![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#521 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-08-2020
Model: Focus ST MK3 USA
Silnik: 2.0
Rocznik: 2017
Postów: 355
|
![]()
Możecie zerknąć na schemat?
Będzie dobrze? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,547
|
![]()
Schemat nie oddaje rzeczywistości:
- w przednich zestawach głośnikowych jest biamping - masz po dwie pary kabli osobno do wooferów i osobno do tweeterów - do subwoofera masz dwa kable, bo głośnik jest dwucewkowy.
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc] |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-08-2020
Model: Focus ST MK3 USA
Silnik: 2.0
Rocznik: 2017
Postów: 355
|
![]()
Tak, widziałem, na schemacie uprościłem.
Miałem wątpliwości czy za wzmacniaczem można dać konwerter (a nie przed), bo sygnał już jest wzmocniony. Czyli jest ok? |
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-08-2020
Model: Focus ST MK3 USA
Silnik: 2.0
Rocznik: 2017
Postów: 355
|
![]()
Jeszcze pytaniem sterowanie głośnością z kierownicy- będzie działać?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,691
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 05-03-2004
Skąd: W-wa/Bemowo
Model: C-MAX MK2, S-MAX MK2
Silnik: 1.6EB, 2.0EB
Rocznik: 2011, 2017
Postów: 1,547
|
![]() Cytat:
DSP aby oszczędzać głośniki zmienia charakterystykę częstotliwościową wraz z poziomem głośności. Jeśli będziesz łapał sygnał za DSP to będzie on ze wszystkimi dobrodziejstwami/niedostatkami fabrycznej konfiguracji.
__________________
"...szybkości jazdy drogowej nie mierzy się prędkością ani czasem. Mierzy się ją ryzykiem. To ono wyznacza granicę. Jeśli ryzykujesz na drodze, obojętnie ile pokazuje licznik – jesteś lekkomyślnym frajerem " [K. Hołowczyc] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-08-2020
Model: Focus ST MK3 USA
Silnik: 2.0
Rocznik: 2017
Postów: 355
|
![]()
Zobaczymy jak to będzie.
Z tego co wiem- tył jest niefiltrowany i tam się podłączę z przednimi głośnikami. Jak będzie tak jak piszesz, dam konwerter przed wzmacniacz. Którędy najlepiej przeciągnąć kabel z aku do wzmacniacza? Ostatnio edytowane przez Sławek1977 ; 07-09-2020 o 12:26 |
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-08-2020
Model: Focus ST MK3 USA
Silnik: 2.0
Rocznik: 2017
Postów: 355
|
![]()
Póki nie mam jeszcze konwertera zabrałem się za wytłumienie drzwi oraz zmianę przewodów głośnikowych na grubsze. Założyłem mocniejsze głośniki na przód- puszczając je przez tylne niefiltrowane kanały.
Efekt: tragedia. Tryb głośnomówiący nie działa, bo dsp puszcza go tylko na kanały przednie, maksymalna głośność to nawet nie połowa tego co w innych seryjnych autach, ale to można wytłumaczyć prądożernymi głośnikami Helix RS6- po prostu seryjny wzmacniacz nie daje im rady, kolejna sprawa to sama jakość dźwięku- sucho, bez przestrzeni, bez dynamiki, bez jaj. Wspominał ktoś wcześniej o zmianach w eq- Forscanem da się to zmienić? |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
ford::beginner
![]() Imię: Lech
Zarejestrowany: 26-04-2013
Skąd: Swarzędz
Model: Mondeo MKV hybryd kombi
Silnik: 2.0 Hybryda
Rocznik: 2019
Postów: 16
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,691
|
![]() Cytat:
Nastawy "EQ" to nic innego niż "tryby dźwięku" (jak zwał tak zwał...) występujące w większości audio fabrycznych. Chodzi o "pop" rock" itp. itd... Jeszcze w Sync2 było to dostępne do wyboru. W Sync3 jakiś "audiofil" stwierdził, że to "... przy dobrych głośnikach jeszcze pogarsza sprawę..."Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i kazał zlikwidować nastawy equalizera ("tryby dźwięku")... Na moją pamięć wybierane "EQ 7" to nic innego jak "pop". Zapomniał niestety załatwić "dobrych głośników"... |
|
![]() |
![]() |