![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1721 | |
ford::average
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 14-05-2015
Skąd: Warszawa
Model: Kuga ST-Line X, FHEV AWD
Silnik: 2.5, 183KM
Rocznik: 2024
Postów: 67
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1722 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 15-04-2019
Skąd: Lublin
Model: Focus Active HB
Silnik: 1.5 EB 150KM M6
Rocznik: 2019
Postów: 379
|
![]()
No niestety ceny części zamiennych czy dodatków przeważnie zależą od pozycjonowania samochodu. W tym przypadku jednak faktycznie polecieli po bandzie ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1723 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-08-2019
Model: Focus mk4 Titanium
Silnik: 1.5 ecoboost 150KM M6
Rocznik: 2018
Postów: 15
|
![]()
Mam do Was pytanie. Czy w trybie sport odczuwacie zmiany układu kierowniczego (większy opór) ? W moim Focusie 1.5 150 KM ecoboost, rocznik 2018 nie ma żadnej różnicy w tej kwestii. Jest tylko szybsza reakcja pedału gazu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1724 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 21-07-2014
Model: Focus Active kombi
Silnik: 1.5 EcoBoost 150hp M6
Rocznik: 2019
Postów: 305
|
![]()
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
tak, u mnie jest wyraźna różnica. W S ciężej się operuje kierownicą.
Dodatkowo w trybie sport wydech głośniej drze się Ostatnio edytowane przez Jaworrr ; 18-10-2020 o 06:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1725 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 1,889
|
![]()
...
Ostatnio edytowane przez konieczko5 ; 02-04-2025 o 10:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1726 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 15-04-2019
Skąd: Lublin
Model: Focus Active HB
Silnik: 1.5 EB 150KM M6
Rocznik: 2019
Postów: 379
|
![]()
Ja u siebie nie widzę dużej różnicy w oporze - przynajmniej na letnich oponach, ale już w normal mam duże opory i nie ma raczej mowy o kręceniu jednym palcem. Przy 220 km/h licznikowych na łuku trzeba walczyć z kierownicą.
Zimówki zakładam w środę to jeszcze sprawdzę zmianę oporu. Samo wrzucenie sport podnosi też obroty o 100-150. Zobaczcie pod górkę jak zmiana trybu przyspiesza delikatnie auto i lepiej reaguje na gaz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1727 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 24-08-2019
Model: Focus mk4 Titanium
Silnik: 1.5 ecoboost 150KM M6
Rocznik: 2018
Postów: 15
|
![]()
Dziękuję za spostrzeżenia, gdzieś wyczytałem, że tryb sport między innymi "utwardza" układ kierowniczy co w moim egzemplarzu nie występuje. Sprawdzałem na różne sposoby - robiąc manewry na placu, jadąc autostradą itd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1728 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 01-08-2006
Skąd: Stuttgart
Model: Focus MK4
Silnik: 2.0 EcoBlue + A8
Rocznik: 2018
Postów: 1,424
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1729 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 21-07-2014
Model: Focus Active kombi
Silnik: 1.5 EcoBoost 150hp M6
Rocznik: 2019
Postów: 305
|
![]()
Myślę, że jakby z głośników to zrobiliby coś bardziej rasowego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale głowy nie dam sobie uciąć.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1730 |
ford::advanced
![]() Imię: Dominik
Zarejestrowany: 17-10-2009
Skąd: Wrocław
Model: Focus MK4 ST
Silnik: 2.3 ecoboost 280
Rocznik: 2019.75
Postów: 351
|
![]()
a głośników, na 100% można to wyłączyć.
w st w trybie torowym to warczy jak głupi nie da się jechać na trasie. ten sam system jest w każdym focusie mk4. po prostu te silniki i w ogóle gdi nie brzmią tak rasowo jak kiedyś. |
![]() |
![]() |