|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
18-02-2021, 23:54 | #11 |
ford::amateur
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 07-12-2019
Skąd: Glasgow
Model: Ranger wildtrak
Silnik: 3,2l
Rocznik: 2017
Postów: 5
|
Odp: Działanie świec żarowych
Tez mi przy -3 kreci ale nie chce zapalić , kupilem swiece i biore sie za to w sobote, bo czuje ze u mnie to samo.
|
21-02-2021, 11:15 | #12 |
ford::amateur
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 18-11-2018
Skąd: Świecie
Model: Ranger
Silnik: 3.2
Rocznik: 2018
Postów: 6
|
Odp: Działanie świec żarowych
Aż dziwne że uszkodzenia świec nie informuje komputer... no cóż pewnie ten typ tak ma...
Po wymianie świec zaczął odpalać ale teraz to już nie mrozy aby to przetestować... Pozdrawiam |
27-02-2021, 22:04 | #13 |
ford::average
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 27-07-2016
Skąd: Skierniewice
Model: X-Back
Silnik: 0.4 mV
Rocznik: 2087
Postów: 106
|
Odp: Działanie świec żarowych
Świece do -20 na 8sek. oraz wtórnie do osiągnięcia 50stopni na czujniku głowicy, odłączenie świec podczas przekroczenia 2500rpm/min jazda.
powyżej -20 do 30sek. oraz wtórnie do 80stopni.
__________________
Skierniewice, adBlue, SCR. |
28-02-2021, 13:49 | #14 |
ford::beginner
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 06-01-2020
Skąd: LBN
Model: Ranger
Silnik: 2.2
Rocznik: 2015
Postów: 18
|
Odp: Działanie świec żarowych
Ostatnie mrozy ja również odczułem .... palił na strzała bo rok temu robiłem świece, ale strasznie mi auto szarpało w czasie jazdy. Na drugi dzień podobnie - odpalił na strzała ale zaraz zgasł na skrzyżowaniu .... dwa razy! Tankuję na jednej stacji i właśnie została skreślona!
PS. Gdzie tankujecie na pewniaka ?? |
02-03-2021, 18:07 | #15 |
ford::beginner
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 16-11-2016
Skąd: Warszawa
Model: Ford Ranger
Silnik: 3.2
Rocznik: 2018
Postów: 14
|
Odp: Działanie świec żarowych
Ja w tym roku testowałem odpalanie 3.2 z 2018 na Mazurach. Extremalnie w nocy było -23, odpalenie rano przy -17 i zero problemów, odpalił od pierwszego strzała. Obawiałem się problemów ze strony adblue, ale też było ok.
Natomiast jeszcze do niedawna miałem Forda Fusion 1.6 TDCi (ten mały microvan(?) i w wieku 10 lat miał problem ze świecami...moim zaskoczeniem było to, że nawet odpalił, ale silnik po chwili wchodził w tryb awaryjny (kontrolka check engine) i czuć było że nie jedzieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Tankowanie - głownie na stacji, która ma w czwartki normalne ceny na paliwo premium i to na tym paliwie też wykręciłem mój rekord 7.8 l/100 trasa szybkiego ruchu 120 km/h. Swoja drogą, czy na rynku zimą można dostać paliwo bez bio? Kilka lat temu jeszcze było w Statoil i chyba na Lotosie. Testowałem je w zamrażalniku, max jaki tam osiągnąłem to -27 i była bardzo duża różnica (kolor paliwa przezroczysty, nie żółto-zielony, bo to bez rzepaku jak B7 i prawie zero wytraceń) Pozdrawiam |