![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#261 |
ford::advanced
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Limerick IRL
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 299
|
![]()
tak wyglada, ze cos go wybudza w trakcie postoju, np. licznik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]()
Skoro u elektryka w warunkach "laboratoryjnych" pobór jest znikomy (na normalnym poziomie) to nie widzę innej opcji niż dodatkowe obciążenie, które daje radę w 2 dni rozładować akumulator.
Po prostu rozważ co to może być. No i oczywiście badaj napięcie. I nie pisz "akumulator rozładowany do 0" bo to oznacza akumulator zniszczony. Ostatnio edytowane przez langolier ; 16-03-2021 o 11:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
ford::specialist
![]() Imię: Sylwester
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: Toruń
Model: Focus
Silnik: 1.5 Ecoboost 150 KM
Rocznik: 2014 (grudzień)
Postów: 631
|
![]()
Napisałeś, że masz alarm. Jeśli to alarm niefabryczny, odłącz go i zobacz wtedy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-04-2013
Skąd: Otwock
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1.6 EB 182KM
Rocznik: 2014
Postów: 9
|
![]()
Alarm jest fabryczny. Dziś od rana nie miała żadnego poboru powyżej 0,01.
Akumulator za każdym razem rozładowuje się do poziomu, że po otworzeniu z kluczyka (centralka też nie działa) nie działa kompletnie nic z elektryki w środku, jak by nie było akumulatora. Będę po kolei chyba wszystko odpinał, chociaż to szukanie igły w stogu siana. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]()
Może to nie problem akumulatora ale alarmu/immobilizera ?
Następnym razem miej ze sobą miernik, podnieś maskę i sprawdź napięcie bezpośrednio na akumulatorze ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-04-2013
Skąd: Otwock
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1.6 EB 182KM
Rocznik: 2014
Postów: 9
|
![]()
ok, sprawdzę. Najgorsze że nie ma się do czego przyczepić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
ford::specialist
![]() Imię: Sylwester
Zarejestrowany: 24-04-2016
Skąd: Toruń
Model: Focus
Silnik: 1.5 Ecoboost 150 KM
Rocznik: 2014 (grudzień)
Postów: 631
|
![]()
Rozumiem, że alarm ma czujnik otwarcia maski (fabryczny powinien mieć)? Czy elektryk zamknął maskę z podłączonymi kablami do akumulatora, włączył alarm i wtedy sprawdzał?
Zmiana warunków ma jednak wpływ na pomiar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]()
centralka w stanie alarmu rozładowywalaby raczej tylko akumulator syreny (zakładam że jest wyłączony dźwięk).
Czy jest możliwe że auto całą noc mruga światłami a Ty o tym nie wiesz ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-04-2013
Skąd: Otwock
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1.6 EB 182KM
Rocznik: 2014
Postów: 9
|
![]()
Elektryk zablokował czujnik otwarcia maski., tak żeby dało się zamknąć auto. Alarm na pewno nie mruga przez noc.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
ford::professional
![]() Imię: Adrian
Zarejestrowany: 26-07-2017
Skąd: Piekary Śląskie
Model: ff3 - dołożone wszystko
Silnik: 1.6 tdci 115KM
Rocznik: 2014
Postów: 1,291
|
![]()
Pokaż foto czujek alarmu, bo coś mi się wydaje że masz akcesoryjny nie fabryczny.
W takim przypadku centralka i sama syrenka przez stary, zużyty akumulator potrafą cyrki robić. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|