![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 09-10-2019
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2.0 TDCi, DW10C, 6DCT450-MPS6
Rocznik: 2011
Postów: 3
|
![]()
Dzień dobry,
Bardzo proszę o komentarze i recenzję możliwości wymiany skrzyni Powershift (6DCT450-MPS6) na automatyczną "zwykłą" (hydrokinetyczną - bodaj nazwa Durashift). Spotkałem się jedynie na możliwością swap'u na ręczną. Jak się ma sytuacja w przypadku powyższym? Jest prościej? (ze względu na podobieństwa) Czy np. odwrotnie i jest to trudniejsze lub niemożliwe? Nie jestem jeszcze pod ścianą ale wolałbym wcześniej poznać wszystkie możliwości Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Potencjalny pacjent to Mondeo mk4 polift z DW10C Ostatnio edytowane przez SRS ; 10-02-2021 o 22:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 04-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,689
|
![]() Cytat:
Nie występuje konfiguracja Durashift + DW10C, więc nie istnieje oprogramowanie PCM do obsługi takiego zestawu.
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |