Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 03-08-2019, 07:25   #21
hesiek
ford::advanced
 
Avatar hesiek
 
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
Domyślnie Odp: Modernizacja na system odpalania bekluczykowy

Ok rozumiem pcm trzeba ożenic z resztą. A jak wygladala by sprawa wiazki podlogowej???

hesiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2019, 13:56   #22
radkor
ford::professional
 
Avatar radkor
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,151
Domyślnie Odp: Modernizacja na system odpalania bekluczykowy

Generalnie wiązkę podłogową będziesz miał na pewno do wymiany, skoro moduł RFA jest w bagażniku. Nie wiem jak jest dokładnie w przypadku Ford Power bez keylessa, czy jest tylko 1 antena KV w tunelu środkowym pod radiem czy też muszą być jeszcze te w bagażniku i za tylnym zderzakiem, ale nie wydaje mi się.
Ja mam pełnego keylessa, ale szczerze mówiąc wolałbym chyba zwykłą stacyjkę i kluczyk. Jakoś nie mam zaufania do elektroniki. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013

Ostatnio edytowane przez radkor ; 03-08-2019 o 14:02
radkor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2019, 21:58   #23
hesiek
ford::advanced
 
Avatar hesiek
 
Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
Domyślnie Odp: Modernizacja na system odpalania bekluczykowy

Dlatego zastanawiam sie nad wiazka podlogowa od kombiaka z silnikiem 2.5t co mial pelny pakiet wyposazenia i niewiem czy jak zrobie plug and play czy to bedzie hulać w wersji 2.0
hesiek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-08-2019, 09:16   #24
mayak
FCP member
 
Avatar mayak
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
Domyślnie Odp: Modernizacja na system odpalania bekluczykowy

Cytat:
Napisał hesiek Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Dlatego zastanawiam sie nad wiazka podlogowa od kombiaka z silnikiem 2.5t co mial pelny pakiet wyposazenia i niewiem czy jak zrobie plug and play czy to bedzie hulać w wersji 2.0
kiedyś próbowałem wymieniać wiązkę podłogową i nie pasowała, więc dokładałem brakujące przewody

a wątek o dokładaniu FordPower jest na forum, kolega mm32 ma w tym doświadczenie:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM
mayak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2020, 14:14   #25
Parch
ford::expert
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,248
Domyślnie Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER

Zamierzam dołożyć do mojego S-MAX'a Ford POWER od zera. Mam manualną skrzynię biegów i mechaniczny hamulec ręczny. Takie mam pytania:

Czy wystarczy zakupić tylko dodatkowy czujnik sprzęgła i go dołożyć do pedału, czy trzeba wyminiać całą pompę sprzęgła? Jeśli nie trzeba wymieniać, to czy przy dokładaniu czujnika trzeba koniecznie demontować pompę? Czy może dałoby radę wykonać operację bez demontażu?
P.S. wiem, że to dział Mondeo. Tylko w tym temacie znalazłem garść informacji technicznych. Próbuję się przygotować do operacji wymiany kolumny oraz dołożenia czujnika.
Plan jest taki:
1. Dołożyć brakującą instalację podłogi, kokpitu, anteny kv, przycisk POWER i moduł rfa. Tu problemów raczej nie przewiduję,
2. Dołożyć czujnik sprzęgła. Tej operacji się obawiam, bo brakuje mi wiedzy, czy konieczne będą operacje, o które pytam wyżej,
3. Wymienić kolumnę kierownicy i odpalić system (czyli przepuścić uruchamianie i wyłączanie auta przez RFA, przekodować immo, zakodować nowe klucze). Tej operacji obawiam się logistycznie, bo po wymianie kolumny, auta raczej nie odpalę do czasu włączenia (z sukcesem) rfa i zabawy z ids/ucds, czy co tam jeszcze będzie konieczne. Ponieważ nie dysponuję tymi interfejsami, będę musiał wykombinować jak ogarnąć 2-tonowe (prawie) unieruchomione auto.
Parch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2020, 15:26   #26
mayak
FCP member
 
Avatar mayak
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
Domyślnie Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER

specjalistą w tym temacie jest kol. mm32, ale kilka komentarzy poniżej

Cytat:
Napisał Parch Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam manualną skrzynię biegów i mechaniczny hamulec ręczny
powyższe nie mają nic do rzeczy
Cytat:
Napisał Parch Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeśli nie trzeba wymieniać, to czy przy dokładaniu czujnika trzeba koniecznie demontować pompę?
nie jestem pewien czy trzeba dokładać czujnik (nie przeglądałeś schematów??), ale na 100% nie trzeba demontowac pompy sprzęgła
Cytat:
Napisał Parch Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wymienić kolumnę kierownicy
kolumnę z elektryczną blokadą kładziesz pod nogami pasażera, podłączasz dłuższą wiązką i jedziesz na kodowanie
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM
mayak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2020, 15:45   #27
Parch
ford::expert
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,248
Domyślnie Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER

Cytat:
Napisał mayak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
powyższe nie mają nic do rzeczy
Informacja o manualnej skrzyni jest dosyć ważna. Co do mechanicznego ręcznego, to też uważam, że nic nie ma tu do gadania, ale nie chciałem nic pominąć.
Cytat:
Napisał mayak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nie jestem pewien czy trzeba dokładać czujnik (nie przeglądałeś schematów??)
czujnik trzeba dołożyć właśnie dla tego, że jest manualna skrzynia biegów.
Cytat:
Napisał mayak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
kolumnę z elektryczną blokadą kładziesz pod nogami pasażera, podłączasz dłuższą wiązką i jedziesz na kodowanie
Jest to jakaś myśl. Skoro można z drugą pompą ABS jechać, to ...


Cytat:
Napisał mayak Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
specjalistą w tym temacie jest kol. mm32,
Nooo. Też na niego liczę, nawet mu przez PW napisałem, ale coś nie odpisuje.
Ale oprócz @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] liczę też na innych.
Parch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2020, 22:37   #28
mm32
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar mm32
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,509
Domyślnie Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER

Na wstępie przepraszam za brak kontaktu-po mimo ogólnej sytuacja ja nie zwalniam tempa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czujnik na sprzęgle to 10 minut roboty-zero problemu.
Trzeba dołożyć moduł RFA,porozmieszczać anteny,spiąć wszystko razem.Przepiąć odbiornik zdalnego sterowania.
Można także zamontować kolumnę kierowniczą na miejsce po uprzednim zdemontowaniu ESCL.Po "zakodowaniu" Ford Power(albo Keyless),zgraniu immo montujemy ESCL na miejsce przy pomocy ori śrub zrywalnych,które zakupimy u Ford'a.
__________________
Moje mody w mk5:Elektryczna klapa +"machanie nogą",BLIS,Webasto,Kamera tylna i przednia,Aktywne Zawieszenie,Active Park Assist,Premium Sound,ACC,Sync1->Sync2->Sync3,Fotele grzane/wentylowane z masażem,Elektryczna kolumna kierownicza,Active Noise Control
mm32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2020, 07:50   #29
Parch
ford::expert
 
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,248
Domyślnie Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER

O jaki odbiornik zdalnego sterowania chodzi? Ten nad podsufitką? On nie jest wspólny z centralnym zamkiem?
Parch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2020, 10:34   #30
mm32
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar mm32
 
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,509
Domyślnie Odp: Zamiana systemu kluczykowego odpalania auta na Ford POWER

Tak o ten nad podsufitka,tylko przepina się pin z nr 5 na nr 4,w czarnej wtyczce co jest na BCM(piszę tu o przedlifcie)dlatego,że w standardowym systemie informacja z IRX wchodzi tylko do BCM'a a w Ford Power przechodzi przez BCM'a i idzie do modułu RFA.
__________________
Moje mody w mk5:Elektryczna klapa +"machanie nogą",BLIS,Webasto,Kamera tylna i przednia,Aktywne Zawieszenie,Active Park Assist,Premium Sound,ACC,Sync1->Sync2->Sync3,Fotele grzane/wentylowane z masażem,Elektryczna kolumna kierownicza,Active Noise Control
mm32 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów

User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.