![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#291 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2019
Model: Fusion 2017
Silnik: 2,0 EB+ KME nevo sky direct II
Rocznik: 2017
Postów: 62
|
![]()
Z tym odpalaniem na ciepłym mam dokładnie to samo�� Ale od początku mam jeszcze te delikatne mrowienie czasami ale tak było od nowości i już mi kilku kolegów potwierdziło , że też to czuje jak u się jakieś obciążenie włączało na kilka sekund, możliwe, że to od pompy wysokiego pochodzi.U mnie poza tym twardym dojeżdżaniu czasem do świateł, jest jak na benzynie.Czasem jest tak jakby skrzynia zrzucała na 1 bieg pod światłami i w tym momencie jest takie twarde zachwianie, którego na benzynie nie ma.
Ostatnio edytowane przez Zaderek ; 17-07-2020 o 11:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
Myślę że nie masz czym się przejmować, mamy fajne fury bardzo komfortowe,z dynamicznym silnikiem i do tego jeździmy w miarę tanio!!! .
W maju tego roku byłem u znajomych nad morzem w Darłówku ,spotkałem się na stacji benzynowej z gościem co tankował LPG do takiego same Fusiona co my i instalacja KME, i ciekawostka ma go z 2013 r przejechane 215 tyś z czego 125 tyś na LPG i też zadowolony śmiga i leje i oczywiście serwis co 10 tyś. Pozdrawiam. Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2019
Model: Fusion 2017
Silnik: 2,0 EB+ KME nevo sky direct II
Rocznik: 2017
Postów: 62
|
![]()
Warto pamiętać aby zajrzeć do zaworów co 60 tyśGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale racja wygodnie i tanio, kiedyś usłyszałem, że LPG nie jest dla pedantów, mnie bardziej zastanawia dlaczego mój ma ten efekt a inne nie i czy to nie ma negatywnego wpływu na silnik niż mi to przeszkadzaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
Nie masz czym się przejmować,a zawory są samoregulujące? bo za bardzo w tym temacie nie jestem .Dzwoniłem kiedyś do serwisu i właśnie tak mi powiedziano.
Bump: Bump: Jak co to możesz mi pisać na profil prywatny. Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2019
Model: Fusion 2017
Silnik: 2,0 EB+ KME nevo sky direct II
Rocznik: 2017
Postów: 62
|
![]()
Tam są szklanki ale zawory się opuszczają od jazdy na LPG. Należy sprawdzić luzy co 60 tyś i w razie potrzeby pod frezować albo wymienić szklanki. Podobno po 60tyś jest ok a po kolejnych 60 tyś należy wprowadzić korektęGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
czyli jest to jakiś problem...luz sprawdzić po 60 tyś ale jazdy na LPG??
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2019
Model: Fusion 2017
Silnik: 2,0 EB+ KME nevo sky direct II
Rocznik: 2017
Postów: 62
|
![]()
Nie no sprawdzić żaden problem jak ma Ci kto to zrobić, ja znalazłem 1 warsztat, który wie co i jak w tym temacie EB na lpg w centralnej Polsce, kolejka 3 miesiące. Wymienić szklanki to już większy problem i koszt a największy jest jak trzeba zawory podnieść czyli remont głowicy�� ale to dopiero przy dobrze ustawionym gazie po ok 150-200tyś �� Trzeba poprostu o tym pamiętać w wyliczeniach oszczędności��
Ostatnio edytowane przez Zaderek ; 18-07-2020 o 10:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
ok.dzięki , tego gościa co spotkałem z tak dużym przebiegiem na LPG nic nie mówił o
zaworach a pytałem się czy coś robił . Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 13-12-2019
Model: Fusion 2017
Silnik: 2,0 EB+ KME nevo sky direct II
Rocznik: 2017
Postów: 62
|
![]()
Podejrzewam, że poprostu o tym nie wie i jeździ to też jest jakaś opcja, chociaż ja wole iść opisaną wyżej drogą
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
ford::beginner
![]() Imię: Piter
Zarejestrowany: 29-01-2013
Skąd: Tarnów
Model: Fusion
Silnik: 2.0 EB 240KM +lpg KME NEVO SKY DIRECT
Rocznik: 2015
Postów: 30
|
![]()
też tak myślę, ja się dostosuję do tej kontroli.
Bump: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|