|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-11-2020, 20:45 | #71 |
ford::beginner
Imię: Maksymilian
Zarejestrowany: 27-10-2020
Model: Była Kuga MK3 / jest Focus MK4 / Kuga MK3
Silnik: 2,5 PHEV / 2,0D / 2,5 PHEV
Rocznik: 2020 / 2021 / 2021
Postów: 32
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Znalazłem mało pocieszającą informację:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Nieciekawie to wygląda: "Akcję serwisową zaplanowano na okres między końcem grudnia tego, a marcem przyszłego roku." Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
02-11-2020, 09:03 | #72 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 28-02-2019
Skąd: Osielsko
Model: Mustang GT
Silnik: 5.0
Rocznik: 2017
Postów: 53
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Dlatego też rezygnujemy z Kugi, która od września stoi sobie na placu dealera (zrobiłem nią sobie nawet kółko wokół salonu w trybie elektrycznym). Wybór padł na Jeepa Renegade PHEV. 240hp, robi 100 w 7s a cenowo wyszedł taniej o 20tyś. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
-= Mustang GT 5.0 AT-6 2017 =- -= Range Rover Sport 5.0 Supercharged 2018 =- -= Forester e-BOXER 2.0 Lineartronic 2022 =- |
02-11-2020, 09:06 | #73 | |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-09-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga mk3 ST-Line X
Silnik: 1.5EB
Rocznik: 2020
Postów: 771
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Cytat:
Renegade też pali więcej jak Kuga bo w dynamicznej jeździe ok 9-10 litrów. Bagażnik ma taki jak Fiesta (Puma ma o wiele wiele większy) no i zbiornik paliwa też śmieszny bo tylko 36 litrów. Renegade to tak naprawdę auto typowo do miasta. Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez qualin ; 02-11-2020 o 09:46 |
|
02-11-2020, 17:14 | #74 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Cytat:
No i wielkość - w środku wydaje się większy od Kugi, na zewnątrz jest minimalnie większy zdaje się... Sporą zaletą Outlandera PHEV są 2 gniazda ładowania - "domowe" Typ 1 ("stare, amerykańskie", ale dla mnie super, bo taką mam ładowarkę na ścianie domu...) Pozwala ładować prądem 16A, pełne łądowanie trwa ok. 3,5h. Do tego Outlander ma gniazdo ładowania prądem stałym "Chademo" (standardowe gniazdo w każdej ładowarce na stacjach Orlen) - ładowanie od 0 do 80% baterii (tak są ustawione wszystkie ładowarki publiczne...) trwa 25minut! Koło weekendu zrobię opis mojego obecnego Outlandera dla możliwości porównania sobie z Kugą... Ostatnio edytowane przez tedi_k ; 02-11-2020 o 17:18 |
|
02-11-2020, 17:27 | #75 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-09-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga mk3 ST-Line X
Silnik: 1.5EB
Rocznik: 2020
Postów: 771
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Ceny są niskie bo Mitsubishi ucieka z Europy i robią duże wyprzedaże. To samo w Lexusie.
Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka |
02-11-2020, 17:34 | #76 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,048
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Cytat:
Jak "ucieknie", to "będzie ucieknięty"...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na razie nie widać, by szyldy na salonach były wymieniane na Kia...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. BTW - auto kupiłem używane (przebieg niecałe 5kkm...), więc ja tej "ucieczki" się nie boję...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
02-11-2020, 17:47 | #77 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-09-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga mk3 ST-Line X
Silnik: 1.5EB
Rocznik: 2020
Postów: 771
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Nowy Outlander nie będzie już oferowany w Europie. Mitsubishi ogłosiło to oficjalnie jakiś czas temu: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Co do Forda to narazie oficjalnie mówili tylko o braku kontynuacji smaxa. Obecny będzie dostępny do 2022 roku i na tym koniec. Mondeo pewnie też bo coraz słabiej się sprzedaję. Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka |
02-11-2020, 17:58 | #78 | |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 28-02-2019
Skąd: Osielsko
Model: Mustang GT
Silnik: 5.0
Rocznik: 2017
Postów: 53
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Cytat:
__________________
-= Mustang GT 5.0 AT-6 2017 =- -= Range Rover Sport 5.0 Supercharged 2018 =- -= Forester e-BOXER 2.0 Lineartronic 2022 =- |
|
02-11-2020, 18:12 | #79 |
ford::specialist
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-09-2013
Skąd: Gdańsk
Model: Kuga mk3 ST-Line X
Silnik: 1.5EB
Rocznik: 2020
Postów: 771
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
Czyli głównym kryterium był wygląd i phev. Myślałem, że wielkość auta bo jednak Kuga to spory samochód i logicznym wyborem byłby np jeep Compass 4xe, Renegade jest malutki.
Wysłane z mojego HD1903 przy użyciu Tapatalka |
03-11-2020, 08:08 | #80 |
ford::average
Imię: Marek
Zarejestrowany: 28-02-2019
Skąd: Osielsko
Model: Mustang GT
Silnik: 5.0
Rocznik: 2017
Postów: 53
|
Odp: PHEV - subiektywny test na dystansie 1.000km
W Compassie za Chiny ludowe nie dało się dobrać aktywnego tempomatu. Nie i już..
__________________
-= Mustang GT 5.0 AT-6 2017 =- -= Range Rover Sport 5.0 Supercharged 2018 =- -= Forester e-BOXER 2.0 Lineartronic 2022 =- |
|
|
|