![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-09-2012
Model: s-max ST
Silnik: 2.0 tdci Bi-Turbo 210 KM
Rocznik: 2016
Postów: 36
|
![]()
No i wszytsko jasne, sonada ta co u mnie. Koszt od 30 do 50 PLN. Musi być koniecznie zielona wtyczka i długa sonda. Po wymontowaniu podszybia operacja na 30 min. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-04-2019
Model: S-max II
Silnik: 2.0 tdi biturbo dsl mid
Rocznik: 2016
Postów: 30
|
![]()
Wiem tylko nie mogę zdjąć wycieraczki , nie chce zejść
![]() Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-09-2012
Model: s-max ST
Silnik: 2.0 tdci Bi-Turbo 210 KM
Rocznik: 2016
Postów: 36
|
![]()
No trzeba ściągacz lub zlac dobrym penetratorem np wd40 i zostawić na 60n min. Od siebie do siebie trzymając trzpień i schodzi jak masło. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-04-2019
Model: S-max II
Silnik: 2.0 tdi biturbo dsl mid
Rocznik: 2016
Postów: 30
|
![]()
Jest to czujnik E1GQ - ceny na allegro od 100 do 250 inne z zieloną wtyczką mają krótki kabel
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2015
Postów: 317
|
![]() Cytat:
Wszystkie opisane problemy miałem ze swoim autem P040D i dodatkowo P228C co do pierwszego wymiana czujnika pomogła, jak ręką odjąć, fotka w załączeniu, podobno w s-maxie ciężko się dostać w mondeo prawie na wierzchu , przy odkręcaniu nie stawiał żadnych oporów, a nastawiłem się na walkę. Drugi usunąłem wymianą pompy wysokiego ciśnienia. Pozostał tylko: P2855 - Sprawność doprowadzania ciśnienia do sprzęgła A Czyżby aktualizacja softu skrzyni kasuję ten błąd ?
__________________
Przybywam ze Szczecina !!!!! Ostatnio edytowane przez kaczor99 ; 04-01-2020 o 18:48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-04-2019
Model: S-max II
Silnik: 2.0 tdi biturbo dsl mid
Rocznik: 2016
Postów: 30
|
![]()
199 zl brutto za aktualizację, jednak nie zapłacę nic ponieważ za krótko go testowali i oddali jako sprawne auto , po 10 km wywaliło błędy czujnika tmp egr i kazali wrócić, wtedy stwierdzili że jednak to czujnik i go zamówili ,
Błąd skrzyni już nie wyskoczył a wywalało go po 5 km od skasowania . Poczekaj pojeżdżę tydzień to będę miał 100% pewności ze pomogła aktualizacja Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2015
Postów: 317
|
![]()
Widzę, że Kolega ma forscana, mógłbyś zobaczyć, jaki masz wgrany moduł kalibracji
TCM - Moduł sterowania przekładnią Ja mam taką : Nr części: DS71-7Z369-BE (latest known: DS71-7Z369-BH) Strategia: E1GR-7J104-FA Kalibracja: DS7R-7J105-BF
__________________
Przybywam ze Szczecina !!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-04-2019
Model: S-max II
Silnik: 2.0 tdi biturbo dsl mid
Rocznik: 2016
Postów: 30
|
![]()
A proszę
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. kaczor99 ten obrazk co wkleiłeś z kabelkiem to , kabelek nie będzie za krótki?? wydaje się że powinien być 2x dłuższy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ostatnio edytowane przez hunter ; 05-01-2020 o 18:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2015
Postów: 317
|
![]()
Z tego tematu czerpałem wiedzę, o jaki chodzi ?
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Dzięki za info w sprawie skrzyni
__________________
Przybywam ze Szczecina !!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-09-2012
Model: s-max ST
Silnik: 2.0 tdci Bi-Turbo 210 KM
Rocznik: 2016
Postów: 36
|
![]()
Witam. dla potomnych. W końcu forum jest dla nich właśnie. Czujnik EGR jest w kolektorze, w silniku 2,0 tdci 210 KM przewód czujnika ma około 40 cm( w otulnie termo odpornej - srebrenej), wtyczka o kolarze zielonym, praktycznie mozna dobrać kazdy czujnik tylko nie można go lutowac bo sie po prostu nie da ------ linka w oplocie stalowym
wymontowanie, ze wzledu na słaby dostęp -- opusciś silnik na poduszce. Czujnik jak w fordach - klucz 14, nasatka z przelotem. |
![]() |
![]() |