![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#271 | |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-04-2013
Skąd: Otwock
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1.6 EB 182KM
Rocznik: 2014
Postów: 9
|
![]() Cytat:
Ogólnie mam bogatą wersję titanium z chyba wszystkimi udogodnieniami poza nawigacją. Wszystko instalowane fabryczne. Jedyne co dodał dealer to dywaniki. Auto stało 3 dni u elektryka i zero poboru powyżej 0.01. Dziś rano musiałem odebrać, bo żona potrzebowała samochodu. Wymieniłem profilaktycznie pompkę spryskiwaczy, bo i tak zakupiłem przedwcześnie nową z uszczelką, chociaż okazało się że stara nie ma śladów wycieku płynu. Jeśli sytuacja się powtórzy, to do momentu aż elektryk nie znajdzie usterki to mu nie odpuszczę. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
ford::advanced
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Limerick IRL
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 299
|
![]()
dla mnie cos sie tu nie klei, jesli auto pobiera 0.01A to nie ma opcji rozladowania: albo elektryk nie sprawdza dokladnie, tylko co kilka godzin, a w tym czasie auto sie wybudza, albo ma miernik do kitu, lub zle podlaczony i nie pokazuje calosci poboru pradu albo aku totalnie do wymiany, skoro tak niski pobor pradu jest w stanie go powalic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]()
Po prostu elektrykowi nie udało się w czasie pobytu auta u niego wywołać/odtworzyć sytuacji/problemu, która rozładowuje akumulator.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
ford::amateur
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 06-04-2013
Skąd: Otwock
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 1.6 EB 182KM
Rocznik: 2014
Postów: 9
|
![]()
Dokładnie jestem tego samego zdania. Próbowaliśmy różnych wariantów odtwarzając sytuację które miały miejsce od ostatniej jazdy przed rozładowaniem do momentu stwierdzenia usterki. Nic nie wywołało zwiększonego poboru. Poza tym żeby rozładować aku przez weekend, to pobór musiał by być ciągły przez dłuższy czas. Oczywiście nie twierdzę że elektryk siedział przy mierniku 24/dobę bo miał też inną robotę i to rozumiem. Ale powiedział że zerkał on i jego pracownicy co chwilę i nic się nie działo i ja mu wieże. Nie chcę mi się też wierzyć w uszkodzone 2 akumulatory (1 miał rok czasu i poszedł na gwarancję bo za pierwszym razem myślałem że to jego wina), drugi był nowy i sprawdzony przed założeniem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
ford::advanced
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Limerick IRL
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 299
|
![]()
to moze miernik nie jest podlaczony w odpowiednim miejscu, albo uszkodzony. Nie ma czegos takiego, ze nie ma poboru, ale jednak jest. Jesli miernik pokazuje pobor 0.01 to tez jest dziwne, bo powinno byc miedzy 0.03-0.06. A jak wyglada sprawa z licznikiem? wygasza sie calkiem? czy swieci, lub zostaja informacje na wyswietlaczu? Mozna tez wprowadzic auto w tryb transportu, wtedy po okolo 10 min, a nie 40, auto uspi sie, i nie ma mozliwosci wybudzania.
Ostatnio edytowane przez sajmonista ; 21-03-2021 o 12:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]()
Trudno spodziewać się, że elektryk źle podłączył miernik. Natomiast chyba powinien też podłączyć woltomierz na zaciski akumulatora.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
ford::advanced
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Limerick IRL
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 299
|
![]()
Ja staram Ci sie pomoc, jakos naprowadzic, a czuje z twojej strony jakas niechec, niepotrzebna zreszta. moze miernik jest uszkodzony. Po prostu prad nie moze sobie uciec ot tak, bez zadnych wskazan. Sprawdz ten tryb transportu, SHIPPING MODE, wtedy auto sie nie wybudzi, a moze tu jest problem. Poza tym napisalem ci ze pobor 0.01 jest troche dziwny.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]()
kolego, to nie mnie pomagasz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
ford::advanced
![]() Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 08-03-2017
Skąd: Limerick IRL
Model: Focus Mk2
Silnik: 1.4 benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 299
|
![]()
ale to ty negujesz moje proby. Ja przynajmniej probuje, a ty tylko krytykujesz, nic samemu nie wnoszac.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
ford::specialist
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 29-10-2009
Skąd: Ziemia Obiecana
Model: Focus II FL Kombi
Silnik: 1.6 Ti-VCT
Rocznik: 2009
Postów: 893
|
![]()
Twoje tezy są nie do sprawdzenia. A mało prawdodopodobne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|