|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
14-02-2021, 17:07 | #51 |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-07-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3 Titanium
Silnik: 1,6 EB 134kW 182 KM
Rocznik: 12.2011
Postów: 44
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
olej to ASO bo ci wsadza to samo ****o, kup porządny przewód we własnym zakresie i po sprawie. A tak to będziesz czekał bo Ford będzie myślał ze 2 tygodnie czy zakwalifikować jako reklamacja czy nie .
ps. to pękło gdzieś na węzu czy gdzieś przy mocowaniu? Może opaske za mocno skręcili. |
14-02-2021, 18:35 | #52 |
ford::professional
Zarejestrowany: 06-02-2018
Model: Mk4
Silnik: 1,6 ecoboost
Rocznik: 2011
Postów: 1,686
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
Dokładnie nie wiem, może jutro dokładnie obadam, ale waz raczej nie, jest gruby i solidny. Może opaska, gorzej jak ten plastikowy trójnik poniżej, który wygląda bardzo tandetnie. Ale ogólnie cieszę się że nie chłodnica, albo coś z nagrzewnicą pod deską, bo z tym byłoby już więcej roboty.
|
17-02-2021, 12:55 | #53 |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 19-07-2020
Skąd: Krakow
Model: Focus Mk3
Silnik: EcoBoost 1.6 182 KM
Rocznik: 2011
Postów: 14
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
Taka ciekawa informacja z dzisiaj:
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Może to i lepiej dla klientów Forda Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
17-02-2021, 13:31 | #54 | |
ford::beginner
Imię: Mariusz
Zarejestrowany: 19-07-2017
Skąd: Warszawa
Model: Focus MK3 Titanium
Silnik: 1,6 EB 134kW 182 KM
Rocznik: 12.2011
Postów: 44
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
Cytat:
|
|
17-02-2021, 13:32 | #55 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
Cytat:
|
|
19-07-2022, 15:25 | #56 |
ford::beginner
Imię: Pawel
Zarejestrowany: 19-07-2020
Skąd: Krakow
Model: Focus Mk3
Silnik: EcoBoost 1.6 182 KM
Rocznik: 2011
Postów: 14
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
Odpowiem, jak zakończyła się moja historia, może ktoś skorzysta.
Skorzystałem z usługi SpecFord w zakresie remontu silnika. Okazało się, że blok jest nie naprawialny i musiałem dodatkowo kupić uszkodzony z innego pojazdu, który udało się wyszlifować, czy co tam dokładnie z nim zrobić. Maja specjalnego gościa, jakiegoś rzemieślnika, który im to robi. Jestem po ponad roku użytkowania po remoncie silnika, po 10 tys. km druga zmiana oleju. Narazie wszystko gra, a silnik jest jednak wstanie nawet nie tknąć płynu chłodniczego. Mam wrażenie jedynie, że na zimno ma nieco niższą kulturę pracy. Mechanik określił, że ogólnie to w tym silniku jest wada fabryczna i to prędzej czy później zawsze j**nie, a po ich poprawie ma już być ta wada wyeliminowana. Kasy trochę wtopione, ale i na weekend i na wakacje udało się dotrzeć |
21-07-2022, 08:39 | #57 |
ford::average
Imię: Antoni
Zarejestrowany: 01-05-2019
Skąd: Praga
Model: Fiesta ST
Silnik: JTJB
Rocznik: 2015
Postów: 94
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
W moim silniku jezdziłem 100 stopni ciepłą wodę.
Z hamowni wiem, że silniki najbardziej lubią 75 stopni ciepłą wodę i że wyższa teperatura jest potrzebna tylko by szybciej działało ogrzewanie. Lecz to jest u mojego autka rozwiązene inaczej - poprzez te elektrozawory. Ale oryginalny temostat Ford otwiera przy 97 stopniech, więc kupiłem Mishimoto, ktory otwiera przy 71 stopniach: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Woda ma teraz 73 do 75 stopni co powinno dobrze robić oringom, przewodom wody itp. rownież chłodzenie oleju poprzez wymiennik woda-olej pod filtrem lepiej działa, gdy zamiast 100 stopni ciepłej wody używam do chłodzenia oleju 75 stopni ciepłą. [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Tonda-B ; 21-07-2022 o 08:44 |
21-07-2022, 10:00 | #58 |
ford::expert
Zarejestrowany: 23-01-2019
Skąd: B-stok
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 12.2007 (modelowy 2008)
Postów: 2,614
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
Z tego co kojarzę to aby obniżyć temp otwarcia wystarczy wydłużyć pręcik.
__________________
Ti-VCT: 115 KM -> 122 KM -> 128 KM -> ~135 KM Przepustnica 45 mm -> 52 mm Większy filtr oleju |
30-08-2023, 11:47 | #59 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
|
Odp: EcoBoost 1,6 182 KM - silnik do roboty
Cytat:
|
|
|
|
|