![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 04-11-2016
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 109
|
![]()
Witam. S-max 1.8 tdci wymieniłem uszczelkę w rurce na powrocie od oleju skręcone uszczelka metalowa nowa forda i dalej pojawia się olej. Nie wiem czy dać silikonu trochę czy co jest winne. Ja wymieniłem tą dolną która łączy się z taką przystawką która wchodzi do bloku silnika. Górna łączy się z turbo. Nie chcę mocno przykręcać żeby nie ukręcić. A czy to powinno się przykręcić na ciepłym czy zimnym silniku? Jakaś różnica? Spotkał się ktoś z takim czymś? Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez michalikpiotr ; 21-03-2020 o 08:04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]()
Może płaszczyzny były niedokładnie wyczyszczone.
Możesz zamontować na silikon a najlepiej na masę uszczelniająca do misek olejowych. Temperatura silnika nie ma znaczenia przy montażu |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,188
|
![]()
powierzchnie równe nie wygięte?
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 04-11-2016
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 109
|
![]()
ciężki dostęp dzisiaj może odkręcę i spróbuje silikonu dać może pomoże. tylko boję się żęby gwintów nie zerwać przy wkręcaniu jest to chyba aluminium i takie niezbyt mocne wydaje mi się.
Bump: co do powierzchni ciężko stwierdzić trzeba by wymontować a jedna część jest wsadzona w blok silnika i nie wiem czy ona jest wkręcana jakoś czy jak się trzyma nic nie widać widać że wychodzi tylko z bloku. A dokręcać na zimnym ciepłym jak lepiej? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,188
|
![]()
zimny. dac miekką gruba uszczelkę
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 04-11-2016
Skąd: Wrocław
Model: S-MAX
Silnik: TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 109
|
![]()
własnie chcę wyciąć z kryngielitu i dać bo boje się że urwę wgint dociągając. A z bloku wychodzi rurka do któej ten przewód spustowy jest przykręcona jak ona jest montowana w głowicy na klej wcisk oringi czy jak to ?
|
![]() |
![]() |