|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-04-2020, 12:19 | #21 | |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 16-01-2016
Skąd: Wrocław
Model: Escape
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 13
|
Odp: Drgania na kierownicy
Cytat:
|
|
21-04-2020, 08:32 | #22 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-03-2020
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2015
Postów: 58
|
Odp: Drgania na kierownicy
Obstawiał bym .. jakieś łaczniki ukl. kierowniczego .. rozhartowana tarcza ..poducha skrzyni lub silnika .. moze tez byc pól oś walnieta z ktorejs strony albo kolo planetatne ktore siedzi w skrzyni ..jest wytarte od satelit gdzie wchodzi pół oś ... ciezka sprawa bo wywalasz kase a to nie to i tak wkolo .. :/
|
22-04-2020, 08:14 | #23 | |
ford::average
Zarejestrowany: 03-07-2017
Model: Mondeo
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2011
Postów: 109
|
Odp: Drgania na kierownicy
Cytat:
|
|
22-04-2020, 09:54 | #24 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-03-2020
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2015
Postów: 58
|
Odp: Drgania na kierownicy
można gdyż na luzie skrzynia jest rozłączona ..
|
24-04-2020, 18:52 | #25 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 16-01-2016
Skąd: Wrocław
Model: Escape
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 13
|
Odp: Drgania na kierownicy
No więc jest tak: dziś odebrałem samochód po wyprostowaniu felg (wszystkich 4) i jedyna poprawa wg. mnie to taka, że samochód jest jakby trochę sztywniejszy. Myślę, że to zasługa dopompowania kół do 3 bar, bo po takim prostowaniu opona podobno musi się uleżeć. Niestety drgania chyba nie ustąpiły...a może ja już "widzę białe myszki"... I tu powstaje kolejne pytanie: pan od felg przestraszył mnie bo jak zobaczył, że na każdej osi mam inne opony to złapał się za głowę gdyż przy napędzie 4x4 wszystkie 4 opony powinny być takie same. Czy w fordzie ma to wpływ na mechanizm różnicowy?
|
24-04-2020, 20:12 | #26 |
ford::average
Zarejestrowany: 20-03-2020
Model: Ford Kuga
Silnik: 2.0 TDCI 150KM
Rocznik: 2015
Postów: 58
|
Odp: Drgania na kierownicy
Sprawa była by o wiele prostsza gdybyś miał naped przód a masz 4x4 co wszystko komplikuje ... niewiadomo gdzie sie zaczepic czy do przodu czy do tylu wydasz od pyty kasy i moze byc tak ze bedzie to pierdola za 100 zl .. dlatego ja niebralem 4x4 .. u mnie był lekko wyrobiony przegub wewnetrzny prawej osi tej długiej ... wymieniona i auto jezdzi jak po stole .. u Ciebie nie wiadomo gdzie sie wstrzelic czy w dyfer czy napd przód ... czy dwumas itd...
Wejdz pod auto chwyc za półoś ta długa ale i poruszaj nia i zobacz czy sa luzy osobno część dystalną co idzie do koła i osobno co wcchodzi do skrzyni i zobacz czy sa luzy ?a najlepiej posprawdzaj wszystkie tylne też i podpore wału |
29-04-2020, 19:27 | #27 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 16-01-2016
Skąd: Wrocław
Model: Escape
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2013
Postów: 13
|
Odp: Drgania na kierownicy
Byłem dziś w nieautoryzowanym serwisie forda...i kłękłem...Na dziś wyliczyli mi koszty na 5,5 tysia...załamka. Do zrobienia na już:
1.Wyciek z pompy Vacum - 283zł 2. Dolny wspornik-łapa skrzyni biegów - 528 zł. 3. Stuk przekładni kierowniczej czyli regenenercja maglownicy - 1600 zł. 4. Tylne zawieszenie do regeneracji ("cukierki" się rozsypują) - 2460 zł. 5. Tyle amorki do wymiany - 640 zł. MASAKRA... |
30-04-2020, 13:15 | #28 |
ford::average
Imię: Miras
Zarejestrowany: 16-04-2017
Skąd: Śląsk
Model: Kuga
Silnik: 2.0 TDCI 163km
Rocznik: 2012
Postów: 65
|
Odp: Drgania na kierownicy
Masakra ? Masakrycznie to Ci wycenę zrobili. Spokojnie można połowę tych kosztów obciąć.
|