![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#111 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,347
|
![]()
No jak nagle, jak piszesz ze objawy masz od 3 miesięcy?
Ten trzask i w związku z nim czarny dym to akurat pewnie strzeliła któraś rura od powietrza. Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Okolice Ryk
Model: MONDEO MK3
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: 2003
Postów: 290
|
![]()
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] czy w przelewach może być powietrze?
Bump: Cytat:
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,347
|
![]()
Może, jak nie masz idealnie szczelnych wężyków do przelewow tam najlepiej to takie silikonowe pasują a te twarde dobrze nie przylegają i idzie powietrze.
Z wtrysku nie powinno lecieć powietrze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Okolice Ryk
Model: MONDEO MK3
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: 2003
Postów: 290
|
![]() Cytat:
Po mimo że próba przelewowa w normie a pompa jest w stanie wytworzyć 16030 kPa ciśnienia [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,347
|
![]()
jakby powietrze dostawalo sie w jakis sposob do wtrysku to musiala by byc nieszczelna obudowa, i wydaje mi sie ze wtedy silnik kulal by i na wolnych obrotach
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 28-03-2012
Skąd: Okolice Ryk
Model: MONDEO MK3
Silnik: TDCi 115KM
Rocznik: 2003
Postów: 290
|
![]() Cytat:
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,347
|
![]()
Sprawdzałeś czy kodów nie zgubił?
Rozebranie i złożenie wtrysku nie jest przesadnie skomplikowane. Może się jakimś cudem rozkręcił. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-05-2020
Model: Ford transit
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2003
Postów: 4
|
![]()
W moim przypadku pomogla wymiana zaworu dawki paliwa i kata wtrysku na pompie zmudna praca ale sie oplacilo.mechanicy mowili ze trzeba bedzie wtryski i pompe robic.zrobilem wtryski i nic a nie chcialem sie pchac w koszta wiec wymienilem same czujniki
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 27-04-2009
Skąd: Biała Podlaska
Model: Volvo XC90 / BMW X3 E83
Silnik: D5 2.4 185KM / 3.0D 218KM
Rocznik: 2007 / 2007
Postów: 1,947
|
![]()
Piszesz tylko aby pisać. Kolego temat o TDCi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 07-09-2020
Skąd: Łaziska Górne
Model: ford mondeo mk 3
Silnik: 2.0 TDCI 130km
Rocznik: 2003
Postów: 36
|
![]()
Witajcie, odnowie trochę temat. Mondeo mk3 2.0 tdci 130km ( przedlift) problem byl taki :
Wyskakiwał błąd tmap przy bucie na 5, 6 biegu po przekroczeniu 2400obr. Zrobiłem test przelewowy i jeden lał a trzy w idealnym stanie, wymienilem zaworek w tym lejącym i pojawił się problem, sprężynka od 3 biegu w gór, auto wtedy zaczyna zwalniać ( zerową moc) jakby probowal zgasnac. Wyskoczyly takie bledy P1211, P0251, P0251, B1318, B1359 Jestem pewien, że wszystko zostało dobrze poskładane, i pojawiło się pytanie " Co jest" Bump: * na szynie paliwowej w szczytowym momencie tuż przed odcięciem jest 1040 barów, niestety nie wiem czy to prawidlowa wartosc, 3 bieg ok 3tys obr |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Tagi |
kontrolka świec , kopcenie , mondeo , tdci , wtryski |
|
|