![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 05-05-2014
Skąd: Zabrze
Model: Mondeo MK4 Tit S
Silnik: 2.0 Pb
Rocznik: 2009
Postów: 596
|
![]()
Daj przepustnicę zaraz przy rozejściu na dwa tłumiki. Najprostszą na podciśnienie i tyle. Inne tłumi albo dadzą mizerny efekt albo będą fajnie brzmieć, a Ty i pasażerowie będziecie do siebie mówić przez megafon, bo rezonans będzie niemiłosierny.
Kolega tak ma w Mondku 2.5T, koszt śmieszny, a auto po przełączeniu guzika jest nie do poznaniaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
![]()
Mam u siebie DP3*, sportkat na rurze 2,5", brak środkowego tłumika (rura 2,5") i fabryczne końcowe tłumiki - dźwięk jest fajniejszy i wyciąga pazura, ale nadal cichy w jeździe i bez żadnych rezonansów, które męczyły mnie przy różnych innych kombinacjach tłumików które przetrenowałem.
Najtańsze rozwiązanie które dużo da - zrób tak jak napisał Marco - sam tak planowałem w zeszłym roku, ale inne priorytety na wydawanie kasy się pojawiły niż wydech ...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 13-11-2006
Skąd: Warszawa-Sejny
Model: Mondeo TitaniumX Panther Black
Silnik: 2,5T 258KM 396Nm
Rocznik: 2007
Postów: 1,290
|
![]()
Jaki jest koszt +/- takiej przepustnicy wraz z montażem ?
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 30-01-2014
Model: RS6 4B , Octavia 3 RS 2.0TSI
Silnik: 4.2 BItURBO, 2,0tsi
Rocznik: 2002,2014
Postów: 21
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::professional
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 13-11-2006
Skąd: Warszawa-Sejny
Model: Mondeo TitaniumX Panther Black
Silnik: 2,5T 258KM 396Nm
Rocznik: 2007
Postów: 1,290
|
![]()
To faktycznie nie wiele Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Po weekendzie zacznę zgłębiać ten temat, bo na razie moja wiedza w tym zakresie jest zerowa.
Dzięki @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::advanced
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-01-2017
Skąd: Pniewy
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.5t + LPG
Rocznik: 2007
Postów: 222
|
![]()
Wydaje mi się że elektryczna jest łatwiejsza w montażu bo nie trzeba się męczyć z wężykiem podciśnienia tylko wyciągasz z jakiegoś przewodu zasilanie.
Wysłane z niewybuchającego Szajsunga |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::specialist
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 05-05-2014
Skąd: Zabrze
Model: Mondeo MK4 Tit S
Silnik: 2.0 Pb
Rocznik: 2009
Postów: 596
|
![]()
Elektryczna po zimie przestanie działaćGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Lepiej na podciśnienie ustawioną tak, że w razie w będzie w pozycji zamkniętej, a nie otwartejGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::beginner
![]() Imię: Kali
Zarejestrowany: 25-05-2019
Skąd: Szczecin
Model: Mk4 titanium X
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 10
|
![]()
Ja mam zamiast środkowego glasspack magnaflow i dwa ostatnie mam zastąpione tłumikami środkowymi turboworks, końcówki z dyfuzorem. Dzwięk basik i lekki popcorn przy schodzeniu z biegów. Bass był przez pierwsze dwa tygodnie mocny za mocny. Ale po miesiącu już jest bardzo przyjemny pomruk a po wyżej 3 tys.obrotów cisza. Wyciszyłem dodatkowo bagażnik i tyln a kanapę i jest super. Od spodu dałem jeszcze baranek aby jeszcze bardziej go wygłuszyć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::advanced
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-05-2013
Skąd: Sosnowiec
Model: S-Max
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2006
Postów: 314
|
![]()
Jak wcześniej pisali - wywalenie kata i środkowego prawie nic nie zmienia. Najwięcej robi puszka tylna od strony kierowcy. Wstaw zamiast niej uniwersalny tłumik przelotowy za 200PLN (końcówkę przespawasz) i będziesz miał OK za grosze. Jak będzie za cicho to wsadzisz też z dugiej strony. Przepustnica nie ma sensu bo otwarty wydech w tym silniku bardzo rezonuje, a (jeździłem pare dni bez tylnych puszek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Kombinowałem tak do czasu pełnego customa z nierdzewki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ford::amateur
![]() Imię: Szymon
Zarejestrowany: 20-04-2019
Skąd: Szczytno
Model: Mondeo
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2008
Postów: 9
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |