![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#6951 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
Przed chwilką w ramach przerwy w pracy zacząłem konfigurować sobie E-klasę kombi AWD z podstawowym silnikiem... przy 343 tysiącach przestałem... :-D
Mondeo z podobnym wyposażeniem chyba zamyka się w okolicach 180 tysi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6952 | |
ford::advanced
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 17-11-2015
Skąd: Warszawa Węgrów
Model: Vw Arteon 2024, Clio V 2023, Fiat 126p 1979
Silnik: 2.0 TSI 190KM/1.0 Tce 90KM
Rocznik: 2024/2023/1979
Postów: 322
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6953 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
A gdyby mondeo było nowe, a merol stary, to nie byłoby różnicy? Byłaby, tylko, że zamiast 200 tysi, byłoby pewnie 150. :-) Czyli nadal przepaść.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6954 | |
ford::specialist
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 08-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Mercedes Klasa E
Silnik: 220d
Rocznik: 2023
Postów: 731
|
![]() Cytat:
Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
__________________
Było:Ford Mondeo MK2 1.8 Zetec 1998r. (2012-2015); Ford Mondeo MK4 2.5T 2007r. chip 263KM 401Nm (2015-2023), Ford Focus MK1 1.8 Zetec 1999r. (2021-2023) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6955 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
![]()
E 220D z 4x4 z pakietem AMG z 2019 z przebiegami 15-30 tyś można kupić za około 200 tyś , salon polska , ASO , bezpwypadek , FV i to jest jakaś alternatywa dla np. nowych VAG-ów
typu Arteon natomiast MK5 jest teraz w bardzo atrakcyjnej cenie w zasadzie max wyposażony 150-160 .. pokażcie mi zbliżone auto na rynku , gdzie bieda kompakty kosztują ponad 100 tyś |
![]() |
![]() |
![]() |
#6956 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
Ale wiesz, takie używki raczej mają konfigurację nie pod Ciebie, a na pewno nie pode mnie (ja z grubsza zaznaczam opcje w cenniku z góry na dół :-D). Chociaż można by się takim przyglądnąć, fakt.
Jak z kolei tak właśnie budowałem mondeo Vignale jakiś miesiąc temu, to wyszło mi ze 180 kilo PLNów za wersję naprawdę wszystko mającą. Passat był za 240, a Superb za 220, jeśli dobrze pamiętam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6957 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
![]() Cytat:
zresztą Arteon 2.0 TDI ( tutaj faktycznie egzemplarz , którym jechałem nie miał podwójnych szyb i dodatkowego wyciszenia ) podobnie więc jak ktoś jeździ obecnie Vignale to naprawdę nie łatwo będzie znaleźć auto z podobnym poziomem wyciszenia w zblizonym budżecie , a człowiek się szybko do dobrego przyzwyczaja ja obecnie strasznie na wyciszenie zwracam uwagę |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6958 |
ford::expert
![]() Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,210
|
![]()
Czasem zastanawiam się czy psioczenie Mk5 i porównywanie do innych marek i jednocześnie jeżdżenie nim to masochizm czy skrajna głupota. Tylu dilerów wokół , można wymienić. Mk5 akurat starzeje się bardzo wolno jeśli chodzi o wygląd, technikalia to wiadomo że co chwilę nowe i lepsze wchodzą.
__________________
Łe tam Panie, Fordy rdzewiejo, sie psujo i nie jado i palo jak smoki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6959 |
ford::expert
![]() Imię: Marek
Zarejestrowany: 15-09-2008
Skąd: Kraków
Model: Mondeo MK5 Titanium, Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 2.0 EB, 1.0 EB
Rocznik: 2016, 2019
Postów: 3,826
|
![]()
Ja na MK5 nie narzekam, choć technologicznie-gadżetowo jednak się zestarzał (Sync3, kamery, machania nogą, head-upy, tempomat sprzężony z navi, ledy matrix itp. itd.).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6960 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
![]() Cytat:
no niby tak , tylko jak bliżej zgłębisz temat to już takie navi z adaptacyjnym tempomatem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. , to już tak super nie działa jak się okazuje , tutaj naprawdę psioczy się na drobne , rzeczy jak przez moment blisko byłem arteona ale po zderzeniu z ichniejszym forum i jeździe testowej stwierdziłem , że to nie jest warte tych pieniędzy a w kluczowych dla mnie kwestiach nie ma nawet podejścia do starego MK5 |
|
![]() |
![]() |