|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-01-2020, 10:38 | #1 |
ford::amateur
Imię: Damian
Zarejestrowany: 06-11-2013
Skąd: Katowice
Model: Ford Focus Mk1 Ghia, Ford Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 1.8, 2.0
Rocznik: 2004, 2012
Postów: 0
|
Mondeo mk4 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Witam.
Zastanawiam się nad zakupem Mondeo mk4 (Sedan, Liftback) w wersji 2.0 203KM z automatem Powershift. Co możecie o tej wersji powiedzieć? Warto? Nie warto? Na co zwrócić uwagę? Spalanie i usterki też mnie interesują. Ostatnio edytowane przez ZorromUsTaNg ; 28-01-2020 o 11:34 |
28-01-2020, 10:40 | #2 |
ford::expert
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
|
Odp: Mondeo 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Zanim Cię wszyscy tutaj zjadą za nie użycie szukajki zrób to sam :_)
Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
28-01-2020, 10:55 | #3 |
ford::amateur
Imię: Damian
Zarejestrowany: 06-11-2013
Skąd: Katowice
Model: Ford Focus Mk1 Ghia, Ford Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 1.8, 2.0
Rocznik: 2004, 2012
Postów: 0
|
Odp: Mondeo 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Szukałem i nie znalazłem interesującego mnie tematu dlatego stworzyłem swój.
|
28-01-2020, 12:29 | #4 | |
ford::average
Zarejestrowany: 17-03-2017
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 SCTi 203KM powershift (już jest 240KM)
Rocznik: 2010
Postów: 113
|
Odp: Mondeo 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Cytat:
Mam wersję z początku 2010r. czyli przedlift, ale to wielkiego znaczenia nie ma. Zestawienie 2,0 SCTI+powershift w użytkowaniu super sprawa, Mojego w lutym będę odblokowywał z 203 do 240KM ponieważ nie ma sensu dusić ukrytych w rękawie dodatkowych parametrów skoro pali tyle samo, a pali ile musi. Z tego co już zdążyłem się dowiedzieć lub doświadczyć: Spalanie w mieście - krótkie odcinki, korki, dużo świateł, przejść i 15,6 według kompa, a według dystrybutora 520km na 70 litrach pB (ponoć to norma). Trasa z dodatkami miasta, ale bez autostrad - 8,4-9,1 literka Cykl mieszany - 10-11,5 literka. Silniki te lubią dodatkowo chlapnąć trochę oleju, ale to domena wszystkich niemów od okolic 2010r. choć jest to silnik jankeskiego forda w pierwszej wersji wsadzany do marki Lincoln. Po poprawkach dostały go europejskie Fordy, Volvo i Jaguar. Ponoć skrzynka powerschift (dwusprzęgłowy odpowiedenik DSG) jest droga w naprawach jak już ją ktoś zmęczył, a remont zaczyna się od 8-9 tysięcy PLN. Lubią padać sondy Lambda, u mnie padła za katem. Rozrząd jest cały na łańcuchu i kosztuje około 1000 zł + wymiana (bez pompy i zestawu do pompy olejowej). Turbinę lepiej ciągnąć z AliExpress ponieważ tam tyle co regeneracja wychodzi kompletny zamiennik z kolektorem, gruszką i uszczelką Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ogólnie to polecam szukać bogatej wersji i nie wierzyć w przebiegi 238000 bo celowo kręcą je poniżej 240000 aby nie sprzedać Ci samochodu w którym przewalono interwał wymiany rozrządu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Jeśli pomyślisz o instalacji gazowej to jest droga bo warsztaty lubią mieć na czysto 100% zarobku i zaczynają od 7000PLN Z czego realny koszt założenia na dobrych polskich częściach z prawdziwą gwarancją to wydatek do 3000zł z dużą butlą. Znajomy podobną instalował sobie do Mazdy 6 2016r. 2,5T z USA (ma uprawnienia lecz już zamknął działalność z racji na wiek oraz stan zdrowia i doopa bo do wbicia w dowód musisz mieś fakturę za montaż). Ostatnio edytowane przez Python013 ; 28-01-2020 o 12:41 |
|
28-01-2020, 16:39 | #5 |
ford::amateur
Imię: Damian
Zarejestrowany: 06-11-2013
Skąd: Katowice
Model: Ford Focus Mk1 Ghia, Ford Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 1.8, 2.0
Rocznik: 2004, 2012
Postów: 0
|
Odp: Mondeo mk4 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Dziękuję za obszerne informacje.
W głowie siedzi mi teraz to ogłoszenie: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Wydaje mi się spoko opcją pod względem cena/przebieg/rocznik (oczywiście przed potencjalnym zakupem zamierzam wszystko dokładnie sprawdzić). Z wyposażenia które bym chcial brak mu tylko tempomatu ale czytałem już na forum, że jest opcja sobie go dorobić. (Pan w ogłoszeniu ominął dużo wyposażenia i pytałem go osobiście o wiele rzeczy, także w ogłoszeniu nie wszystko się zawiera) Ostatnio edytowane przez ZorromUsTaNg ; 28-01-2020 o 16:46 |
28-01-2020, 16:58 | #6 | |
ford::average
Zarejestrowany: 17-03-2017
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 SCTi 203KM powershift (już jest 240KM)
Rocznik: 2010
Postów: 113
|
Odp: Mondeo mk4 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Cytat:
Sprawdź przy okazji stan ksenonów. Kolorek ładny, fajna felga i cena chyba dobra. Za swojego w połowie grudnia dałem 26000zł z książką i fakturami prawie do samego końca. Ciekawe czy polift w standardzie miał składane lusterka... Polecam przed zakupem ten materiał i jego wskazówki: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Aha, no i podczas oględzin nie zdziw się jak podniesiesz podłogę bagażnika a tam ZONK - brak koła zapasowego czy dojazdówki. W moim jest trójkąt, kompresor i pojemnik z jakąś substancją typu opona w sprayu, którą podpina się do kompresora. Powinno być jeszcze ucho do wciągnięcia na lawetę (nie wolno holować tych modeli) i specjalny lejek do paliwa. U mnie ktoś przepierdzielił oba. No i dopilnuj by była gaśnica ponieważ jest obowiązkowym wyposażeniem w Polsce. Miałem taki przypadek, że wpadłem na zwyczajną kontrolę świeżo kupionym samochodem i zapłaciłem właśnie za brak gaśnicy bo sprzedający ogołocił samochód z czego szło. Mentalność cebulaków. Zerkając pod spód popatrz czy są obie części pampersa (osłony) pod silnikiem i czy nie ma emulatora pod sondami. Mnie mocno drażni jak pseudo macheniki nie zakładają z powrotem pampersa bo lepiej będzie się chłodził i łatwiej grzebać... niedouczone, leniwe barany Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Python013 ; 28-01-2020 o 17:15 |
|
28-01-2020, 17:03 | #7 | |
ford::amateur
Imię: Damian
Zarejestrowany: 06-11-2013
Skąd: Katowice
Model: Ford Focus Mk1 Ghia, Ford Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 1.8, 2.0
Rocznik: 2004, 2012
Postów: 0
|
Odp: Mondeo mk4 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Cytat:
|
|
28-01-2020, 17:22 | #8 | |
ford::average
Zarejestrowany: 17-03-2017
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 SCTi 203KM powershift (już jest 240KM)
Rocznik: 2010
Postów: 113
|
Odp: Mondeo mk4 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Cytat:
W swoim szybko po zakupie zrobiłem pakiet LED, między innymi tego oświetlenia pod lusterkami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I zmieniłem na kluczyku tryb otwierania drzwi tak by pojedyncze kliknięcie otwierało jedynie drzwi kierowcy zamiast wszystkich. Jeszcze bardzo jedna ważna informacja. Zapytaj sprzedającego kiedy wymieniał olej w automacie i czy ma na to kwity. Interwał wymiany aby jak najdłużej służyła bezawaryjnie wynosi 60000km U mnie według faktury ostatnia wymiana była przy 180000km więc powoli będzie mnie czekała kolejna. Ostatnio edytowane przez Python013 ; 28-01-2020 o 17:28 |
|
28-01-2020, 17:34 | #9 | ||
ford::amateur
Imię: Damian
Zarejestrowany: 06-11-2013
Skąd: Katowice
Model: Ford Focus Mk1 Ghia, Ford Mondeo Mk4 Titanium
Silnik: 1.8, 2.0
Rocznik: 2004, 2012
Postów: 0
|
Odp: Mondeo mk4 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Cytat:
Cytat:
|
||
28-01-2020, 17:42 | #10 | |
ford::average
Zarejestrowany: 17-03-2017
Skąd: Śląsk
Model: Mondeo MK4 Titanium X
Silnik: 2,0 SCTi 203KM powershift (już jest 240KM)
Rocznik: 2010
Postów: 113
|
Odp: Mondeo mk4 2.0 Ecoboost Powershift 203KM
Cytat:
Jeśli była wymiana to spoko, fajnie jednak by było jakby miał na to kwity dla uwiarygodnienia. Ostatnio edytowane przez Python013 ; 29-01-2020 o 00:29 |
|
Tagi |
automat skrzynia , ecoboost , mondeo mk4 , opinie użytkowników , opis |
|
|