![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-04-2019
Skąd: Sufczyn
Model: S-Max
Silnik: 1.8
Rocznik: 2007
Postów: 1
|
![]()
Witam tak jak w temacie od pewnego czasu mam problem z strasznie mulastym silnikiem dopiero zaczyna jechac gdy obroty dojdą do ok. 2.2 tys jak załączy sie turbina. problemem jeszcze jest gdy ruszam z jedynki straszne pusci dymka na czarno nie dawno wymieniłem egr, żadnego błędu nie pokazuje. Prosze o pomoc
Ostatnio edytowane przez Cinkovski ; 07-07-2020 o 06:33 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Bob
Zarejestrowany: 25-04-2014
Skąd: Wrocław
Model: S-Max / Focus
Silnik: 1.8TDCI / 1.6EB
Rocznik: 2006 / 2012
Postów: 487
|
![]()
Ten silnik nie lubi bardzo EGR, muli go strasznie to tego stopnia, że potrafi zgasnąć przy próbie szybszego ruszenia.
Ja mam zaślepiony EGR "od góry" i różnica jest rewelacyjna, silnik już zaczyna żyć przed 2000 obr. Zaślepienie jest tanie i można wykonać samemu. W zeszłym roku reanimowałem turbinę i na chwilę wyjąłem zaślepkę, ale szybko wróciła na swoje miejsce. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 04-06-2020
Skąd: Rzeszów/Tyczyn
Model: Kuga
Silnik: 2.0
Rocznik: 2011
Postów: 179
|
![]()
czarny dymek za duzo ropy mało powietrza
przyczyny : nieszczelny dolot , wtryski, egr, turbawka |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Imię: Hipesz
Zarejestrowany: 16-06-2014
Skąd: Było PL teraz IRL
Model: S-max
Silnik: 1.8 TDCI 125KM
Rocznik: 2008
Postów: 139
|
![]()
sprawdź rurę z turbo, ta co jest pod rurą od filtra powietrza. Lubi pękać. Jezeli masz swisty, gwizdy powyzej 2tyś obrotów to tam szukaj
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: Bob
Zarejestrowany: 25-04-2014
Skąd: Wrocław
Model: S-Max / Focus
Silnik: 1.8TDCI / 1.6EB
Rocznik: 2006 / 2012
Postów: 487
|
![]()
a propos świstów to mam gdzieś blisko między turbo a katalizatorem i nie mogę zlokalizować, są jakieś sposoby ?
|
![]() |
![]() |