|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-02-2020, 18:03 | #1821 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
przepływki w Fordach mają mały wpływ, to nie tdi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
09-02-2020, 18:33 | #1822 | |
ford::average
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Cytat:
|
|
09-02-2020, 19:29 | #1823 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
na pracę wtryskiwacza nie, tylko lekką utratę kompresji
Bump: ostatnie 175-ki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
09-02-2020, 20:10 | #1824 |
ford::average
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Widzę że w tych przypadkach większy przyrost jest w koników niż niuta.. U mnie w drugą strone poszło.. Przy 207km wychodzi 492Nm, no ale wiadomo, każdy sinik inaczej "zaaraguje" na przyrost mocy prawda.. A posiadasz jakies wykresy z 200 ?
Ostatnio edytowane przez patryk9527 ; 09-02-2020 o 20:14 |
09-02-2020, 21:26 | #1825 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
to się ustawia w sofcie, niutki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
09-02-2020, 21:36 | #1826 |
ford::average
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Widze że tutaj żaden nie trzymał serii Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A trafił się jakiś, który miał seryjnie te 200 ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
09-02-2020, 21:59 | #1827 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
najmocniejszy 196, 180 częste przypadmi
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
11-02-2020, 08:50 | #1828 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-05-2007
Skąd: Wrocław/Warszawa
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 2.0 TDCI @205KM
Rocznik: 2016
Postów: 1,346
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Wielu właścicieli pisze, że ich wtryski są ok. Ale dopiero Ci, którzy je wymienią rozumieją jak bardzo się mylili. To, że auto jedzie, nie oznacza, że jego stan jest bardzo dobry. Nietrzymanie serii po większym przebiegu pokazuje, że jednak coś niedomaga.
Nikt Ci tutaj nie napisze wymień wtryski, skoro nie ma problemów, bo to kosztowna rada. Z drugiej strony wtryski nie trzymające parametrów mimo wszystko niszczą silnik, bo dawka nie jest optymalna. |
11-02-2020, 12:48 | #1829 |
ford::average
Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
Jade dzisiaj na wymianę podkładek pod wtryskiwaczami to od razu zapytam czy może zerknąć na ich korekty, chociaż z tego co wiem to korekty też wszystkiego "nie powiedzą" o wtryskach, no ale co nieco już pokażą
|
11-02-2020, 12:50 | #1830 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: 2,5T i 2,2TDCI-testy,opinie,chipowanie
...raczej niewiele powiedzą
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
Tagi |
2.2tdci , 2.5t , chip , chiptuning , hamownia , mondeo mk4 |
|
|