![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1041 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 12-07-2009
Skąd: Lublin
Model: Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBubble
Rocznik: 2019
Postów: 1,347
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcel
Zarejestrowany: 30-03-2020
Skąd: Ruda Śląska
Model: c-max
Silnik: 2.0 tdci 140
Rocznik: 2013
Postów: 13
|
![]()
witam wszystkich. Jutro wybieram się na zmianę mapy w moim c-maxie. Na pewno dam znać o efektach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcel
Zarejestrowany: 30-03-2020
Skąd: Ruda Śląska
Model: c-max
Silnik: 2.0 tdci 140
Rocznik: 2013
Postów: 13
|
![]()
Byłem w Katowicach. Auto rakieta na każdym biegu, szczególnie różnica na 5 i 6 biegu.
Bump: Co równie ważne auto na 5 i 6 biegu przy lekkim dodaniu gazu wydawało dziwne odgłosy z silnika i nie ciągło. Po wgraniu nowego softu i zmiany mapy na 163 KM wszystko ustało. Dlaczego dopiero teraz. Bump: Na internecie wypowiada się kilka osób które mają ten sam problem z dw 10 C , chodzi o te odgłosy na 5 i 6 coś na kształt grania zaworów, spalania stukowego lub złej pracy wtryskiwaczy i część z nich winę zrzuca na paliwo. Otóż nie, tankuję tylko vervę na Orlenie od 8 lat i auto chodzą idealnie. Wystarczy zmienić program lub podnieść moc i wszystko ustaje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 27-02-2013
Skąd: Krosno
Model: Galaxy A8
Silnik: 2.0 EcoBlue 150km
Rocznik: 11.2018
Postów: 184
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 |
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]()
też tak uważam - cudów nie ma, a rocznik 2013 to nie jest wczesny rocznik jak dla dw10c więc aktualizacja pcma też nie sprawia cudów
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 |
ford::beginner
![]() Imię: Marcel
Zarejestrowany: 30-03-2020
Skąd: Ruda Śląska
Model: c-max
Silnik: 2.0 tdci 140
Rocznik: 2013
Postów: 13
|
![]()
Na razie to dopiero 3 dni po zmianie mapy. Zobaczymy po dłuższym czasie. Na pewno się odezwę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1047 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-02-2020
Skąd: Kielce
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 5
|
![]()
Witam, jestem po zmianie mapy ze 140 na 163 natomiast nie odczuwam żadnej różnicy. Logi dynamiczne wskazują taki sam cet na poziomie 347NM przed i po modyfikacji. Wsyzetko poszło zgodnie z instrukcja. Czy jest możliwe, że moje auto nie jest podatne na modyfikacje? Focus 3 2.0 TDCI 140 koni z 2011 roku. Pozdrawiam
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#1048 | ||
FCP member
![]() Imię: Marcin
Zarejestrowany: 17-05-2006
Skąd: Warszawa
Model: Smax / Fusion Energy
Silnik: 2.0ecoblue / plug-in hybrid
Rocznik: 2019 / 2017
Postów: 5,166
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
////// ZMIANA MOCY 1.6tdci 95->115 # 2.0 tdci 140->163 # 1.5/1.6eb 150->182 # Transit 2.2 tdci # diagnostyka # TEMPOMAT # Immobilizer/kluczyki # konfiguracja # spolszczenia # wszystkie modele Europa-USA ////// MAYYAK@GMAIL.COM |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 |
ford::amateur
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 20-02-2020
Skąd: Kielce
Model: Focus MK2
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 5
|
![]()
NIE CYTUJEMY CAŁYCH POSTÓW , A ZWŁASZCZA GDY ZNAJDUJĄ SIĘ BEZPOŚREDNIO NAD TWOIM
Gdzie w takim razie mogłem popełnić błąd? Czy zmianę mapy powinienem zapisać także do backupu? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Ostatnio edytowane przez SRS ; 16-12-2020 o 20:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 |
ford::amateur
![]() Imię: Bartosz
Zarejestrowany: 13-08-2019
Skąd: Kraków
Model: Ford Mondeo Mk4
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2013
Postów: 4
|
![]()
Czy wykoknuje ktoś taką modyfikację w Krakowie (140KM -> 163KM, Mondeo Mk4, 2013r.)?
Czytam, że łatwe jak budowa cepa, ale nie chce robić tego sam. |
![]() |
![]() |