![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-01-2018
Model: Mondeo MK5 ST-line
Silnik: diesel/180KM
Rocznik: 2017
Postów: 107
|
![]()
Witam, od kilku tygodni mam problem z bluetooth w aucie. Jak słucham muzyki z telefonu podczas jazdy to co kilka sekund przerywa połączenie i wznawia. W ostatnich dniach czasami nie wraca połaczenie pomiędzy sync3 a telefonem. Sprawdzałem też z wykorzystaniem innego telefonu i sytuacja była podobna, więc problem leży po stronie sync3, czy macie jakieś sugestie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
PozdroGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-04-2010
Skąd: Włocławek
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 6
|
![]()
A czy obydwa telefony nie mają przypadkiem Androida 9? Jak zmieniłem telefon na nowy z Androidem 9, to mi się też coś takiego zaczęło dziać. Nie pomagało usuwanie i ponowne parowanie, zmiana ustawień np. zarządzania energią, po prostu nic. W końcu telefon dostał aktualizację do Androida 10 i jak ręką odjął. Kompletnie nic nie musiałem robić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-01-2018
Model: Mondeo MK5 ST-line
Silnik: diesel/180KM
Rocznik: 2017
Postów: 107
|
![]() Cytat:
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 05-02-2014
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5
Silnik: EB 1.5 160KM
Rocznik: 2017
Postów: 52
|
![]()
A co to za marka telefonu ? Ja mam ten sam problem z Xiaomi i chociaż aktualizacja do Androida 10 zmniejszyła częstotliwość jego występowania, to nie udało mi się go całkowicie wyeliminować.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-04-2010
Skąd: Włocławek
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 6
|
![]() Cytat:
Samsung Note 3 śmigał bez problemu (Android 4.4.3, a potem 5.1). Samsung Note 9 (Android 9) - zrywanie połączeń. Samsung Note 9 (Android 10) - znowu praca bezawaryjna bez żadnych innych zabiegów. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-01-2018
Model: Mondeo MK5 ST-line
Silnik: diesel/180KM
Rocznik: 2017
Postów: 107
|
![]()
W moim przypadku przez dwa lata wszystko działało ok, a od kilku tygodni zaczęło przerywać mimo iż telefon był i jest ten samGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 07-04-2010
Skąd: Włocławek
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 6
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-01-2018
Model: Mondeo MK5 ST-line
Silnik: diesel/180KM
Rocznik: 2017
Postów: 107
|
![]()
[QUOTE
Masz inne objawy, ale może przyczyna podobna? Nie pojawiło się jakieś źródło zakłóceń?[/QUOTE] Nic nowego nie montowałem w aucie, ale zastanawiam sie czy może aktualizacja sync3 mogłaby tu pomóc. Podjade z tym do serwisu i zobacze co oni powiedzą Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |