![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,385
|
![]() Cytat:
Tylu mechaników, co mi mówiło, że ta poduszka jest ok, a tyle razy na forum klepane, żeby ją wymienić. Sam też wymieniłem. Auto inna klasa po wymianie. Mechanicy i ich "panie, ta poduszka to na pewno nie jest do wymiany bo by było widać" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-03-2013
Model: Focus Mk3
Silnik: 1.6 150 -> 199
Rocznik: 2013
Postów: 69
|
![]()
Koledzy, czy mógłby ktoś przybliżyć temat o co chodzi z tą poduszką silnika w 1.6EB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-11-2011
Model: FOCUS MK3
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2012
Postów: 304
|
![]()
Wyczuwalne drgania, wibracje w kabinie na biegu jałowym. U mnie dodatkowo przy gaszeniu było szarpnięcie silnika, takie telepanie. Po wymianie poduszki w srodku cisza a wyłączając zapłon silnikiem już nie telepie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-03-2013
Model: Focus Mk3
Silnik: 1.6 150 -> 199
Rocznik: 2013
Postów: 69
|
![]() Cytat:
Idę sprawdzić u siebie co i jak bo mam dokładnie tak samo a w ASO powiedzieli mi że to normalne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Edit Czyżbym przegapił termin wymiany poduchy? Ostatnio edytowane przez gaxxx ; 21-01-2021 o 10:09 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,385
|
![]()
Powiedziałbym, że ta oryginalna, wsadzona przy produkcji, jest do wymiany już po pierwszych 70-ciu tysiącach kilometrów.
Oczywiście można na niej jeździć aż Ci się znudzi (sam wymieniłem jak miałem 115 tys. przebiegu) ale różnicę w pracy na biegu jałowym "czuć" i to czuć "mocno" |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 25-11-2011
Model: FOCUS MK3
Silnik: 1.6 EcoBoost
Rocznik: 2012
Postów: 304
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ford::average
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 08-03-2013
Model: Focus Mk3
Silnik: 1.6 150 -> 199
Rocznik: 2013
Postów: 69
|
![]()
U mnie 115 tyś na budziku ale 100% miasto. Idzie do wymiany w takim razie.
Oryginał fordowski ciężko dostać i zaproponowali mi cenę 875zł. Co powiecie o marce Hutchinson- cena około 330zł. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::expert
![]() Imię: Ponury żniwiarz
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: Birmingham UK
Model: MK3 Estate Titanium X EcoBoost 182KM
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Postów: 4,385
|
![]()
większość zamienników kosztuje właśnie w tej okolicy.
niczym się one prawie nie różnią. sam brałem Febi Bilstein standardowo ze sklepów online które mają domeny w każdym kraju, a magazyny skąd towar jest wysyłany są w Niemczech |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ford::advanced
![]() Imię: Robert
Zarejestrowany: 31-10-2012
Skąd: Szczecin
Model: Kuga Mk2
Silnik: 1.5 EB 150 -> 190 KM
Rocznik: 2019
Postów: 214
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |