![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#61 | |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 18-10-2015
Skąd: Mazury
Model: Focus Electric/Mondeo
Silnik: BEV/EE
Rocznik: 2016
Postów: 28
|
![]() Cytat:
__________________
UCDS, ForScan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
|
![]() Cytat:
Wg mnie to całkowicie wystarczy i całkowicie odwodzi mnie od pomysłu 'doktoryzowania się' który soft fordowski 'wejdzie' i będzie jako tako działał. Uważam te dociekania jako całkowicie jałowe. O ile mnie pamięć nie myli, nic nie zmieniałem w direct TCU. Zostawiłem zapewne oryginalny, jaki przyszedł z modemem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 18-10-2015
Skąd: Mazury
Model: Focus Electric/Mondeo
Silnik: BEV/EE
Rocznik: 2016
Postów: 28
|
![]()
W przypadku aut elektrycznych zasięg odgrywa główną rolę i jest najważniejszą informacją w MyFordMobile. Pragnę zaznaczyć, iż tylko w takich pojazdach się poruszam, stąd też dociekam i doktoryzuje się, bo lubię wykonywać swoją pracę od A do Z mimo, iż robię to całkowicie społecznie. Uwielbiam mieć pełną świadomość tego, co zostało zrobione. Możliwe, że to wydaje się dziwne, ale ja ze swojej pracy chcę być dumny, a zadania wykonuję sumiennie i rzetelnie.
Zatem uszczypliwości na bok.
__________________
UCDS, ForScan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
|
![]() Cytat:
Jest jeden Fusion PHEV w Częstochowie bez TCU (bardzo się zdziwiłem, że jest taka wersja...) - więc jeśli właścicel byłby zainteresowany dość gruntową rozbiórką auta (w Fusion HEV/PHEV TCU jest pod tylną półką, przy krawędzi tylnej szyby lekko po prawej stronie auta) - trzeba zdemontować całość tylnych plastików i wyjąć tylną półkę, to można by eksperymentować czy jest coś w ogóle do zrobienia. Podejrzewam, że zasięg po prostu się pokaże. BTW - ja to mam takie podejście, że czyjąś skłonność do "sumiennej pracy" oceniam po różnych "drobiazgach" - na przykład po treści i formie oraz szczegółowości wpisów i postów...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wystarczy popatrzeć i poczytać. No i tyle w temacie "sumienności i dumy"Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 18-10-2015
Skąd: Mazury
Model: Focus Electric/Mondeo
Silnik: BEV/EE
Rocznik: 2016
Postów: 28
|
![]() Cytat:
Patrząc nawet na to forum - poproszono o zdjęcia modemów, kart i gdzie się zmienia - błyskawicznie rozkręciłem boczek, wyjąłem modem, porobiłem zdjęcia i opublikowałem - ani dziękuję ani pocałuj mnie w dupę. Ja poprosiłem, grzecznie, ładnie, nawet zapytałem czy możesz udostępnić plik z konfiguracji i jak widać - próżnia. I dodatkowo czytam, że wstawiony modem coś tam pokazuje, ale nie wszystko - dla mnie to partactwo nie robota. Albo robi się dobrze i do końca, albo się nie podejmuje czegoś, czego się nie potrafi. Proste.
__________________
UCDS, ForScan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
|
![]() Cytat:
Sugeruję jeszcze raz zerknąć - modem z Lincolna HEV założony do Edge MY 2016 2.0EB 240KM AWD. Nie istnieje taka konfiguracja fabryczna auta z TCU. Nie ma TCU poprawnie działającego w EU dla takich aut z USA. Nie istnieje oprogramowanie Forda dla TCU przeznaczonego do HEV/PHEV, poprawnie działające w Edge MY 2016. A mimo to uruchomiłem całość transmisji do MyFord Mobile... Mimo, że na tym nie znam się wcale. Nie widzę przeszkód, by w analogicznym aucie "najlepszy majster w kraju" zrobił to lepiej. Zawsze można zrobić i opisać. Ze szczegółami, fotkami i polskimi znakami. Ja nie mam z tym dokładnie żadnego problemu. Nie mam też nikogo w 4 literach. Polecam - wygodniej jest w życiu. Coś jeszcze wyjaśnić bardziej dokładnie? BTW - o konfiguracji TCU napisałm - była oryginalna, nie zmieniałem jej. Jeśli to nie wystarcza - proszę, oto ona: Kod:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?> - <DirectConfiguration> - <!-- UCDS Direct Configuration XML FILE --> - <VEHICLE MODULE="TCU" VIN="NONE" VEHICLE_ID="CD391" VEHICLE_YEAR="MY15"> <DID ID="D01D" /> <DID ID="D01E" /> <DID ID="FD01">1E0D202800500003</DID> <DID ID="FD02">3C3C0A1E140F020A12</DID> <DID ID="FD05">FF14143232140A03F00A</DID> <DID ID="FD06">0A0550AA05000000</DID> <DID ID="FD07">0A4BFF03000000</DID> <DID ID="FD08">00781E02</DID> <DID ID="FD20">0202010002000702</DID> <DID ID="FD22">0BB8020014000000</DID> <DID ID="FD23">FFFF0001FFFFFFFF0100000000000000</DID> <DID ID="DE00">B162</DID> <DID ID="DE01" /> <DID ID="DE02" /> <DID ID="DE04" /> </VEHICLE> </DirectConfiguration> Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 10-10-2019 o 11:01 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
ford::beginner
![]() Imię: Vadim
Zarejestrowany: 27-08-2019
Skąd: Ukraine
Model: Ford Fusion Energi
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 46
|
![]()
Okej, próbowałem użyć każdego możliwego kodu TCU z forscan i nie sprawiłem, że działał. W ogóle nie wychwytuje sygnału komórki. Przed zakupem TCU powinniśmy sprawdzić, czy wersja Synchronizacji dawcy pasuje do naszej. W przeciwnym razie TCU po prostu nie działa.
Za pomocą UCDS byłoby możliwe flashowanie oprogramowania układowego TCU, ale ja go nie mam. Czy ktoś ma zapasowy TCU do sprzedaży, który pochodzi od dawcy z Sync 3? Nie dbam o hotspot, potrzebuję MyFordMobile, aby dobrze z nim działał. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,675
|
![]() Cytat:
Problem u Ciebie jest taki, że być może operatorzy GSM na Ukrainie nie pozwalają zalogować fordowskich TCU do sieci. Czy widziałeś na Ukrainie jakiś Ford Fusion Hybid/Energi albo Ford C-max Hybrid/Energi z działającym MyFord Mobile? Najpierw trzeba to sprawdzić. Po drugie - dopiero jak chwilę pomyślałem to zrozumiałem, że popełniłeś błąd w zakupie. TCU z C-max Energi nie będzie działał poprawnie w Fusion/Mondeo MK5 Hybrid/Energi. Pochodzi z zupełnie innej platformy - platformy Kuga/Escape/C-max. Ty potrzebujesz modułu albo od Fusion albo od Lincoln. Oczywiście UCDSem można próbować wgrać właściwe oprogramowanie z Fusion, ale nie zawsze to daje dobry rezultat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
ford::beginner
![]() Imię: Vadim
Zarejestrowany: 27-08-2019
Skąd: Ukraine
Model: Ford Fusion Energi
Silnik: 2.0
Rocznik: 2016
Postów: 46
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
Mam więc modem c-Max TCU na sprzedaż. Jeśli ktoś jest tym zainteresowany, wyślij mi wiadomość. GM5T-14G087-AF Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez jossy ; 12-10-2019 o 09:50 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
ford::advanced
![]() Imię: Pawel
Zarejestrowany: 20-02-2014
Skąd: Kraków
Model: 3.0EB
Silnik: 1x 3.0 EB + 2x Elektryczny
Rocznik: 2021
Postów: 332
|
![]()
Czy ktoś już dumpa flasha wrzucał do IDY ? Jest szansa na łatwą zmianę APN ? Czy to coś da ?
__________________
SYNC 4 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|