|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
29-01-2021, 15:54 | #11 |
ford::amateur
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-12-2020
Skąd: Wrocław
Model: Edge
Silnik: 2.7
Rocznik: 2018
Postów: 8
|
Odp: Kontrolka klucza i silnika (check engine) sport 2.7
Hej, tak sprawdzałem kod w necie, najczęściej oznacza niskie ciśnienie doładowania turbiny.
Autko ma 30k przebiegu wiec na chłopski rozum nic poważnego nie powinno się stać , jak mnie poinformował majster z serwisu turbo, są tam turbiny starego typu z klapą które ciężko zajechać przy taki przebiegu.. Trochę jestem zdesperowany gdzie nie zadzwonię to nie chcą nawet oglądać tego auta... Serwisy turbo nie bawią się w takie "wynalazki" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.( |
29-01-2021, 16:47 | #12 |
ford::professional
Zarejestrowany: 05-06-2007
Skąd: Szczecin
Model: S-max FL, Ecopasqda st-line,Edge 2fl
Silnik: 2.0 tdci, 1.0 w 3 cyl at6, 2.0 w 4cyl at8
Rocznik: 2010,2018,2019
Postów: 1,763
|
Odp: Kontrolka klucza i silnika (check engine) sport 2.7
Więc może spróbuj wyszyscic czujnik powietrza przed kolektorem dolotowym. Jedna śrubka i trochę benzyny ekstrakcyjnej . Dla forda jest dostępne oprogramowanie do diagnostyki . Kabel 150 złoty i soft za darmo. Takie LEGO dla dorosłych Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. We Wrocławiu masz kolegę ,który może by ci pomogą w diagnozie . Zdaje się Polarny ma nick. Forscan daje dużo danych , ale trzeba wiedzieć jak je czytać . Sprawdzić trzeba ile turbo daje. Niestety serwisy mają wywalone na poszukiwanie problemu. Szybciej zmienia olej za tą samą kasę . Poprstu trzeba porównać kilkacparameteow ze zdrowym pacjentem . Co do turbo , to parametry powinny być podobne do np 2.0 . Zasada pracy się nie zmienia , czy to 6 cyl czy 4 .
__________________
SZCZECIN, miasto nad morzem |
29-01-2021, 18:55 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-07-2019
Skąd: Kielce
Model: Edge
Silnik: 2.0 Ecoboost
Rocznik: 2015
Postów: 47
|
Odp: Kontrolka klucza i silnika (check engine) sport 2.7
to jeszcze dorzucę, że na wyjściu z intercoolera powinien być też czujnik ciśnienia doładowania, a za nim na kolektorze jest czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP) o którym pisze kolega kolopeter
być może też jest nieszczelność na przewodach pomiędzy turbinami a wejściem do intercooler'a i gubi ciśnienie - no chyba, że to on jest przytkany - tak też może się zdarzyć - chociaż przy tym przebiegu to byłoby dziwne |
31-01-2021, 08:59 | #14 | |
ford::advanced
Zarejestrowany: 16-11-2007
Skąd: Wawa
Model: było Mondeo ST220, Focus ST MK2, ST MK3, Focus RS MK2, STi Blob PPP, jest Konik GT i inne na F
Silnik: 2.0-5.0
Rocznik: 2015 wzwyż
Postów: 372
|
Odp: Kontrolka klucza i silnika (check engine) sport 2.7
Cytat:
Te auta same z siebie nie psują się, a jak tak to bardzo rzadko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Wracam do Forda |
|
31-01-2021, 19:46 | #15 |
ford::amateur
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-12-2020
Skąd: Wrocław
Model: Edge
Silnik: 2.7
Rocznik: 2018
Postów: 8
|
Odp: Kontrolka klucza i silnika (check engine) sport 2.7
Hej, z przodu był delikatnie "draśnięty" wymieniony był zderzak , żaluzja, intercooler i chłodnice. Chłodnie nie były wgniecione tylko przebite czymś ostrym, nic głębiej nie było połamane/zgniecione. Jutro oddaje auto do majstrów którzy go składali może coś wykombinują, podpowiem im aby sprawdzili czujniki o których pisali koledzy wyżej
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez edge2.7 ; 31-01-2021 o 19:49 |
04-02-2021, 17:39 | #16 |
ford::average
Imię: Waldi
Zarejestrowany: 15-10-2017
Skąd: podkarpackie
Model: Ford Edge Sport
Silnik: 2.7 EB @ 320 KM
Rocznik: 2017
Postów: 137
|
Odp: Kontrolka klucza i silnika (check engine) sport 2.7
Jak koledzy pisali - musisz go dobrze zdiagnozować - może być strzelony jakiś czujnik, albo nawet sam kabelek w jakiejś wiązce prowadzącej do choćby takiego czujnika. Jeśli nie ogarniesz tematu, jest w Krakowie Łukasz, który wciąga takie tematy nosem - inna rzecz, że jest mocno zawalony tematami - on "potrafi" poskładać Fordy, w tym Edga z zamkniętymi oczami, a wersje 2.7eb ma w małym palcu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jak coś pisz na PW, podeślę Ci do niego namiary Pozdr. |
05-02-2021, 12:23 | #17 |
ford::amateur
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 05-12-2020
Skąd: Wrocław
Model: Edge
Silnik: 2.7
Rocznik: 2018
Postów: 8
|
Odp: Kontrolka klucza i silnika (check engine) sport 2.7
Podsunąłem majstrom Wasze podpowiedzi , przeczyścili czujniki o których pisaliście i na jednym podciśnieniu dodali dodatkową obejmę (wydawało im się że może słabo trzymać )
Jak na razie zapitala jak trza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Wreszcie się człowiek może nacieszyć edkiem który reaguje na gaz. Wielkie dzięki Panowie! Piwerko dla Was Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Przy ruszaniu na zakręcie zauważyłem że coś chrobocze lewy przód i jakby trochę prawy tył ,zapewne przegub. Niby mały przebieg a tu takie cudeńka się dzieją... |
05-02-2021, 13:59 | #18 | |
ford::average
Imię: Robert
Zarejestrowany: 16-06-2013
Skąd: Darłowo
Model: Edge
Silnik: 3,5
Rocznik: 2017
Postów: 91
|
Odp: Kontrolka klucza i silnika (check engine) sport 2.7
Cytat:
Pewnie sprzęgło od tylnego napędu pada. |
|