![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1651 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,074
|
![]() Cytat:
Programiści softu dla tego motoru postanowili udostępnić tyle info, ile widać i nic więcej się nie zobaczy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1652 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 31-03-2011
Skąd: Ustka/Olkusz
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2,2 TDCi 175KM po Chipie u Heko 221 :D
Rocznik: 2009
Postów: 25
|
![]()
Co do silnika 2,2 mk4 to niestety jest mocno okrojony w diagnostykę przez forscana. Osobiście jakiś rok temu korespondowałem z chłopakami z tej firmy, zgłaszałem im problem, wysłali mi nawet wersję programu zrobioną specjalnie pod nasz problem i niestety nie są w stanie tego zrobić. Z tego co pamiętam mówiłem im o kodach wtryskiwaczy i funkcji wypalania dpf. Na koniec prób dostałem taką odpowiedź:
Hello, Thanks for it. Unfrotunately, we have to confirm there are no known PIDs found for cylinder balance/injector offset and DPF load (%) PIDs for this PCM Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Regards, FORScan Team |
![]() |
![]() |
![]() |
#1653 |
ford::average
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
![]()
Wczoraj patrzyłem to jest funkcja statycznego wypalenia DPFa ale nie robiłem tego więc nie wiem czy to zadziała czy nie. Jest również opcja sprawdzenia zapełnienia DPFa
Ostatnio edytowane przez patryk9527 ; 15-03-2020 o 12:13 Powód: Dodanie załącznika |
![]() |
![]() |
![]() |
#1654 | |
ford::professional
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,144
|
![]() Cytat:
PS. Myślę, że autorzy FORScana mogliby łatwo dodać opcję wyświetlania SMIPF w procentach. P.P.S. Wypalanie statyczne działa, sprawdzałem. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1655 |
ford::average
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
![]()
Ja w swoim rozkminiałem żeby zrobić profilaktycznie ale to najlepiej chyba po takim wypalaniu najlepiej wymienić olej. Ty w swoim przypadku robiłeś te wypalanie bo miałeś zapchany dpf czy tak po prostu i czy wymieniałeś olej od razu po tym działaniu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1656 | |
ford::average
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: Ząbki
Model: Focus MK3 Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 140KM 6MT DPF
Rocznik: 2013
Postów: 148
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-A505FN przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1657 | ||
ford::professional
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,144
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 Ostatnio edytowane przez radkor ; 15-03-2020 o 13:03 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1658 |
ford::average
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
![]()
Okey dzięki za info Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dzisiaj chyba też zrobię takie wypalanie. Powiedz mi jeszcze ile u Ciebie czasu to trwa ta procedura?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1659 |
ford::average
![]() Imię: Patryk
Zarejestrowany: 31-01-2020
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.2 TDCI 207km/492Nm
Rocznik: 2011
Postów: 88
|
![]()
Właśnie jestem po wypalaniu. Przed wypalaniem było 58% - po wypalaniu 3%
Cała procedura trwała ok. 10 minut, trochę dymił na lekko niebiesko, śmierdziało jakby ktoś jelcza przegazował Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I po tym wszystkim zresetowałem dane na DPFie, czytałem że tak trzeba i wtedy wszystko wskazywało równe 0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1660 |
ford::professional
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,144
|
![]()
U mnie trwa to około 25 minut. Silnik wtedy jest blokowany na 2500 RPM. Mam przedliftowy silnik w swoim aucie, bez modułu dopalania przed DPF.
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
mondeo mk4 |
|
|