Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-10-2020, 17:19   #71
nordtrans
ford::beginner
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 22-12-2015
Skąd: Skała
Model: Mondeo MK5 17"
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008/2005
Postów: 43
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

Ja polecam sprawdzic najpierw ladowanie, zanim zakupicie akumulator.
U mnie cos ostatnio slabo krecil, a dzisiaj taki komunikat i ledwo do domu sie dotoczylem. Przebieg 168tkm , 2.0 tdci.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka

nordtrans jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2020, 13:08   #72
wlkp
ford::average
 
Imię: maniek
Zarejestrowany: 23-06-2020
Skąd: wlkp
Model: MONDEO MK5 TITANIUM
Silnik: 2,0
Rocznik: 2016 / SYNC 3
Postów: 97
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

To jeszcze potem napisz jaki był problem .
wlkp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2020, 13:15   #73
nordtrans
ford::beginner
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 22-12-2015
Skąd: Skała
Model: Mondeo MK5 17"
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2008/2005
Postów: 43
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

Cytat:
Napisał wlkp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To jeszcze potem napisz jaki był problem .
Wlasnie dzwonili z serwisu.
Padniety alternator.

Moge tylko dodac ze mam tez kuge z tego samego roku i teraz jak minelo jej 150 tys zauwazylem, ze przestal dzialac system start/stop ( to samo bylo w mondeo) wiec zaloze sie, ze bede mial kolejny alternator do wymiany.

Najgorsze jest to, ze mozna zostac uziemionym na drodze, wiec warto sprawdzac ladowanie.

Wysłane z mojego Mi Note 10 przy użyciu Tapatalka
nordtrans jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2020, 16:01   #74
atari
ford::professional
 
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: Szczecin
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 140KM -> 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 1,097
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

Cytat:
Napisał kaan1 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Oczywiście wystarczy że ładują napięciem 14.7V (jak ta z Lidla) a AGM i EFB potrzebują (w fazie końcowej) 15.6 V.
Tyle, że po co mam robić przez weekend gęstość jak juz w poniedziałek będę miał 80-85% i tak do piątku. Bo uruchamiając rozrusznik w aucie kilka, kilkanascie razy dziennie ładunek spada bardzo szybko. Auto (jak równiez każdy, nawet najdroższy prostownik właczając w to superchargery) równie szybko może naładowac akumulator do najwyżej 80-85%.

Jak będą prostowniki robiące "pełną gęstość" w 1-2 godziny, to wszyscy będziemy jeździli elektrykami.
napiecie 14.7 napewno nie zrobi gestosci, do tego potrzeba ponad 16V!
atari jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-10-2020, 07:29   #75
kaan1
ford::expert
 
Avatar kaan1
 
Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 12-11-2015
Skąd: KRA
Model: MK5
Silnik: 180 KM
Rocznik: 2016
Postów: 2,054
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

Cytat:
Napisał atari Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
napiecie 14.7 napewno nie zrobi gestosci, do tego potrzeba ponad 16V!
Całkowicie się z tym zgadzam i też tak pisałem
14.7V da ci 80-85% naładowana

Po co chcesz robić gęstość - skoro sytem i tak jest zaprojektowany aby utrzymywać 80-85% naładowania. Aby naładowac 100% i zrobić gestość potrzebujesz dzień, dwa (w praktyce weekend), a od poniedziałku do piątku i tak jeździsz na 80-85 % naładowania
kaan1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-10-2020, 07:36   #76
atari
ford::professional
 
Zarejestrowany: 30-08-2008
Skąd: Szczecin
Model: mondeo
Silnik: 2.0 TDCI 140KM -> 163KM
Rocznik: 2011
Postów: 1,097
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

Tak, masz rację, ale przywrócenie gęstości przywraca parametry akumulatora które z czasem spadają, i takie no corocznie wygotowywane aku napewno odwdzięczy się dłuższą pracą
atari jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-10-2020, 12:26   #77
bandit1250
ford::average
 
Avatar bandit1250
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 15-02-2017
Skąd: Świdnica
Model: mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 63
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

W moim mondku też padł alternator przy 146tyś km. Wymiana w ASO na nowy w ramach gwarancji .
Dziwne tylko to że po wymianie akumulator dalej utrzymuje wartość 12,20v. Naładuje go prostownikiem do wartości 12,60v to i tak po tygodniu mam 12,20v. Alternator ładuje róznie raz 14,4v raz 12,7v raz 13,4v dziwna sprawa. Akumulator nowy efb bosch.
bandit1250 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-10-2020, 15:14   #78
Matych
ford::expert
 
Avatar Matych
 
Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,755
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

Cytat:
Napisał bandit1250 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
W moim mondku też padł alternator przy 146tyś km. Wymiana w ASO na nowy w ramach gwarancji .
Dziwne tylko to że po wymianie akumulator dalej utrzymuje wartość 12,20v. Naładuje go prostownikiem do wartości 12,60v to i tak po tygodniu mam 12,20v. Alternator ładuje róznie raz 14,4v raz 12,7v raz 13,4v dziwna sprawa. Akumulator nowy efb bosch.
Odpowiedz na Kolegi pytanie znajduje się w tym temacie w którymś poście kolegi Kaan1.
Matych jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-10-2020, 15:28   #79
wlkp
ford::average
 
Imię: maniek
Zarejestrowany: 23-06-2020
Skąd: wlkp
Model: MONDEO MK5 TITANIUM
Silnik: 2,0
Rocznik: 2016 / SYNC 3
Postów: 97
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

[QUOTE=luckyboy;3291108]To jest Volt 10A. Ja mam wersję 8A z dodatkowym programem i robię gęstość bez problemu. Film mojego autorstwa.

[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Kupiłem w końcu taki jak Ty masz ,czyli wersję 8A . Mam 2 auto gdzie jest akumulator tej samej wielkości co przy Mondeo ,tylko zwykły ( nie AGM ) , i chciałem żeby do tego się też nadał do podładowania jak zima przyjdzie .
Teraz proszę podpowiedz mi ( lub ktoś co wie ) jakim trybem najlepiej ładować ten AGM od Forda ,a jakim ten zwykły akumulator żelowy . Wiem że to jest ładowarka automatyczna i sama sobie wybiera ,ale jest tam jeszcze jakiś tryb zimowy i jeszcze inna opcja .
Dokładnie to jest taki - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ostatnio edytowane przez wlkp ; 30-10-2020 o 15:32
wlkp jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-10-2020, 17:01   #80
luckyboy
ford::professional
 
Avatar luckyboy
 
Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,401
Domyślnie Odp: Uszkodzony akumulator - wymiana w ramach gwarancji.

Żel zwykły tryb, a AGM trybem zimowym.
Zwykły trybem zimowym do końca, a później trybem boost do 16v
luckyboy jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 21:32.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.