![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 07-03-2020
Skąd: Trójmiasto
Model: Ford Grand C Max
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 3
|
![]()
Witajcie
Pacjent to świeżo sprowadzony ford grand c-max 2011r 2,0 tdci 140 KM, przebieg 250 tys. Rozgrzany na wyższych obrotach na biegu 4 i 5 potrafi dymić na jasno niebiesko. Jazda po mieście do 100 km/h do 2,5 tys obrotów dymienie nie występuje. Żadnych innych problemów z autem nie ma. Silnik równo pracuje, ma moc przyspiesza na każdym biegu, obroty nie falują wszystko gra. Proszę o informację od czego zacząć sprawdzanie co może być przyczyną. Gdzie w Trójmieście można się udać do fachowca od 2,0 tdci ze sprzetem diagnostycznym |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,946
|
![]()
po co kupowales? dobrze wiesz co to za oznaka.. mam nadzieje ze byl tani.
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Waldek
Zarejestrowany: 06-01-2020
Skąd: Stąd
Model: CMax
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 41
|
![]()
Poszukaj silnika na olx
__________________
§23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 02-07-2018
Skąd: Nysa
Model: Cmax
Silnik: 2.0 diesel
Rocznik: 2013
Postów: 30
|
![]()
Ile oleju wciąga sprawdzales
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2015
Postów: 317
|
![]()
Głowica do zdjęcia i do wymiany uszczelniacze zaworów. Niby robota prosta, lecz tania nie jest. Bo to i rozrząd do wymiany , frezowanie głowicy , możliwe uszkodzenia zaworów no jest co robić. Zrobić trzeba próbę kompresji.
__________________
Przybywam ze Szczecina !!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 02-07-2012
Skąd: EPGD
Model: Mondeo MK5 ST-Line
Silnik: 2,0 TDCi 150 KM (switch na 180)
Rocznik: 2016
Postów: 2
|
![]()
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - robiłem tu głowicę wraz z rozrządem w Grand C-Max 2013 1.6 TDCi. Auto jeździ już ponad rok. Póki co żadnych zastrzeżeń.
Na pewno tanio nie jest ale jest faktura, dwa lata gwarancji i - wydaje mi się - fachowa robota. Pan Leszek - właściciel - dość specyficzny, ale idzie dogadać się. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 07-03-2020
Skąd: Trójmiasto
Model: Ford Grand C Max
Silnik: 2,0 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 3
|
![]()
Dziękuje za wszystkie informacje a najbardziej za te rzeczowe i pomocne przy diagnozie.
Autko jest świeżo sprowadzone, ze względu na obecną sytuację na razie więcej stoi jak jeździ ale powoli spróbuję dojść do sedna problemu. Na razie wymienione wszystkie filtry i olej. (Ps: dojście i wymiana kabinowego filtra fatalna, dlatego naród niemiecki albo polski pośrednik wyczyścił wnękę ale filtra nie założył, tak było Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Auto podpięte pod komputer: układ paliwowy i wtryski bez zastrzeżeń, silnik równo i ładnie pracuje. DPF - zapełniony w 60 % czyli powoli mogą pojawić się problemy albo już dymienie oznacza wypalanie się filtra ale sądzę że wówczas było by na czarno... Jak sądzicie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 12-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2,0 duratec
Rocznik: 2007
Postów: 768
|
![]()
Niebieski dym, na pewno nie oznacza wypalanie DPF. Jak dymi na niebiesko po rozgrzaniu, to raczej nic dobrego to nie wróży. Diagnozę widać gołym okiem i żaden interface diagostyczny tego nie wykryje. Sprawdzaj stan oleju lepiej
Ostatnio edytowane przez lotek ; 24-03-2020 o 10:14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Artur
Zarejestrowany: 01-10-2017
Skąd: LBL
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 1,502
|
![]()
i płynu w zbiorniczku
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::specialist
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 08-02-2017
Skąd: Leszcz
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 ecobiust
Rocznik: 2011
Postów: 902
|
![]() Cytat:
Pomiar kompresji z próbą olejową powinien coś powiedzieć. |
|
![]() |
![]() |