 benzyna 1.0 125 KM aktualnie z przebiegiem 96 tyś km. Od pewnego czasu czasami przy przyśpieszaniu (głównie pod górę), wyskakuje komunikat Awaria silnika, natychmiastowy serwis, zapala się lampka [i] na pomarańczowo i auto trochę słabnie. Po zgaszeniu i odpaleniu komunikat znika. W serwisie powiedzieli że takie błędy nie zawsze się zapisują ale wychodzi na to że to turbina się blokuje. Jaki interfejs diagnostyczny kupić (najlepiej z BT) aby zczytać błędy w czasie awarii? Jaki program na androida polecacie? Forscan Lite będzie odpowiedni? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 30-03-2019
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2011
Postów: 281
|
![]()
Wiesz co, moje auto (diesel) w zbliżony sposób szalało. Ostatni "popis" to właśnie prze gwałtownym dodaniu gazu. Również awaria i serwis. Pomogła wymiana akumulatora. Podmień, spróbuj, może u Ciebie to również pomoże.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 02-11-2011
Skąd: Opole
Model: Ford Focus 1.6 ecoboost titanium, Ford Escort kombii
Silnik: 1.6 150km, 1.6 90km
Rocznik: 2011, 1998
Postów: 117
|
![]()
U mnie było to samo okazal sie dolot nieszczelny. Dokrecili opaski aciskowe gdzies i bylo juz ok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2018
Model: Focus mk3
Silnik: 1.0 Ecoboost 125 KM
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 30-03-2019
Model: Focus MK3
Silnik: 1,6 TDCi
Rocznik: 2011
Postów: 281
|
![]()
Może pożycz od kogoś i sprawdź, czy błędy znikną.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2018
Model: Focus mk3
Silnik: 1.0 Ecoboost 125 KM
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]()
Właśnie błędy nie za każdym razem się pojawiają, wiec chyba musiałbym na 2 tygodnie pożyczyć akumulator Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Bedę jeździł z włączonym menu serwisowym i wyświetlonym napięciem akumulatora i sprawdzał do ilu spadnie przy przyśpieszaniu bo po cichu liczę że to akumulator (nie działa mi też start-stop). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 03-11-2009
Skąd: Łódź
Model: Audi Q3 Sportback/Mazda CX-3
Silnik: 1.4e 245KM/2.0 121KM
Rocznik: 2022/2019
Postów: 3,728
|
![]()
Jak nowy aku to do 12,3V spadnie, jak stary to do 13,2V przy gazie w podłodze. Powinieneś mieć ze stary aku minimalnie ok 13, a maks do 15V.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 12-02-2018
Model: Focus mk3
Silnik: 1.0 Ecoboost 125 KM
Rocznik: 2013
Postów: 7
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |