![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-04-2018
Model: smax
Silnik: 2.5t
Rocznik: 2006
Postów: 52
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::average
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 04-03-2018
Model: Smax
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010
Postów: 93
|
![]()
A masz takie ładowanie cały czas? Czy skacze sobie? Bo u mnie właśnie tak jest, raz ok 14,4 A za parę chwil 13 i później znów wyżej.
Ostatnio edytowane przez macieju ; 16-03-2020 o 19:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]()
Po zalozeniu calego alternatora nawet nie mierzylem. Przed wywaleniem go pulsowaly swiatla. Pulsowalo n mierniku. Potem zdechl. Spalone uzwojenie. Na starych szczotkach rok temu jak trupa robilem to tez pulsowalo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::beginner
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-11-2019
Skąd: Poznań
Model: S-Max Titanium ST
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
![]()
Mierzone miernikiem do akumulatorów.Po drugie sam komputer pokazuje jakie jest ladowanie- niby niedokładnie to może robić ale wszystko pokrywa się z miernikiem.Aku jest nowy i obojętnie czy robię trasę czy po mieście jeżdżę napięcie ładowania nie spadło poniżej 14,3V.Zdjelem górna osłonę z silnika i Una widać żeby odczytać jaki mam alternator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,052
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-04-2004
Skąd: Jasło
Model: Smax
Silnik: 2.2 TDCi ograniczone by Heko :)
Rocznik: 2009
Postów: 1,492
|
![]()
skoro nowy AKU to zrob to
Metoda zerowania czujnika BMS 1. Wejdź do pojazdu i wykonaj czynności od 2 do 4 w ciągu 10 s. 2. Włącz zapłon, silnik wyłączony (położenie II). 3. Wciśnij i zwolnij przełącznik tylnego światła przeciwmgielnego pięć razy. 4. Wciśnij i zwolnij przełącznik świateł ostrzegawczych ( awaryjne ) trzy razy. 5. Jeśli procedura się powiedzie, lampka ostrzegawcza układu ładowania w zestawie wskaźników zamiga trzy razy w ciągu następnych 15 s. 6. Zerowanie czujnika BMS zostało zakończone. Bump: bedziesz zadowolony Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,052
|
![]()
Pod warunkiem, że BMS jest obecny w aucie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::beginner
![]() Imię: Przemek
Zarejestrowany: 26-11-2019
Skąd: Poznań
Model: S-Max Titanium ST
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
![]()
A jak mam guzik start stop to też tak działa?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ford::average
![]() Imię: Leszek
Zarejestrowany: 25-12-2012
Skąd: Olecko
Model: S-Max PowerShift
Silnik: 2.0 TDCI, 163 km
Rocznik: 2011
Postów: 171
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |