![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-04-2009
Skąd: OLKUsz
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2007
Postów: 17
|
![]()
Witam, w przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy brak pęcherzyków powietrza. Egr'a jeszcze nie zaślepiałem. Muszę wjechać gdzieś na kanał i przeglądnąć te przewody dolotowe. Auto odpala i pracuje na wolnych obrotach z nieznaczną ilością biało-szarego dymu, jak wcisnę pedał gazu to obroty pomalutku rosną i wraz ze wzrostem obrotów coraz więcej kłębów biało-szarego dymu. Jak chcę ruszyć autkiem to ledwo jak żółw pomału się rozpędza zero mocy. Czy przy padniętej turbinie byłby aż tak słaby???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-04-2009
Skąd: OLKUsz
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2007
Postów: 17
|
![]()
Witam. Wczoraj zacząłem kontynuację diagnostyki uziemionej Galaktyki. Sprawdziłem szczelność dolotu i jest ok. Odkręciłem katalizator i zagadnąłem do wnętrza turbiny od strony gorącej, wirnik się kręci brak luzów, jedynie wirnik jest brudny i tłusty od niespalonego paliwa. Od strony dolotu powietrza nie udało mi się odręcić bardzo dobrze schowanej śruby i nie mam jak tam zaglądnąć. Ale próbowałem do wylotu z turiny /od strony zimnej/ wtłoczyć powietrze ze sprężarkii sprawdzić czy wirnik się kręci od strony gorącej i niestety nic się nie ruszył. Czyżby mógł być pęknięty wałek??? Jak odkręcić śrubę króćca dolotu do sprężarki /Pomocy...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-04-2009
Skąd: OLKUsz
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2007
Postów: 17
|
![]()
Witam raz jeszcze. Dziś wieczorem rozkręciłem dolot do turbiny od strony zimnej. Ku mojej uciesze wirnik nie ma żadnych oznak zużycia luzów wzdłużnych i poprzecznych brak. Turbina ok. Gruszka pracuje na podciśnieniu. Co mam dalej robić, gdzie szukać?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]()
Czy zaslepiles EGR?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-04-2009
Skąd: OLKUsz
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2007
Postów: 17
|
![]()
zrobię to po nowym roku , tylko mam pytanie czy oprócz zaślepienia egr trzeba coś go czyścić czy zmieniać oprogramowanie etc? czy tylko zaślepić
? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]()
Tylko zaslepic na próbę. Pełną blaszkę bez żadnych otworów. Dwa tygodnie temu pisałem o tym
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-04-2009
Skąd: OLKUsz
Model: Galaxy
Silnik: 2.0 TDCI 140 KM
Rocznik: 2007
Postów: 17
|
![]()
Witam . Zaślepiłem Egr. Auto naprawione. Koszt naprawy 17 zł. Wielkie dzięki Lukas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
![]() Cytat:
Miłej jazdy |
|
![]() |
![]() |