![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#6281 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-03-2011
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0 TDCI 150 KM->204 KM (Heko)
Rocznik: 2015
Postów: 58
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6282 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 82
|
![]()
Jeździłem F30 i G20. Obiema jeździ mi się tak idealnie, jakby były pode mnie szyte na miarę. Da się z placu wytargować przyzwoite F30 w automacie do 150k. Za jakiś czas być może i G20 da radę. Trzeba się liczyć z tym, że nie będą to bogate wersje, ale ja nie mam wielkich wymagań, byle był automat, tempomat i ledy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6283 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
![]() Cytat:
Jak kolega jeżdził G20 .. to co z tym halasującym zawieszeniem ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6284 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 82
|
![]()
Pamiętajcie, że jest coś takiego jak utrata wartości, na której bazuje leasing czy wynajem długoterminowy i jest ona procentowo w BMW znacznie niższa, dzięki czemu da się płacić podobną ratę za trójkę z placu co za Mondeo na zamówienie. Oczywiście trójka będzie biedniejsza, ale okazało się w praktyce, że mało kiedy korzystam z podgrzewanej szyby przedniej, podgrzewanych foteli, a przeciwmgielnych z przodu nie użyłem nigdy (bo nic nie dają). Natomiast jakość wykonania i prowadzenie w BMW to jest zupełnie inny świat.
Nie słyszałem żadnych hałasów w zawieszeniu, ale też nie jeździłem nim po dziurawych drogach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6285 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-03-2011
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0 TDCI 150 KM->204 KM (Heko)
Rocznik: 2015
Postów: 58
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6286 | |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 26-04-2012
Skąd: Trzebnica
Model: Mondeo Mk5 HB-ta + Fiesta ST mk8 był RSmk3
Silnik: 2.0 EB 240 by Vag Tune, 1.5eb 200KM
Rocznik: 2016, 2020
Postów: 715
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
__________________
2016 Mondeo mk5 2.0eb 240KM. 2020 FiST mk8. Był 2017 Focus RS mk3 Stage 2 385/590. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6287 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
![]() Cytat:
.. akurat wyposażenie typu podgrzewane siedzenia to powoli norma już w kompaktach więc akurat ja wolę nie skrobać zimą i nie grzać nerkami siedzeń , nie mówiąc o kierownicy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .. to są akurat rzeczy z których korzysta się częściej i praktycznie codziennie niż z asystenta pasa czy wspomagania parkowania |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6288 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 82
|
![]()
Bazuje na różnicy ceny nowego samochodu i jego wartości rezydualnej na koniec kontraktu, dzięki czemu w firmie mojej konkurencji przedstawiciele handlowi mając budżety na wypasione Mondeo wyhaczyli z wyprzedaży rocznika z placu w tej samej cenie nie tak całkiem biedne, wychodzące z produkcji 520d F10 czy A6 C7.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6289 | ||
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
Ostatnio edytowane przez Woytas ; 16-05-2020 o 08:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6290 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 30-11-2016
Model: Mondeo mk5
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2017
Postów: 82
|
![]() Cytat:
Z tym wynajmem też namieszałeś. Cena wynajmu długoterminowego, w którym po kontrakcie samochód wraca do właściciela to cena zakupu wynegocjowana przez firmę wynajmującą z dealerem minus przewidywana wartość rezydualna po kontrakcie + marża + ewentualne ryczałty za serwis i inne usługi, jak chcemy. Jak taki Talisman grubo traci na wartości, będzie drogo. Audi traci na wartości słabo, więc może być taniej. Od kiedy w 2000 roku w UK zmieniono prawo podatkowe i zaczęło się opłacać wynajmowanie fur, zamiast kupowania, większość flot przesiadła się z Mondeo i Vectr do BMW 3, Merców C i Audi A4 właśnie ze względu na spadki wartości. Cytat:
Całe place masz w 3/4-letnich kompaktach po 40-50k i to już jest obecnie (oczywiście przed pandemią) w zasięgu Kowalskiego powiedzmy w dużych miastach tzw. "Polski A". Wyposażenie jest zwykle wystarczające jako zwykłe wozidło Kowalskiego, pochodzenie i historia pewna, wszystko udokumentowane i brak konkretnych uszkodzeń, ponieważ przy zwrocie po kontrakcie są obciążenia za uszkodzenia, które są potem naprawiane. A tak w ogóle to te fury stoją na Twojej działce, że masz z tym jakiś problem, czy o co chodzi? Ostatnio edytowane przez pitekantrop ; 16-05-2020 o 20:59 |
||
![]() |
![]() |