|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-12-2020, 10:14 | #1 |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 03-07-2018
Skąd: Zabrze
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 36
|
Remont Głowicy Ti-Vct
Witam jak w temacie nadszedł czas na remont głowicy ze względu na niską kompresie (4 cylinder) i tu pytanie
1) Czy ma ktoś z was może dostęp do autodaty i mógłby się podzielić schematem zdjęcia/założenia głowicy - chodzi mi o kolejność, żeby to dość sprawnie poszło, z jaką siłą dokręcać śruby i w jakiej kolejności. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] 2) Jakiej firmy części polecacie jako zamienne - zawory, uszczelniacze, szklanki na wymiar, uszczelka pod głowice, pierścienie. Wiadomo wszystko się okaże po zdjęciu głowicy, ale informacje warto już mieć Dzięki za podpowiedzi. |
20-12-2020, 10:38 | #2 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
ja bym oddał głowicę do regeneracji. zapłacisz parę pln-ów a masz to zrobione profesjonalnie.
co do dokręcania na każdej uszczelce są momenty i kolejność brak kompresji na 4 cylindrze - jak rozumie nie regulowało się zaworków, co Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ? |
20-12-2020, 10:45 | #3 | |
ford::specialist
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 577
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
Cytat:
|
|
20-12-2020, 10:45 | #4 | |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 03-07-2018
Skąd: Zabrze
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 36
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
Dokladnie w dodatku założona sekwencja bez lubryfikacji zrobiła swoje :x
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Bump: Cytat:
Wiem że wszystko jest do sprawdzenia, liczę się z kosztami z tym że wszystko okaże się po zdjęciu klawiatury Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
20-12-2020, 10:53 | #5 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 01-03-2014
Model: Focus MK2.5
Silnik: 1.8L 125PS
Rocznik: 2009
Postów: 480
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
Cytat:
Lubra w żadnym wypadku nie ochroniłaby zaworów i ich gniazd. |
|
20-12-2020, 10:54 | #6 | |
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 03-07-2018
Skąd: Zabrze
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 36
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
Cytat:
|
|
20-12-2020, 11:03 | #7 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
zawory na 4 cylindrze są podparte
to jest efekt zaniedbań użytkownika. druga sprawa, że nieszczęsne szklanki nie są dobre do gazu, bo roboty przy regulacji multum. płytki są o wiele ekonomiczniejsze. być może wystarczy zwiększyć luz na zaworach 4 cylindra i wszystko wróci do normy a może już zawór wypalony. warto spróbować \ natomiast jak chcesz ściągać głowicę to jeszcze raz powtórzę, oddaj ją do profesjonalnej regeneracji 1. szczelność 2. docieranie zaworów 3. uszczelniacze zaworowe 4. delikatny plan ( dla benzyny nawet można plana nie robić, ale warto jednak minimalnie szlifnąć ) 5. nowe simmeringi, wszelkie uszczelnienia wtedy to ma sens. inaczej to drut w piwnicy andrzeja Ostatnio edytowane przez Fulara ; 20-12-2020 o 11:08 |
20-12-2020, 11:08 | #8 | |
ford::specialist
Imię: Jarek
Zarejestrowany: 24-11-2014
Model: FF2, FF3, Fiesta mk7
Silnik: 1,6 Pb 101 KM, 1,6 Pb 125 KM, 1,25 Pb 82 KM
Rocznik: 2007,2011,2009
Postów: 577
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
Cytat:
|
|
20-12-2020, 11:09 | #9 | ||
ford::beginner
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 03-07-2018
Skąd: Zabrze
Model: Focus mk2
Silnik: 1.6L Duratec-16V Ti-VCT
Rocznik: 2005
Postów: 36
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
20-12-2020, 11:14 | #10 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Remont Głowicy Ti-Vct
tylko żeby go "odeprzeć" i tak zrzucasz rozrząd, wyciągasz wałki ( mierzyć pierw ! ) i szklanke trzeba zamienić na odpowiednią
więc tak czy siak roboty w piguły nie ma jak silnik na płytkach, zdejmujesz kopułe, mierzysz, wyciągasz płytkę i wkładasz odpowiednią. szklanki są super do gazu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dla przykładu mam toyote corolle e11 silnik 1.4 4e-fe ideał do gazu. ściągnięcie dekla to 5 śrubek. pomiar 20 minut. regulacja godzina. i tu mogę sobie regulować zawory co niedzielę przed obiadem. zetec ? a kysz ! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Fulara ; 20-12-2020 o 11:27 |