![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::advanced
![]() Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
|
![]()
Ok rozumiem pcm trzeba ożenic z resztą. A jak wygladala by sprawa wiazki podlogowej???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::professional
![]() Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,151
|
![]()
Generalnie wiązkę podłogową będziesz miał na pewno do wymiany, skoro moduł RFA jest w bagażniku. Nie wiem jak jest dokładnie w przypadku Ford Power bez keylessa, czy jest tylko 1 antena KV w tunelu środkowym pod radiem czy też muszą być jeszcze te w bagażniku i za tylnym zderzakiem, ale nie wydaje mi się.
Ja mam pełnego keylessa, ale szczerze mówiąc wolałbym chyba zwykłą stacyjkę i kluczyk. Jakoś nie mam zaufania do elektroniki. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 Ostatnio edytowane przez radkor ; 03-08-2019 o 14:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::advanced
![]() Imię: GRZEGORZ
Zarejestrowany: 05-01-2008
Skąd: Mińsk Maz
Model: MONDEO MK4
Silnik: 2.0 duratec + LPG
Rocznik: 2008
Postów: 284
|
![]()
Dlatego zastanawiam sie nad wiazka podlogowa od kombiaka z silnikiem 2.5t co mial pelny pakiet wyposazenia i niewiem czy jak zrobie plug and play czy to bedzie hulać w wersji 2.0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]() Cytat:
a wątek o dokładaniu FordPower jest na forum, kolega mm32 ma w tym doświadczenie: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,248
|
![]()
Zamierzam dołożyć do mojego S-MAX'a Ford POWER od zera. Mam manualną skrzynię biegów i mechaniczny hamulec ręczny. Takie mam pytania:
Czy wystarczy zakupić tylko dodatkowy czujnik sprzęgła i go dołożyć do pedału, czy trzeba wyminiać całą pompę sprzęgła? Jeśli nie trzeba wymieniać, to czy przy dokładaniu czujnika trzeba koniecznie demontować pompę? Czy może dałoby radę wykonać operację bez demontażu? P.S. wiem, że to dział Mondeo. Tylko w tym temacie znalazłem garść informacji technicznych. Próbuję się przygotować do operacji wymiany kolumny oraz dołożenia czujnika. Plan jest taki: 1. Dołożyć brakującą instalację podłogi, kokpitu, anteny kv, przycisk POWER i moduł rfa. Tu problemów raczej nie przewiduję, 2. Dołożyć czujnik sprzęgła. Tej operacji się obawiam, bo brakuje mi wiedzy, czy konieczne będą operacje, o które pytam wyżej, 3. Wymienić kolumnę kierownicy i odpalić system (czyli przepuścić uruchamianie i wyłączanie auta przez RFA, przekodować immo, zakodować nowe klucze). Tej operacji obawiam się logistycznie, bo po wymianie kolumny, auta raczej nie odpalę do czasu włączenia (z sukcesem) rfa i zabawy z ids/ucds, czy co tam jeszcze będzie konieczne. Ponieważ nie dysponuję tymi interfejsami, będę musiał wykombinować jak ogarnąć 2-tonowe (prawie) unieruchomione auto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,254
|
![]()
specjalistą w tym temacie jest kol. mm32, ale kilka komentarzy poniżej
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,248
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Ale oprócz @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] liczę też na innych. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,509
|
![]()
Na wstępie przepraszam za brak kontaktu-po mimo ogólnej sytuacja ja nie zwalniam tempa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czujnik na sprzęgle to 10 minut roboty-zero problemu. Trzeba dołożyć moduł RFA,porozmieszczać anteny,spiąć wszystko razem.Przepiąć odbiornik zdalnego sterowania. Można także zamontować kolumnę kierowniczą na miejsce po uprzednim zdemontowaniu ESCL.Po "zakodowaniu" Ford Power(albo Keyless),zgraniu immo montujemy ESCL na miejsce przy pomocy ori śrub zrywalnych,które zakupimy u Ford'a.
__________________
Moje mody w mk5:Elektryczna klapa +"machanie nogą",BLIS,Webasto,Kamera tylna i przednia,Aktywne Zawieszenie,Active Park Assist,Premium Sound,ACC,Sync1->Sync2->Sync3,Fotele grzane/wentylowane z masażem,Elektryczna kolumna kierownicza,Active Noise Control |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ford::expert
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 11-01-2006
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 Duratec HE
Rocznik: 2010
Postów: 3,248
|
![]()
O jaki odbiornik zdalnego sterowania chodzi? Ten nad podsufitką? On nie jest wspólny z centralnym zamkiem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,509
|
![]()
Tak o ten nad podsufitka,tylko przepina się pin z nr 5 na nr 4,w czarnej wtyczce co jest na BCM(piszę tu o przedlifcie)dlatego,że w standardowym systemie informacja z IRX wchodzi tylko do BCM'a a w Ford Power przechodzi przez BCM'a i idzie do modułu RFA.
__________________
Moje mody w mk5:Elektryczna klapa +"machanie nogą",BLIS,Webasto,Kamera tylna i przednia,Aktywne Zawieszenie,Active Park Assist,Premium Sound,ACC,Sync1->Sync2->Sync3,Fotele grzane/wentylowane z masażem,Elektryczna kolumna kierownicza,Active Noise Control |
![]() |
![]() |