![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 04-11-2019
Skąd: Warszawa
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 TDDI 90 Km
Rocznik: 2001
Postów: 4
|
![]()
Cześć!
Mam foczkę 2001 1.8 TDDi 90KM z klimą. Diagnoza jest taka, że trzeba wymienić napinacz bo sprężynka już wysiadła i nie napina dobrze paska przez co wydaje dziwne dźwięki. Ściągnąłem osłonę silnika, napinacz cały lata na boki. Czy Ktoś z Was wymieniał w tym modelu? Czy mając podstawy mechaniki jestem w stanie to zrobić? Czy w 1.8 TDDi trzeba demontować pompę wspomagania? Z góry dzięki za pomoc! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 14-12-2012
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 TDCi 115KM
Rocznik: 2012
Postów: 345
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,192
|
![]()
tak, pompa wspomagania do odkręcenia i odsunięcia.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
focus i , pasek wielorowkowy , tddi |
|
|