|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
15-09-2020, 09:44 | #21 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,190
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
jeśli chodzi o 3 rząd, to między galaxy a S-max jest przepaść. W s-max są to fotele dla dzieci albo krótki dojazd, w galaxy można swobodnie jechać mając co 175 cm wzrostu.
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
03-10-2020, 11:34 | #22 |
Zablokowany
Imię: Darek
Zarejestrowany: 17-11-2011
Skąd: NRW
Model: VW Sharan
Silnik: 1.8T 150KM
Rocznik: 2001
Postów: 369
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
A czy jest sens kupować Galaxy (od 2006) w dieslu 2.0 lub 2.2 z przebiegiem pod 300tkm czy to skarbonka zaraz będzie?
|
03-10-2020, 12:00 | #23 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-08-2009
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.8TDCI 125KM
Rocznik: 2009
Postów: 698
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
Wszystko zależy od stanu.
Może od 2.2 trzymał bym się dalej ale 2-litrówka jeszcze spokojnie tą stówkę przed sobą mieć będzie. No jak chcesz pancernego osioła to szukaj 1.8TDCI bo dla nich 3 stówki to dopiero rozgrzewka. |
04-10-2020, 09:51 | #24 |
FORD|AUTHORIZED
Zarejestrowany: 07-10-2004
Skąd: ŁÓDŹ
Model: Mondeo 4_Focus_Focus 2_Galaxy 3
Silnik: 2.5 T_2.0 16V_1.8 16V_2.0 TDCI
Rocznik: '07_'99_'06_'07
Postów: 9,190
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
Zależy czy serwisowany czy nie, i jak serwisowany. Jak należycie, to bez obaw. Mój dochodzi właśnie do 500k a wyglada i jeździ lepiej niz niejeden co ma 230k na liczniku...
__________________
Mechanika - Elektryka! Klimatyzacja-Opony! Montaż LPG!! - Warsztat, Ul. św. Teresy 56/58 bud C Mail: rafantek@ford-service.eu tel: 791 054 854 www.ford-service.eu |
04-10-2020, 16:30 | #25 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-08-2009
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.8TDCI 125KM
Rocznik: 2009
Postów: 698
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
Z tym serwisowaniem to dzisiaj lepiej trzymać się z daleka od takich... co to na każde 100 tyś km miał 2-3x olej zmieniony - ZGODNIE Z WYTYCZNYMI SERWISU
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Niestety coraz więcej takich, zwłaszcza na zachodzie skąd przecież najwięcej aut u nas oferowanych: 170-180 tyś km na blacie, NAP itp certyfikaty a w ks. serwisowej 3, góra 4 wpisy bo serwis olejowy co 50 tyś km robili Cała reszta to niestety ten sam scenariusz: - 350 to on miał jak go tam sprzedali/kupili bo się "wszystko" kończyło - u nas korekta do ostatniego wpisu z ASO albo podkładka lewej książki i korekta do "akceptowalnych 160-180 tyś km - kastracje, kasowania itp sztuczki-magiczki - nowemu nabywcy zostaje max miesiąc jazdy zanim zaczną wyłazić z niego wszelkie demony (niełatwej) przeszłości. Potem taki pogląd że auto musi mieć 100 max bo jak ma pod 200 to już się sypie. Sęk w tym że tak na prawdę to on ma 2x tyle bo jak ktoś z głową eksploatował to masz jak w poście wyżej: potrafi i 500 przelecieć i jeszcze działa. Ale to już jednostkowe przypadki: większośc takich co to na zachodzie legitymuje się przebiegami w okolicy 500 w historii ma wymianę kpl silnika bo albo oryginalny wywalił się jeszcze na gwarancji (takie "dobre" dzisiaj robią) albo nie wytrzymał interwału serwisowego co 30-50 tyś km. Ostatnio edytowane przez Piasek80 ; 04-10-2020 o 16:39 |
04-10-2020, 17:55 | #26 |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 29-11-2009
Skąd: WOŁÓW\WROCŁAW
Model: Hyundai i30 N Line focus mk3 fl, Astra F, 126p
Silnik: 1,5 TGDI, 1,5 TDCI , 1.4 Pb, prawie 0,7 :)
Rocznik: 2022 2015 1995
Postów: 3,201
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
Ehhh...
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Ktora Marka samochodów osobowych ma serwis olejowy co 50.000km?
__________________
Czego prócz śmierci boimy się najbardziej? Uszczelki pod głowicą Ostatnio edytowane przez Marek ; 04-10-2020 o 17:59 |
04-10-2020, 18:36 | #27 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-08-2009
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.8TDCI 125KM
Rocznik: 2009
Postów: 698
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
Renault, Mercedes...
Dopiero ostatnie 2-3 lata kiedy to wszystko zaczęłos ie sypać na potęgę i mało który z tych robiących 60-90 tyś/rok przeżywał gwarancję i musieli na własny koszt wymieniać silniki nakazali skrócić do 30 tyś km. Ale tutaj mówimy o ostatnich 2-3 latach a interwały te stosowali na długo wcześniej. Ford lepszy nie był - podobnie jak PSA czy VW. Przecież LongLife`y od 2000r już stosowali. Tyle że jeszcze do pancernych silników konstrukcyjnie wywodzących się z lat `90tych. Kiedy weszła "nowa inżynieria" pompowtrysków, Comon-Railów, i DPF`ów no to sami wiecie co się robiło z tymi silnikami. Nie bez powodu mechanicy twierdzą ze najgorsze silniki ogólnie to lata 2005-2015 kiedy to księgowi z ekologami zaczęli je budować. Dzisiejsze 30 tys km to też nic mądrego patrząc na pancernosć konsturkcji. Ot wystarczy porównać układ korbowo-tlokowy 1.8TDCI vs. 2.0TDCI czy 1.6TDCI: każdy wymiar w/w to 1.8TDCI podzielone przez 2 i do tego 3,5L oleju w silniku zamiast 5-6 jak kiedyś Ostatnio edytowane przez Piasek80 ; 04-10-2020 o 18:40 |
05-10-2020, 22:24 | #28 |
Zablokowany
Imię: Darek
Zarejestrowany: 17-11-2011
Skąd: NRW
Model: VW Sharan
Silnik: 1.8T 150KM
Rocznik: 2001
Postów: 369
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
Dzięki za wypowiedzi. Ja mam na myśli oczywiście auto którego właściciel miał coś więcej niż 500+ w głowie. Niestety, gdybym szukał pancernego osiołka to bym Galaxy Mk1 1.9tdi szukał lub VW T4 2.5tdi. Ja jednak nie wożę kapelusza z tyłu.
A 1.8TDCI nie za słaby w tej wadze? |
06-10-2020, 07:14 | #29 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-08-2009
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.8TDCI 125KM
Rocznik: 2009
Postów: 698
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
Nigdy nie odczułem aby brakowało mocy a mam tylko serie.
|
06-10-2020, 07:24 | #30 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,932
|
Odp: S-Max, Galaxy - kilka pytań do użytkowników
als ty wiesz ze do do dw10c wchodzi 5.5l a do dw10f 6.1l oleju? zreszta nie bede wchodził w dyskusje z kims kto robi reklamę bo sam ujezdza taki motor.. najwspanialszy 1.8 hehhe
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |