![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 05-02-2019
Skąd: Tychy
Model: Ford Modeo MK5
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 33
|
![]()
Witam mam pytanie do szanownych kolegów.
Zamierzam wymienić moduł BCM w swoim Mondeo MK5 i zastanawiają mnie następujące fakty. 1.Wiem że po wymianie konieczne jest programowanie kluczy aktualnie mam 2 oba orginalne zwykłe z grotem bez keyless oraz instrukcję jak to zrobić za pomocą Forscan (programing PATS) [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 2.Czy po Wymianie wystarczy zaprogramować klucze i przepisać/przeprogramować Bcm pod te same kody/konfigurację auta ,posiadam pliki z mojego auta. 3.W razie niepowodzeń etc/itp gdy podłącze stary moduł auto będzie zachowywać się normalnie czy straci ustawienia Bcm i inne ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 24-06-2015
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: KUGA
Silnik: 1.5 eb
Rocznik: 2020
Postów: 2,552
|
![]()
Temat kluczyków jest owiany tajemnicą wiec wątpię aby ktoś udzielił ci tu rady. Forscanem z powodzeniem dopisuje sie klucze w starszych fordach np focus mk2, z nowszymi nie testowalem choć chodzą plotki że w fusionie tez sie da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 05-02-2019
Skąd: Tychy
Model: Ford Modeo MK5
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 33
|
![]()
Domyślam się że jeśli chodzi o klucze to raczej nikt się nie dzieli informacją na której zarabia 😀 myślę że to postaram ogarnąć sobie sam bardziej mnie interesuje czy w przypadku podmiany bcmii i nie udanej próbie kodowania wystarczy wrócić na stary Bcmii i będzie wszystko działać.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,689
|
![]() Cytat:
Czyli tłumacząc na polski: "dla aut sprzed 2011 roku". Jeśli kolega ma Mondeo MK5 z 2010 roku - to gratuluję posiadania "mocno przeprototypowego" egzemplarza...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. A na poważnie - nie ma opcji na programowanie PATS w MK5 "chałupniczymi metodami". Pomysł wymiany BCMi "pod domem" nie do zrealizowania bez posiadania bardzo zaawansowanych narzędzi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FCP member
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 30-04-2013
Skąd: Poznań - Swarzędz
Model: Ford FOCUS MK3
Silnik: 2.0 TDCi 163KM - POWERSHIFT
Rocznik: 2013
Postów: 667
|
![]() Cytat:
Ostatnio edytowane przez krystianen ; 08-09-2019 o 20:33 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]() Cytat:
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez leszcz ; 08-09-2019 o 12:22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::beginner
![]() Imię: Roman
Zarejestrowany: 05-02-2019
Skąd: Tychy
Model: Ford Modeo MK5
Silnik: 1.5 TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 33
|
![]()
Dziękuję za odpowiedzi.
Reasumując za pomocą Forscana nie jestem w stanie przeprogramować nowego Bcm ? Czy da się ale z rzeczy oczywistych nikt tu tego nie potwierdzi ?? Co do dostępu do bcma i jego podmiany aż tyle bym się nie obawiał może i jest mało miejsca ale dla chcącego nic trudnego.. Ktoś z was się może orientuje jak cenowo taka zabawa oprogramowania nowego Bcm bez zabawy w jego wymianę ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,689
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
FCP member
![]() Imię: Krystian
Zarejestrowany: 30-04-2013
Skąd: Poznań - Swarzędz
Model: Ford FOCUS MK3
Silnik: 2.0 TDCi 163KM - POWERSHIFT
Rocznik: 2013
Postów: 667
|
![]() Cytat:
__________________
Fordplus.pl IDS | GFDRS | UCDS - Doposażanie | Programownie sterowników | IMMO // WSZYSTKIE MODELE EUROPA-USA ![]() ![]() ![]() 609 535 500 | krystian@fordplus.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FCP member
![]() Imię: Tomi
Zarejestrowany: 31-10-2005
Skąd: Osielsko
Model: FUSION 4x4
Silnik: 2.0EB
Rocznik: 2020
Postów: 7,202
|
![]()
nie nie jest to skomplikowane ale i z GFDRsem nie ma też problemu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Moja zabawa z nawigacjami Moje mody we własnym aucie - C+/Tempomat/ACC/BLISS/CTA/CHIP/SYNC2>SYNC3 LOGA stacji Radiowych w SYNC3 bez wymiany ACMa ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|