![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 28-07-2013
Skąd: GD
Model: Kuga MK2
Silnik: 2.0 TDCI 140KM automat
Rocznik: 2013
Postów: 200
|
![]()
Panowie pytanie. Nie dopala mi się dpf, odpiąłem wąż od przepustnicy i przy dodawaniu gazu turbina powinna dmuchać z węża, tymczasem pluje olejem a dmucha tyle co nic, czyżby zdechła turbina i dpf nie dopala się z powodu uszkodzenia turbiny?
__________________
§23 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-06-2024
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 11
|
![]()
S-Max 2.0 TDCI DW10 z 2009 roku
Taka sytuacja na drodze, pojawił się check i auto w tryb awaryjny. Poniżej błędy z FS TCM moduł sterujący skrzynia: P1719 sygnał momentu silnika U0401 nieprawidłowe dane uzyskane z ECM/PCM PCM moduł sterowania P2566:00-24 usterka sporadyczna w obwodzie czujnika położenia łopatek sterujących ciśnieniem A doładowania turbosprezarki P003A:17-6C przekroczony limit programowania położenia mechanizmu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprezarki / sprężarki doładowującej A P2263:73-64 dzielnie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprezarki / sprężarki doładowującej A OBD2 diagnostyka pokładowa P2566-P usterka sporadyczna w obwodzie czujnika położenia łopatek sterujących ciśnieniem U kolegi po podpięciu do Delphi pokazało błąd 2263 ale z innym opisem: P2263 wydajność układu doładowania / zablokowane w położeniu zamkniętym w toku Czy ktoś podpowie od czego zacząć poszukiwania? Wysłane z mojego motorola edge 50 pro przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ford::expert
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 2,992
|
![]()
Trzeba przejrzeć sterowanie turbiną i samą turbinę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-06-2024
Model: S-Max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 11
|
![]()
Dzięki za odpowiedź. A możesz wyjaśnić coś bliże? I pytanie regenerować czy nowa turbinę jeśli to będzie turbo?
Wysłane z mojego motorola edge 50 pro przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 29-06-2009
Skąd: Kraków
Model: S-Max
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 16
|
![]()
U mnie też sporadycznie zaczął pojawiać się błąd P2263(16) [0x226316]
Turbocharger (TC) boost pressure/supercharger (SC) boost pressure - performance problem. Check engine znikał po wyłączeniu i "ostygnięciu" samochodu. Ostatnio zaczął pojawiać się częściej i na szczęście pojawił się u mnie bezpośrednio po wyjechaniu z warsztatu (nie ASO), w którym standardowo serwisuję samochód. Wróciłem na stanowisko, podpięli komputer, potwierdzili P2263. Zrobili przegląd turbo, ale jedyne co zrobili to wyczyścili. Stwierdzili, że dużo syfu się nazbierało i przez to błąd się pojawiał. Akurat nie miałem czasu dopytywać o szczegóły, więc nie wiem nawet dokładnie gdzie był problem... Jak na razie auto ładnie śmiga, więc u mnie wyszło bez dużych kosztów. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|