![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#6171 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-04-2012
Skąd: Trzebnica
Model: Mondeo Mk5 HB-ta + Fiesta ST mk8 był RSmk3
Silnik: 2.0 EB 240 by Vag Tune, 1.5eb 200KM
Rocznik: 2016, 2020
Postów: 715
|
![]()
W tej cenie jest Sringer GT. Fakt kufer ma mniejszy ale silnik i skrzynia A8 + napęd awd z preferencją tyłu robią robotę
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
__________________
2016 Mondeo mk5 2.0eb 240KM. 2020 FiST mk8. Był 2017 Focus RS mk3 Stage 2 385/590. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6172 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
![]()
Elektryczny fotel jak najbardziej jest. Nie ma masażu oraz wentylacji.
Aha. Passat po lifcie ma lepsze ekrany na zegarkach wirtualnych. Rozdzielczość w Arteonie powoli trąci myszką.
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
![]() |
![]() |
![]() |
#6173 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-11-2010
Skąd: łódź
Model: FIesta MK7, Superb III
Silnik: 1,4 Pb/2,0pb
Rocznik: MK7 2015,SIII 2018
Postów: 410
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6174 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]()
Widzę że w VAGu wszystko pokastrowali i poobcinali na dole bo mamy wszyscy podobne odczucia po akcjach serwisowych dziś jeżdziłem firmiwym T6 Multivan 200KM Po akcji serwisowej optymalizacyjnej- myśli i przelicza po czym rozpędza się jak atleta.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6175 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
![]()
Ma ktoś doświadczenie, czy z dieslami jest to samo?
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
![]() |
![]() |
![]() |
#6176 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 07-11-2010
Skąd: łódź
Model: FIesta MK7, Superb III
Silnik: 1,4 Pb/2,0pb
Rocznik: MK7 2015,SIII 2018
Postów: 410
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6177 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
![]()
To może być że tak jest ustawiony soft od skrzyni. Eco jako priorytet.
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
![]() |
![]() |
![]() |
#6178 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,766
|
![]()
To było w dieslu, szmaciarze po aferze oszustw z oprogramowaniem się teraz boją i wzywają.Nie przypomina wam to akcji odsiarczenie w naszym kochanym fordziku?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6179 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 21-01-2009
Skąd: Poznań
Model: Mondeo Vignale
Silnik: 2,0 BiTdci/1.0 EcoBoost
Rocznik: 2016
Postów: 713
|
![]()
Po wstępnej konfiguracji Mondka Vignale na prawie full wypasie (bez szklanego dachu) wychodzi że cennikowo jest 10% tańszy od podobnie skonfigurowanego Passata. Przy takiej różnicy już ciężko porównywać te auta.
Jak poszalałem i skonfigurowałem sobie Pastucha na wypasie (kombi, 240KM klekot, bez szklanego dachu), to wyszło mi grubo ponad 260 tysi. A to już mocno wątpliwa "okazja". Nie duży dystans do premium się robi.
__________________
Ford Mondeo Vignale 2,0 BiTdci kombi, pełna opcja, chip by TuneFORCE 236KM/541Nm, mod audio |
![]() |
![]() |
![]() |
#6180 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
Do tego w Fordzie rabaty (18%) są większe niż w VW (11%).
|
![]() |
![]() |