![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#281 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-10-2016
Model: MK5 USA
Silnik: 2.0 Ekoboost 240 KM
Rocznik: 2013
Postów: 149
|
![]()
jaki, największy zbiornik wchodzi do sedana ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
Ja mam w sedanie 58l zbiornik w kole, tankujesz około 42l , zbiornik dźwignie się nad podłogę około 5,5 cm.Poziom uzupełniasz styropianem i po problemie.
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-10-2016
Model: MK5 USA
Silnik: 2.0 Ekoboost 240 KM
Rocznik: 2013
Postów: 149
|
![]()
No i na km średnio taki zbiornik starcza ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
..to zależy jaką masz ciężką nogę, zerknij na moje wpisy z 17 i 19 września 2019r, tam wszystko opisałem.
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2019
Model: Fusion 2017
Silnik: 2,0 EB+ KME nevo sky direct II
Rocznik: 2017
Postów: 62
|
![]()
Witajcie,
W moim egzemplarzu skończyło się na zmianie wtryskiwaczy i jednak odłączeniu EZP. Auto w miarę się uspokoiło. Spalanie 11-12LPG oraz ok 1,6-2,2l PB. Niestety nadal przy dojeżdżaniu do świateł czasami obroty lekko klękną i czuć to w budzie:/. Może ktoś zna ten problem i może pomóc? Poza tym jeździ ok. ale nie jest tak aksamitnie jak na benzynie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
Witaj.
A ile masz przejechane na lpg? Bo ja uważam że problem tkwi mimo wszystko w fachowcach!!! Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2019
Model: Fusion 2017
Silnik: 2,0 EB+ KME nevo sky direct II
Rocznik: 2017
Postów: 62
|
![]()
Na LPG mam przejechane 18tyś. Ogólnie 55tyś. Tak jest od początku. Nawet KME się za ten przypadek brało ale ostatecznie wymiana wtryskiwaczy mocno poprawiła sytuacje i się z tym pogodziłem. Teraz raz na 5-10 zatrzymań lekko zakuleje tak jakby obroty za mocno o ok 200-300 obr/min spadły. Od tego gazownika wyjechało sporo EB i nikt tego nie doświadczył. Może coś jest Z poliftem bo taki mam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
Ja mam już przejechane 22 tyś na LPG i 114 tyś ogólnego przebiegu. żadnych problemów z KME ,instalacja zamontowana rok temu przed wyjazdem na wakacje. Oczywiście regularny sewis LPG co 10 tyś .
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2019
Model: Fusion 2017
Silnik: 2,0 EB+ KME nevo sky direct II
Rocznik: 2017
Postów: 62
|
![]()
Tak, ale Ty masz przedlift. Jeszcze nikt nie odpowiedział kto ma KME w polifcie jak u niego chodzi. Dodatkowo w EB są 4 typy wsadów do komputera benzyny. A jak u Ciebie wygląda praca na wolnych czy to na benzynie czy na LPG czujesz delikatne wibracje? Szczególnie po odpaleniu na ciepłym. Momentami jakby się jakieś obciążenie włączało i po 2-3 sek. wyłączało i tak w pętli i nie jest to klima W fordzie twierdzą, że to norma, że bezpośredni wtrysk ma taką niską kulturę pracy i może tak wibrować czasami, inni wcale tego nie czują
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
Powiem Ci tak, nie ma żadnej różnicy czy pracuje na benzynie czy LPB żadnych wibracji bez względu od temp silnika .Jedynie czasem ale to naprawdę rzadko zdarzy się ale tylko przy zapalaniu na ciepłym silniku, trwa góra 2-3 sekundy , jest tak że ma chwilowo mniejsze obroty i zaraz się normuje.Laik nawet by tego nie zauważył. Może to takie same zjawisko jak u Ciebie.
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|