![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 29-07-2020
Model: Mustang
Silnik: 3.7
Rocznik: 2015
Postów: 2
|
![]()
Witam,
samochód to Ford Mustang 2015, jak widać samochód dostał tuż koło podłużnicy w belkę. Chciałbym wiedzieć jak wyglądałaby naprawa elementu i czy wogóle warto się za coś takiego brać (chodzi mi o bezpieczeństwo, autem miałaby jeździć żona z dzieckiem). Jak sprawdzałem podłużnica wygląda na prostą (nie ma nigdzie przełamań itp), wygięty jest kołnierz i minimalnie kawałek prostki za nim. Gdzieś na necie znalazłem że takie coś naprawia się przez wycięcie na zgrzewie i wstawienie nowego elementu, ale jakoś nie umiem sobie wyobrazić gdzie by to miało być cięte. Może ktoś bardziej obeznany się wypowiedzieć? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez htri ; 29-07-2020 o 11:28 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,438
|
![]()
Odetną 20-30cm podłużnicy i dospawaja nową końcówkę. Geometria podłużnic do kontroli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 29-07-2020
Model: Mustang
Silnik: 3.7
Rocznik: 2015
Postów: 2
|
![]()
No dobra, a jak sie to ma do bezpieczeństwa, bo nie ukrywam, że wolałbym, żeby auto w razie wypadku złożyło się jak to przewidział producent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,438
|
![]()
Taki wspawany kawałek na końcu to nic strasznego, fabrycznie mam dospawany koniec podłużnicy w swoim samochodzie.
|
![]() |
![]() |