|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-06-2020, 07:16 | #61 | |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 16-07-2016
Model: Focus MK3 ST 415 KM
Silnik: 2.3
Rocznik: 2017
Postów: 157
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
Co do wydechu cały będzie przebudowywany na początku lipca jeżeli MGmotorsport się wyrobi będzie założony RSowski z klapami
Jadąc do UK pod wrocławiem straciłem seryjny katalizator dlatego cały wydech zmieniam a mam teraz wydech COBB Cytat:
fajny ten parking pod VIVO a zwłaszcza późnymi wieczorami Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Etam wszystko do daily mam nigdy nie byłem na torze i nie wybieram się ja lubie mieć jakiś zapas a przy silnikach lubie grzebać małe hobby 2 szt. pujdzie na sprzedaż prawdopodobnie bo mi kolesie trują głowę dokupiłem kute korby i 2 zestawy śrub ARP i takie tam pierdoły żeby poskładać 2 silniki Ostatnio edytowane przez sanczo17 ; 18-06-2020 o 19:45 |
|
19-06-2020, 07:18 | #62 |
ford::advanced
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 25-12-2006
Skąd: wawa
Model: S-Max/B-Max
Silnik: 2.0EB/1.0EB
Rocznik: 2014/2015
Postów: 270
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
Projekt bardzo ciekawy. Ciekawe czy dałoby się zrobić SWAP do S-Max MK1
|
20-06-2020, 19:37 | #63 |
ford::average
Zarejestrowany: 27-02-2013
Skąd: Krosno
Model: Galaxy A8
Silnik: 2.0 EcoBlue 150km
Rocznik: 11.2018
Postów: 183
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
Ja mam pytanie trochę z innej beczki:
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - jak wygląda kwestia dowodu rejestracyjnego, w którym masz wbitą pojemność, moc i normy emisji? Żonglowanie motorami 2.0 i 2.3 w teorii wymaga odwiedzin na stacji diagnostycznej i aktualizacji dowodu osobistego prawda? Co z homologacją drogową dla czegoś takiego? Ogarniałeś jakoś temat? Jak polskie bagiety raczej nie połapią się tak wydaje mi się z w UK możesz mieć spore problemy na wypadek gdyby ktoś wyciągnął temat? Tak samo po drodze przez DE, NL i Beneluks... Zignoruj jeśli nie chcesz gadać. Tylko ciekawość mnie niesie. |
20-06-2020, 22:14 | #64 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 16-07-2016
Model: Focus MK3 ST 415 KM
Silnik: 2.3
Rocznik: 2017
Postów: 157
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
Pierwszy raz słyszę żeby musiał jechać na stację diagnostyczną po wymianie silnika
jak wymieniasz skrzynię biegów to też jedziesz na stację djagnostyczną? silnik jest rzeczą wymienną jak każda inna rzeczy w samochodzie już od dawna nie masz numerów silnika w dowodzie rejestracyjnym bo nie wymaga się te go ale jak jestes ciekawy to mogę powiedzieć ci teraz jest inny silnik 2.3L od RS wsadzony ale ten mój oryginalny 2.0 też ma taką samą pojemność zrobioną 2.3L tylko go naprawiają ( i nie długo będzie wsadzony) wiec fizycznie silnik jest ten sam co fabryka włożyła zmieniasz tylko wał i korby i pojemność się zwiększa Ostatnio edytowane przez sanczo17 ; 20-06-2020 o 22:18 |
24-06-2020, 07:40 | #65 |
ford::average
Imię: Rafal
Zarejestrowany: 18-05-2019
Skąd: Krakow
Model: Focus mk2
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 67
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
no generalnie po bożemu przy wymianie silnika na inny niż wyjechał z serii powinna stacja diagnostyczna to potwierdzić i trzeba zmienić w dowodzie (co innego jakbyś wkładał inny silnik z ST bo ten sam) wiec ewentualnie mojąc 2.3 z RSa ktoś kiedyś może mieć problem jakby sprawdził
ciekawi mnie bardziej sprawa jak by podeszli do 2.0 zrobionego na 2.3 |
12-08-2020, 16:30 | #66 |
ford::professional
Zarejestrowany: 17-11-2008
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MK4 FL Titanium S, B-Max Titanium
Silnik: 2.0 Ecoboost 240KM, 1.0 Ecoboost 100KM
Rocznik: 2012, 2014
Postów: 1,666
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
mam pytanie: w swoim 2.0EB chcę wymienić pompę wody i zastanawiam się czy w 2.0EB wejdzie p&p i czy będzie wydajniejsza pompa z 2.3EB. Widziałem, że wymieniałeś pompę wody w pierwszym silniku robiąc z 2.0EB 2.3EB. Weszła p&p?
__________________
Moje Mondeo: Ford Mondeo MK4 2.0 Ecoboost 240KM Titanium S Panther Black 2012 Full Spec |
13-08-2020, 05:09 | #67 | |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 16-07-2016
Model: Focus MK3 ST 415 KM
Silnik: 2.3
Rocznik: 2017
Postów: 157
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
Cytat:
tak wymieniałem ale na nową od ST RS ma inaczej rozwiązanie obudowy gdzie wchodzi pompa wody i myślę że jest taka sama jak w ST wsumie mam obie pompy gdzieś w garażu ale nigdy ich nie porównywałem |
|
17-01-2021, 08:59 | #68 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 16-07-2016
Model: Focus MK3 ST 415 KM
Silnik: 2.3
Rocznik: 2017
Postów: 157
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
Mały Update
Mogę Potwierdzić graty skompletowane będziemy dmuchać mocniej na wiosnę Nowe turbo G25-660 przepustnica większa 63mm zewnętrzny Blow off Turbosmart i większe orurowanie IC 2.5 cala no i szpilki do głowicy od SPEED PERF6RMANC3 Custom Age 625+ (bo ARP 2000 są za słabe) myślę że wydmucha 550KM Flansza pod turbo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. a tu dokupiłem kilka niezbędnych rzeczy do zakucia 2 silnika tak na wszelki wypadek Tłoki,Korby,Szpilki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. tu można zobaczyć jaka jest różnica w samej nakrętce 625+ nie wspomnę jaka jest różnica w szpilce Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez sanczo17 ; 17-01-2021 o 09:30 |
24-02-2021, 22:19 | #69 |
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 16-07-2016
Model: Focus MK3 ST 415 KM
Silnik: 2.3
Rocznik: 2017
Postów: 157
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
witam
z przykrością muszę stwierdzić że projekt 450+ został zakończony niestety nie udało się osiągnąć 450+ Na stan dzisiejszy jest 400KM i tak sporo jak na ST mk3 mam w planach nowy projekt Audi RS3 500+ będzie dużo nowych gratów do sprzedania tak z grubsza 3 silniki w tym 2 zakute Nowe! nowe turbo G25-660 listwa paliwowa do RS lub ST Nowa No i oczywiście Focus ST w stanie takim jak jest teraz lub bez modów a na dziś mamy tak FOCUS ST 400HP 2017r 35000km Silnik od RS 2.3L Skrzynia biegów z szperą QUAIFE ATB LSD DIFFERENTIAL, wzmocnione półosie do 700KM COBB Accessport V3, Launch Control & Flatshifter, Cały dolot cobb Wagner Tuning Intercooler Mishimoto chłodnica oleju 19 koła kute od RS hamulce od RS Front 350mm DBA 5000, Rear 302mm DBA 4000 series T3, sportowy katalizator MGmotorsport cały kompletny wydech 3 inch MGmotorsport, pilot do klap wydechu myślę że to będzie w rozsądnych pieniądzach |
25-02-2021, 08:56 | #70 |
ford::professional
Imię: ADAM
Zarejestrowany: 16-05-2018
Skąd: OTWOCK
Model: Mondeo MK3
Silnik: 1,8 cm3 DURATEC HE
Rocznik: 2003
Postów: 1,453
|
Odp: Zakucie silnika 2.0 ST
To teraz pozostaje tylko poszukać takiego jak Ty , za przeproszeniem Fanatyka motoryzacji.
Śledziłem Twój temat od poczatku, i od razu byłem sceptykiem, czy to sie uda. No, ale każdy ma jakieś hobby, i o ile zasobnosć portfela pozwala, to je realizuje. Życzę powodzenia przy nastepnych projektach, ciekawe, i warto było czytac. |
|
|
|